automoto.ee foorumid
T-16 pöörispea pumba asendamine ridapumbaga - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanem Rasketehnika (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=47)
+--- Teema: T-16 pöörispea pumba asendamine ridapumbaga (/showthread.php?tid=48132)



T-16 pöörispea pumba asendamine ridapumbaga - Einar42 - 18-04-2014

Tere.

Päevakorral siis T-16 kõrgsurvepumba vahetamine.
Kuna pumba torustik on teistsuguse asetusega, palun teadjamate abi.
Uus pump 2YTHM1111026. On kellelegi mingit pilti või skeemi, kuhu mingi toru tuleb ühendada.


RE: T-16 pöörispea pumba asendamine ridapumbaga - sndr81 - 18-04-2014

Ehk on abi t-40 pildist


RE: T-16 pöörispea pumba asendamine ridapumbaga - Daff - 18-04-2014

Üks on vähemalt kindel, ühe toru pead pikemaks tegema. Ülejäänud kaks on võimalik uue pumba jaoks ümber kohandada. Aga see sudoku on võimalik ka ise kokku panna kui maha istud ja mõttega asja juures oled.


RE: T-16 pöörispea pumba asendamine ridapumbaga - muska71 - 18-04-2014

1 ja 3 pihustitesse ja ülejäänud tagasivoolu või plunserid vist välja võtta.


RE: T-16 pöörispea pumba asendamine ridapumbaga - 2715 - 18-04-2014

Etteandepumba alumisest torust tuleb küte sisse ja ülemisest läheb edasi peenfiltrisse.Sealt läheb nagu pildil pumba ülemisse ossa toru ja see toru, mis läheb pumba ülemisest osast tagasi etteandepumpa on mõistlik sinna mitte panna vaid viia paaki tagasi.
Tulemuseks on iseõhutuv süsteem, mille õhutamiseks piisab käsipumbaga pumpamisest ja õhk läheb paaki välja läbi surveklapi ja ei pea enam punnist õhutama.
Nüüd kui küte on üleval ja pump peal võtta eest kaas maha ja hakata keerama pumba võlli seni kui pihusti torudest hakkab kütet tulema.
Nüüd võtta maha esimene klapikambrikaas ja keerata väntvõlli seni, kui mõlemad klapid sulguvad ja sealt edasi seni kui rihmaratta märk on osutiga kohakuti.
Nüüd keerata pumba võlli seni, kuni pihusti stutsis on näha kütte liikumist ja ühendada pumba võll hammasrattaga ja see stuts kus küte liikus 1 silindriga.


RE: T-16 pöörispea pumba asendamine ridapumbaga - Einar42 - 19-04-2014

Tänud vastanutele! Pumba torustik paigas.
Üks küsimus veel. Kas sellel pumbal käib õli sisse käsipumbast paremal allservas olevast avast, millel ees 14 võtmega keeratav polt?


RE: T-16 pöörispea pumba asendamine ridapumbaga - muska71 - 19-04-2014

Teoorias peaks ka tööle hakkama kui 3 ja 4 või 4 ja 2 silndritesse,aga tegelikkuses?Tööjärjekord ju sama.


RE: T-16 pöörispea pumba asendamine ridapumbaga - v6sa - 19-04-2014

(18-04-2014, 21:29 PM)muska71 Kirjutas:  1 ja 3 pihustitesse ja ülejäänud tagasivoolu või plunserid vist välja võtta.

2-sektsiooniline ju, kus seal 3. silindri plunser on?

Torud tuleb ikka samamoodi vedada: filtrist etteandepumpa,etteandepumbast peenfiltrisse, peenfiltrist pumbapeasse, pumbapeast tagasivool kas otse paaki või tagasivoolutrassi.

Saab olemasolevaid ringi painutada, võib ka sellele pumbale sobivad soetada.Cool