Mitsubishi Lancer 2,0T 1984 - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Klassikalise auto ekspluateerimine (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Teema: Mitsubishi Lancer 2,0T 1984 (
/showthread.php?tid=48501)
Mitsubishi Lancer 2,0T 1984 -
Qunts - 19-05-2014
(19-05-2014, 23:04 PM)tiitnato Kirjutas: olen täitsa nõus . ega iga 205 ei ole ka minu silmis rohkemat väärt kui varuosad , sama kehtib ka teiste sama vanade autode kohta . eks auto mida hoida ja ehitada peab olema millegipoolest eriline ainulaadne ja loomulikult algkujul ka heas tervises
Kas Mitsubishi Lancer 2,0 T (EVO 2000) on midagi väärt? aastaks 1984
Olen sellesuhtes võhik aga selline isend seisab graaziz ja täiesti töö korras ja originaal värviga, sellest tekkis mõtte, et kas teha ta uuevääriliseks või viia vanametalli ???
Ma ei tea kas on õige teema kuhu küsimus postitada aga tundus, et siin targad koos.
RE: Peugeot 205 GTI 1.9 '89 -
zazik - 19-05-2014
(19-05-2014, 23:13 PM)Qunts Kirjutas: (19-05-2014, 23:04 PM)tiitnato Kirjutas: olen täitsa nõus . ega iga 205 ei ole ka minu silmis rohkemat väärt kui varuosad , sama kehtib ka teiste sama vanade autode kohta . eks auto mida hoida ja ehitada peab olema millegipoolest eriline ainulaadne ja loomulikult algkujul ka heas tervises
Kas Mitsubishi Lancer 2,0 T (EVO 2000) on midagi väärt? aastaks 1984
Olen sellesuhtes võhik aga selline isend seisab graaziz ja täiesti töö korras ja originaal värviga, sellest tekkis mõtte, et kas teha ta uuevääriliseks või viia vanametalli ???
Ma ei tea kas on õige teema kuhu küsimus postitada aga tundus, et siin targad koos.
Seda, kas taastada või viia metalli, tuleb vaadata ikka konkreetse isendi pealt. Kui seal on veel kuhu keevitada (vanadel japsidel tihti pole), siis tasub kindlasti taastada. Kui ei ole siis...
Taastamise keerukus on iseasi, isegi hea algmaterjali korral.
RE: Peugeot 205 GTI 1.9 '89 -
Qunts - 20-05-2014
Tsitaat:Seda, kas taastada või viia metalli, tuleb vaadata ikka konkreetse isendi pealt. Kui seal on veel kuhu keevitada (vanadel japsidel tihti pole), siis tasub kindlasti taastada. Kui ei ole siis...
Taastamise keerukus on iseasi, isegi hea algmaterjali korral.
Keevitada pole seal küll midagi kuna auto ei roosteta ja tegemist ikka suve sõidukiga (kunagi) ja mõtlesin taastamise all sillad mootor jne.
RE: Peugeot 205 GTI 1.9 '89 -
tiitnato - 20-05-2014
tee alustuseks väike uuring kas ja milliseid juppe on üldse saada veel ...puksid rooliosad pidurid . Siis kas auto on komplektne kõik liistud salongi detailid jne. .Kui neist midagi puudu siis võib korralik peavalu sellest tulla kuna sellistele vanadele võib praktiliselt võimatu olla leida iluvidinaid või salongi osi .Ning loomulikult ka kas on kere olemas et pole läbi roostetanud uksed tiivad ... ega neidki vist üleliia lihtne saada pole
RE: Peugeot 205 GTI 1.9 '89 -
v6sa - 20-05-2014
(20-05-2014, 00:11 AM)Qunts Kirjutas: Keevitada pole seal küll midagi
...
Julge eeldus säärases vanuses japsi kohta. Aga kui peab paika (kontrollida, põhjalikult), siis kuluosade saamine pole vast probleem. Alati annab ju sobitada, kui eesmärgiks pole must number.
Ehisdetailid ja plast on peavalu - neid ei pruugi enam kusagilt saada olla.
RE: Peugeot 205 GTI 1.9 '89 -
Aspelund - 20-05-2014
Et siis selline loom?
A.
RE: Peugeot 205 GTI 1.9 '89 -
Qunts - 20-05-2014
(20-05-2014, 09:55 AM)Aspelund Kirjutas: Et siis selline loom?
A.
Selline jah aga minu omal veel kirjad külgedel ja kapotil.