Topeltkabiiniga 52/53 veel kasutusel? -
Alts - 06-05-2014
Pealkirjas vast küsimus juba esitatud aga kuna antud momendiks ei leia praktiline pool mõtlemisest plusse sellise konfiguratsiooni igapäevaseks kasutamiseks, siis äkki keegi siiski teab?
RE: Topeltkabiiniga 52/53 veel kasutusel? -
DevilDeVille - 07-05-2014
Õppesõiduautona ehk õigustaks ennast. Ma muidugi pole kindel, kas tõstatatud küsimusest üldse aru sain.
RE: Topeltkabiiniga 52/53 veel kasutusel? -
Marko - 07-05-2014
Jan Uuspõld sõidab sellisega iga päev põhimõtte pärast
https://www.youtube.com/watch?v=gyksTROf0nE
PS ma ei ole selle firma hääletoru.
RE: Topeltkabiiniga 52/53 veel kasutusel? -
hundu615 - 07-05-2014
Mul vennal 2tk 52 pikk-kabiine,mõlemad väga heas korras ja aeg ajalt viib nendega lapsi lasteaeda
RE: Topeltkabiiniga 52/53 veel kasutusel? -
Regardman - 08-05-2014
Võrreldes kümne aastaga on kontsentratsioon ilmselgelt kahanenud pea nullini. Kadunud on argikasutusest nii ported kui ka õppeveokid. Tallinnas enam naljalt selline vastu ei tule. Suures elamises on ta kindlasti praktiline senigi. Seda näitab ka siinses foorumis olevate kasutajate käes olevad päris mitu liikurit.
RE: Topeltkabiiniga 52/53 veel kasutusel? -
raivo45 - 08-05-2014
Mis eesmärki see olend nõuka ajal täitis?
RE: Topeltkabiiniga 52/53 veel kasutusel? -
Alts - 08-05-2014
(08-05-2014, 00:57 AM)raivo45 Kirjutas: Mis eesmärki see olend nõuka ajal täitis?
Brigaad viidi koos varustusega objektile.
RE: Topeltkabiiniga 52/53 veel kasutusel? -
Talupoeg taluja - 08-05-2014
Kui kellegil huvi sihukese veoka vastu siis võin juhatada ühe isendi asukoha. Naljameestel asjatajatel paluks mitte tülitada...
RE: Topeltkabiiniga 52/53 veel kasutusel? -
v6sa - 08-05-2014
(08-05-2014, 00:57 AM)raivo45 Kirjutas: Mis eesmärki see olend nõuka ajal täitis?
Sama, nagu praegused pika kabiiniga kastikad: mitu meest ja väheke kola ühe tretiga kohale.
RE: Topeltkabiiniga 52/53 veel kasutusel? -
samodelkin - 08-05-2014
Eks suurem osa C-kat/III liigi õppeautosid olid ka sellised. Seda siis 30 ja rohkem aastat tagasi... Ise sai ka sellisega pikemaid õpperinge tehtud.
Ega vist praegusel ajal poleks tollega miskit vajalikku õppidagi.
Käiguvahetusel topeltsidurit ja allapoole käigu lülitamisel vahegaasi? Raputusvaba paigaltvõtmist... Tuleb meelde?
RE: Topeltkabiiniga 52/53 veel kasutusel? -
TAR - 08-05-2014
Siin mõned vennad on kirja pannud kõik pikad kabiinid:
http://kodu.pri.ee/ta/?action=vrakigalerii&cat=24&ID=24&mk=&m=28
RE: Topeltkabiiniga 52/53 veel kasutusel? -
krossifänn - 08-05-2014
(08-05-2014, 16:07 PM)TAR Kirjutas: Siin mõned vennad on kirja pannud kõik pikad kabiinid:
http://kodu.pri.ee/ta/?action=vrakigalerii&cat=24&ID=24&mk=&m=28
Sobrasin oma fotogaleriis ja leidsin ka miskit.Esimesed kaks pilti tehtud 1981 talvel kodukülas Soosillal.Auto kuulus siis samas kandis asuvale (TVK) Tõuloomade Varumiskontori Kose baasile.Auto oli sihuke salatirohelist värvi aga täpset marki ja väljalaskeaastat ei tea
See pilt aastast 1982 ja Kulbilohu kevadkrossil.Tegelikult oli huvi pildistada seda krossitsiklit aga noh taustal paistab suisa kaks topeltkabiini.
