Varajane IZ350-48aasta -
deathwitch - 17-02-2014
Tere. Veeres minu kodu siis selline isend
. Masin väga heas kompleksuses, vanad dokid olemas ja mootori ja raami numbrid kõik ilusti klapivad. Kas varasematel izidel ei tõmmatud triipe peale? Tundub et üle värvitud pole ja originaal värv.
Pilte :
http://public.fotki.com/frostland/iz350-48/
RE: Varajane IZ350-48aasta -
Veteran - 17-02-2014
Kui see äkki Rommeli värvides DKW ei ole?
Kui aga IZ 350, siis kindlasti punased triibud!
RE: Varajane IZ350-48aasta -
giordanobruno - 17-02-2014
Ühel pildil kumavad punased triibud läbi... viimase värvi saab kergelt maha, siis tuleb originaal välja.
(17-02-2014, 12:39 PM)Veteran Kirjutas: Kui see äkki Rommeli värvides DKW ei ole?
Kui aga IZ 350, siis kindlasti punased triibud!
RE: Varajane IZ350-48aasta -
deathwitch - 17-02-2014
jah täpsemal vaatamisel on punast näha. Triibud on lihtsalt maha kulunud, värv originaal.
RE: Varajane IZ350-48aasta -
Aspelund - 17-02-2014
Minu arust üle värvitud. Originaalvärvi on näha paagi paremal küljel.
Tehase konveieril:
Pildil on ta kuldne, tegelikult selline kollakasbeež.
Jääme ootama, millal miljonäride püüdmine hakkab.
A.
RE: Varajane IZ350-48aasta -
Illimar - 17-02-2014
Esmasel vaatlusel paistab esitule klaas olema pärastsõjaaegne (ida)sakslane olevat, Bosch´i malli järgi tehtud aga ilma vastava kirjata.
RE: Varajane IZ350-48aasta -
deathwitch - 17-02-2014
Käisin karaazis ja on jah ülevõõbatud kergelt alt tulevad triibud välja. miljonääride püüdmine jääb ära
jätan enda koguse selle ratta.
RE: Varajane IZ350-48aasta -
Raudpats - 17-02-2014
Oli ka minul kunagi varajane 350, edasi rändas ta Räpinasse , Taimari kätte ja seal garaažis vist seisab tänase päevani. Erisustest oli minu omal esikahvli leevendi reguleerija plastist mutter AutoUnioni rõngastega, ja esiporikas DKW oma, süütekarbiga oli ka mingi teema , aga ei mäleta enam. Esikahvli ülemise otsa peal see kõverik plekitükk oli sissepressitud DKW logoga.
RE: Varajane IZ350-48aasta -
Talupoeg taluja - 17-02-2014
Esimese ratta rumm on sooniline ehk siis trumli väliskülg ...pildilt ei näe kas ka tagumisel ketirattal samasugused sooned sees. Mäletan, et sellised olid vist DKV-l . Raami ja mootori nummer peaks ka siis reetma vast õige aastaarvu. Aga sellises seisus ratast tasuks siis küll endale taastada.
RE: Varajane IZ350-48aasta -
deathwitch - 21-02-2014
Tagumisel ketirattal on samasugused sooned sees. Kevade poole tekib rohkem vaba aega ka, et saab siis alustada taastamistöödega.
raami ja mootori nr :
http://public.fotki.com/frostland/iz350-48/img-6282.html#media
http://public.fotki.com/frostland/iz350-48/img-6479.html#media
RE: Varajane IZ350-48aasta -
Talupoeg taluja - 22-02-2014
(22-02-2014, 04:58 AM)Rimsi Kirjutas: (17-02-2014, 22:32 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Esimese ratta rumm on sooniline ehk siis trumli väliskülg ...pildilt ei näe kas ka tagumisel ketirattal samasugused sooned sees. Mäletan, et sellised olid vist DKV-l . Raami ja mootori nummer peaks ka siis reetma vast õige aastaarvu. Aga sellises seisus ratast tasuks siis küll endale taastada.
Seal pole vaja mingit dešifreerimist ega kohvipaksu pealt ennustamist. Kui masinal on kaasas originaalpass kus samad numbrid peal nagu birkal ja raamil/mootoril ning aastaks 1948, siis milles üldse küsimus on?
Sel juhul muidugi.
RE: Varajane IZ350-48aasta -
uko - 22-02-2014
Täht K numbrite ees näitab et tegu 1948 aastaga.
RE: Varajane IZ350-48aasta -
willem - 22-02-2014
Esimestel Iž 350 tel oli esiporilaud alt loogaga, pildiloleval on kinnitused needitud. Võimalik, et esiporikas on ära vahetatud.
Aga tore asi ikkagi
RE: Varajane IZ350-48aasta -
kradmelder - 22-02-2014
(17-02-2014, 22:32 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Esimese ratta rumm on sooniline ehk siis trumli väliskülg ...pildilt ei näe kas ka tagumisel ketirattal samasugused sooned sees. Mäletan, et sellised olid vist DKW-l
IZ-350 olidki kuni 1948 lõpuni soonilised piduritrummlid, nii ees kui taga.
(22-02-2014, 18:55 PM)willem Kirjutas: Esimestel Iž 350 tel oli esiporilaud alt loogaga, pildiloleval on kinnitused needitud. Võimalik, et esiporikas on ära vahetatud.
Esiporilaua look asendus plekist needitud kinnistega 1948 aasta teises pooles. Arvestades, et tehase andmed räägivad seda, et 1948 toodeti 16628 isendit IZ-350 mootorrattaid-
Antud mootorratta kerenumber on К-11420, ehk siis valmistatud 1948 aasta teisel poolel ja tõenäoliselt esiporilaua kinnitused õiged. Passist võib selguda ka täpsem valmistuskuupäev(ei mäleta, kas vanematüübilistes passides oli valmistuskuupäev sees ?)