Kahvel töstuki töötunnid ja muud mured. -
hobiautod - 22-06-2014
Tere.
Selline rumal kysimus, et kas kolme pytase Perkinsi mootoriga kahveltöstuki 1800 töötundi on palju vöi vähe. Töstuk ise aastast 1968.
Ja siis veel eriti loll kysimus. Summuti käib läbi yhe suure kasti vöi paagi mille yleval otsas on kork millest saab midagi sisse valada ja all otsas on kraan millest saab midagi välja lasta. Paagist saab välja tömmata mingi kasti mis on auguline. Veefilter heitgaaside jaoks siseruumides töötamiseks
RE: Kahvel töstuki töötunnid ja muud mured. -
Talupoeg taluja - 22-06-2014
Tavaliselt kui midagi veest läbi lastakse on tegu siis puhastamisega..... pakuks,et võtab järsku tahma kinni.....
Kahtlustan,et 1800 töötundi on Perkinsi jaoks vähe,et ära kuluks. Inglise värk ikkagi.....
RE: Kahvel töstuki töötunnid ja muud mured. -
mlsluik - 22-06-2014
ehk on töötunde 11800 ...
Ja sellised tahmafiltreid paigaldati mingi aeg isuga... Slaide sellest masinast vaataks hea meelega
RE: Kahvel töstuki töötunnid ja muud mured. -
hobiautod - 22-06-2014
(22-06-2014, 23:20 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Tavaliselt kui midagi veest läbi lastakse on tegu siis puhastamisega..... pakuks,et võtab järsku tahma kinni.....
Kahtlustan,et 1800 töötundi on Perkinsi jaoks vähe,et ära kuluks. Inglise värk ikkagi.....
Yhesönaga kui kellegil huvi... siis selline junn saadaval. Max 1500 kg. Töstet. Ja 3600kg tömmet. Vanakooli haak on taga millele sobib röngas otsa. Kellad on puha kroomröngastega kaunistatud jne. Pm mustanumri töstuk. Pump tehti ka just korda 300 euri eest ja etteandepump sai vahetatud elektrilise vastu. Matsupill. Rootsi toode. Tuledviled köik toimivad. Käike on ka mitu saab söita nii edasi kui ka tagasi . Edasi saab mitu korda söita. 1 ja 2. Seisupidur on ka olemas.
(22-06-2014, 23:57 PM)mlsluik Kirjutas: ehk on töötunde 11800 ... 
Ja sellised tahmafiltreid paigaldati mingi aeg isuga... Slaide sellest masinast vaataks hea meelega 
Tegelikult on 1780. Slaidid teen. Töstuk sai soetatud mootori pärast, et toppida see yhele paadile. Kuid kahju on sellist nunnut lammutada.
RE: Kahvel töstuki töötunnid ja muud mured. -
Gravity - 23-06-2014
Kusjuures meil ka tööl seisis üks vanem 3 silindriga Perkinsi mootor.
Väidetavalt oli laeva vintsi peal olnud. Kuna keegi huvi ei tundnud siis viisime kevadel vanarauda ära.
Igavene vanaaegne kärakas oli.
Nüüd tuleb välja,et keegi ikka taastab neid ja mässab.
RE: Kahvel töstuki töötunnid ja muud mured. -
hobiautod - 23-06-2014
(23-06-2014, 00:56 AM)Gravity Kirjutas: Kusjuures meil ka tööl seisis üks vanem 3 silindriga Perkinsi mootor.
Väidetavalt oli laeva vintsi peal olnud. Kuna keegi huvi ei tundnud siis viisime kevadel vanarauda ära.
Igavene vanaaegne kärakas oli.
Nüüd tuleb välja,et keegi ikka taastab neid ja mässab.
No diislimeistril ei olnud probleem leida selle pumbale köik uued tihendid ja see taastada paari päevaga.
Ja kuna keegi ei pakkunud siis ei saanud ka huvi tunda.
RE: Kahvel töstuki töötunnid ja muud mured. -
90Deville - 23-06-2014
Kasti sisse käib vesi, ja sellepärast et su töstuk on ilmselt olnud kasutusel söjaväe miinilaos ning tossu läbi vee juhtimine peaks eemaldama köik sädemed.
Isegi rootsis paari sellist kohanud, osad neist on olnud hämmastavalt kiired, mis vöib rooliga ettevaatamatult vehkides valusa üllatuse pöhjustada
RE: Kahvel töstuki töötunnid ja muud mured. -
diesel - 23-06-2014
pildid ei teeks paha.
kui kõrgele tõstab?
mitu ratast veab?
mis hinnaklass võiks olla?
RE: Kahvel töstuki töötunnid ja muud mured. -
mlsluik - 23-06-2014
(22-06-2014, 23:57 PM)kalacompany Kirjutas: Tegelikult on 1780. Slaidid teen. Töstuk sai soetatud mootori pärast, et toppida see yhele paadile. Kuid kahju on sellist nunnut lammutada.
Aga võta mootor endale ja ülejäänud tõstuk müü maha, näiteks mulle...
RE: Kahvel töstuki töötunnid ja muud mured. -
hobiautod - 01-07-2014
(23-06-2014, 10:40 AM)diesel Kirjutas: pildid ei teeks paha.
kui kõrgele tõstab?
mitu ratast veab?
mis hinnaklass võiks olla?
Teen homme pildid.
Esimesed rattad veavad.
Töstab 3.8 meetrit
Koos pikkade käppadega 2000 euri.
(23-06-2014, 13:26 PM)mlsluik Kirjutas: (22-06-2014, 23:57 PM)kalacompany Kirjutas: Tegelikult on 1780. Slaidid teen. Töstuk sai soetatud mootori pärast, et toppida see yhele paadile. Kuid kahju on sellist nunnut lammutada.
Aga võta mootor endale ja ülejäänud tõstuk müü maha, näiteks mulle... 
Paat sai omale 60HP vanakooli 2t mootori. Vanakooli paadile vanakooli mootor.
RE: Kahvel töstuki töötunnid ja muud mured. -
hobiautod - 14-08-2014
(23-06-2014, 10:11 AM)90Deville Kirjutas: Kasti sisse käib vesi, ja sellepärast et su töstuk on ilmselt olnud kasutusel söjaväe miinilaos ning tossu läbi vee juhtimine peaks eemaldama köik sädemed.
Isegi rootsis paari sellist kohanud, osad neist on olnud hämmastavalt kiired, mis vöib rooliga ettevaatamatult vehkides valusa üllatuse pöhjustada
Kiire on ja rool on nii yle vöimendatutud, et oleks peaaegu selle yllatuse osaliseks saanud-Kollase värvi alt koorus välja ka militaar roheline.
RE: Kahvel töstuki töötunnid ja muud mured. -
hobiautod - 22-11-2014
[attachment=51103]See tubli punn leidis omale uue omaniku .