Nende päritolu kohta kahjuks rohkemat midagi ei tea
Kui miskit sobib teemasse:
http://www.kodu.pri.ee/ta/ siis miks mitte
RE: Topeltkabiiniga 52/53 veel kasutusel? -
Mart Laanelepp - 08-05-2014
Topeltkabiiniga 52 näeb oma lühikese kastiga ikka eriti äge välja

Veel ägedamad on muidugi mahakantud tuletõrje-63-st tehtud topeltkabiiniga "sajajalgsed". Kui 52/53 näeb veel vedelemaski siis topeltkabiiniga 51/63 ei ole ma oma silmaga vabas looduses vist näinudki...
RE: Topeltkabiiniga 52/53 veel kasutusel? -
Marko - 08-05-2014
Pika kabiiniga 53 on nagu Meerika pikap: V8, kaks rida istmeid ja lahtine panipaik õlle ja grilli paigutamiseks. Kumb enne oli?
RE: Topeltkabiiniga 52/53 veel kasutusel? -
raul - 08-05-2014
Väägadi praktiline kõrtsukäigumobiil - kehva ilma puhul magad välja luksuslikus kabiinis, hea ilma puhul kasti ladustatud heintes
RE: Topeltkabiiniga 52/53 veel kasutusel? -
Matuu - 09-05-2014
Siin Kuressaares linna ääres näha üht topeltkabiiniga isendit
RE: Topeltkabiiniga 52/53 veel kasutusel? -
Armex - 09-05-2014
Minul olemas Gaz 51 pikkkabiin,puudu kast,kas keegi tahaks kasti valmistada mulle,mitu raha küsid ja puidu võin ka ise anda.
Auto on olnud Viljandi kutskooli õppeauto ja iljem kohaliku Autoinspeksiooni eksami auto,kaabinis veel alles topeltpedaalid.
RE: Topeltkabiiniga 52/53 veel kasutusel? -
teet001 - 10-05-2014
Oot nagu kuulen said selle masina endale?. Süda sel isendil tugev ja töötav. Õpetaja nimi oli (vussvillem)

Autom autokool. Endine eestlane ja "mulk" viljandlane kes elab Inglismaal
RE: Topeltkabiiniga 52/53 veel kasutusel? -
cesium - 10-05-2014
Keegi ütles, et pole "looduses" näinud GAZ 63 mahakantud tuletõrjest kastiga versiooni. Siin pildid ühest, viis aastat tagasi kevadel.
RE: Topeltkabiiniga 52/53 veel kasutusel? -
aqu77 - 14-05-2014
(08-05-2014, 20:46 PM)krossifänn Kirjutas: (08-05-2014, 16:07 PM)TAR Kirjutas: Siin mõned vennad on kirja pannud kõik pikad kabiinid:
http://kodu.pri.ee/ta/?action=vrakigalerii&cat=24&ID=24&mk=&m=28
Sobrasin oma fotogaleriis ja leidsin ka miskit.Esimesed kaks pilti tehtud 1981 talvel kodukülas Soosillal.Auto kuulus siis samas kandis asuvale (TVK) Tõuloomade Varumiskontori Kose baasile.Auto oli sihuke salatirohelist värvi aga täpset marki ja väljalaskeaastat ei tea
See pilt aastast 1982 ja Kulbilohu kevadkrossil.Tegelikult oli huvi pildistada seda krossitsiklit aga noh taustal paistab suisa kaks topeltkabiini.
Nende päritolu kohta kahjuks rohkemat midagi ei tea
Kui miskit sobib teemasse:
http://www.kodu.pri.ee/ta/ siis miks mitte
Kasutaja Krossifänn esimesel pildil on tegu GAZ 52 (veljed ja tagasild reedavad) neid oli kahte sorti, oli GAZ 52-03 ja GAZ 52-04 üks oli 51 ja teine 53 raami peal, kumb on kumb, praegu peast ei tea, kahtlustan et 52-03 oli pikema raamiga. Vahet on lihtne teha kasti pikkuse järgi-pikem raam, tähendab et ka pikem kast.