Opel Rekord C Coupe -
unu - 29-04-2002
Vajan abi. Oman Rekordi nahkkatusega kupeed aastast 70. Ainukesed uued keredetailid, mille leidsin on küljekarbid. Vajan aga ka korralikke esitiibu ja tagumisi koopaääri. Kelle poole võiks põõrduda?
-
svenson - 29-04-2002
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: unu
Vajan abi. Oman Rekordi nahkkatusega kupeed aastast 70. Ainukesed uued keredetailid, mille leidsin on küljekarbid. Vajan aga ka korralikke esitiibu ja tagumisi koopaääri. Kelle poole võiks põõrduda?
koopaääri saab ka väga edukalt ise teha. (otsi meie foorumist natukene!) esitiibu on ka võimalik teha lasta või ise teha!!! klaasplastikust. kui vanad vähegi korralikud on saab nende järgi teha. ja tehnoloogia ei ole tglt yldse kallis ning tiivad jäävad eluaegsed!
Plastik !? -
unu - 30-04-2002
Aga mis sest vanast autost niimoodi järele jääb??? Ega ma Trabanti ei taha! Tahan vanast paksust plekist korralikku pilgupüüdjat - ja sel juhul, mis vahet - kas pahtlist või plastikust... Kere võiks ikka jääda nii originaal kui saab, see mis kere all toimub on teine rida. Varutud on juba orig. puurool ja nahksisu, Mootoriruum on tühi, seal leiab uue kodu mõni 2,4 Omega... aitab tollest küll.
http://www.steinmetz-racing.de/fotos/treffen2001/img_1097_g.jpg
-
nasa13 - 30-04-2002
Mõistan täiesti. Vanasti sai plastiktiibu ka Ladadele jm pandud - kere jäi nagu sellest nurgast vetruvamaks/nõrgemaks. Vana auto ei kannata eriti sellist aseainet. Kui on tegemist tugevdustega/toruraamiga, siis rohke plastikukasutamine aitab kaalu säästa.
Metalltiibade tegemine on komplitseeritud, oleneb, kui mädad nad Sul on (taastamine tõsiselt raske/võimatu).
Plastik oleks kiire ja lihtne (odav) sellest küljest mõeldes.
Väikeste plekitükkide kaupa ei anna jupitada (keevitada) tiiba ülesse
? - siis oskajad veel tinatavad ka üle jne. - jääb täitsa enam-vähem hea (tugev/vastupidav)
Ei vaidle vastu, et räbulise/roostes metallosa korralik taastamine on peavalu
EDIT:
Tõsiselt haruldaste/kalliste autode puhul tehakse vahel ka uued vormid ja pressitakse täitsa uuest plekist (Ferrum v. Aluminium) tiivad - detailid.
Ehk on ka lihtsamaid võimalusi - peab natuke uurima keemiat - töötlemistehnoloogiat: ehk annab mingi võimaluse läbi siiski kergemini uut metalli külge saada.
Offt.
Kunagi kuulsin mingist kurat teab mis materjali spray´st, millega lasti kiht peale ja asi jäi eluaegselt väga kõva ja kindel - ei olnud tegemist plasti v. pehme asjaga.
Krt nagu vist poolkeraamiline vms. :???
Kas sellisest on ikka palju kõvemini roostes, nii et tiivaääred ka täielikult ära kukkunud ja pole enam tiivakujugi arvata
- oled mõne parema plekuga või keevitajaga ka arutanud?
-
unu - 01-05-2002
Tagumisi koopaääri ei ole, kuna vene ajal, mil auto siin juba ringi rallis, keevitati talle toredad tollised torud, et oleks igavene. Viga aga selles, et ilusast valtsrandist ei jäänud midagi järele. Tahakski toru eemaldada ja korralikku serva tagasi. Tiibadega see lugu, et neid mul lausa kaks komplekti. Kõigil on mingi viga, enamusel on esimesed nurgad maas. Selline tervama koht- üks kumerus siia, teine sinnapoole. Ja serva otsa kinnitub nikkelliist. Plekivennad ütlevad, et lihtsam, mis siis et võimatu, on uus muretseda, pahtlile keegi karantiid ei anna, vana plekki ei pidavat mõlgi kohast nii haljaks saama, et rooste pahtli all arenema ei hakkaks.
Millalgi proovin auto praegusest seisukorrast mõned pildid üles laadida.
-
Jansa - 02-05-2002
Kust sa küsinud oled? Balti laagris on kaunis pirakas kataloog, oma mersule (73-80 a) sain küll kõike, mida tahtsin. S-Sõjamäel on Veng-nimeline koht, pidi ka suur valik olema, ise pole käinud.
Soome romulad on üks option veel, tasub igal juhul uurida, samuti Saksa omad. Saksa muidugi ise ei lähe, aga paar siinset kasut. juppidega kauplejat toovad sealt tellimise peale. Iseasi, kuidas suudad neild veenda midagi säärast otsima.
P.S. sheff auto! edu!
Mis see opeli 2.4 on? R4?
Mis originaalis oli?
-
unu - 03-05-2002
Hommikul käisin Balti Laagris, tellisin tagumised koopaääred: Bingo!... Vengist olen juba küsinud,,, ajalehe kuulutuse peale üks vend pakkus esimese koopa korralikke nurki... minu omal maha sõidetud. Asjad liiguvad. Tahtsin veel sisemisi esimesi tiibu, need üsna hõredad, küsisin Top Partsist, et kas Chevy Opala ( identne Opeliga) juppe on?... pakuti mulle, et Opalat pole olemas, on Impala... vaadake ise
www.opala.com !
Originaalis ta oli Rekord 1900 L. Eestisse toodi mõne traaleri pardal 1979, vene aja lõpul lõppes mootor ära ja sai vene kärvand kitse,,, Gazi mootori lasin enne head ostu välja kookida. Nüüd vaatan igasugu pakkumisi ja olen kahe vahel... kas panna midagi originaalilähedast,,, näiteks 2,5 (mitte 2,4 - sry) või võtta arvele kui isetehtud auto... siis ta ei ole enam see...
-
nasa13 - 03-05-2002
Tsitaat:Originally posted by unu
küsisin Top Partsist, et kas Chevy Opala ( identne Opeliga) juppe on?... pakuti mulle, et Opalat pole olemas, on Impala... vaadake ise www.opala.com !
Ladina am. ja ka muudes kohtades on jah vahel, küll müüakse litsentse ja müüakse vanad vormid maha ning omapärase nimega autod jälle tootmises. Ka Indias (Hiina jne) selliseid \"vanaautosid\" uutena ringi liikumas
See natuke eksitab vahel.
EDIT: Sinu Opeli kuju on küll päris klassikaliselt kena
-
unu - 04-05-2002
Panin siia lõpuks mõne pildi ka... tehtud on nad eelmisel talvel... siis veel ostuplaani ei olnud,,, millegi pärast peale konsulteerimist mõne plekksepaga ja mõne tuttava fänniga tõin ta kohemaid ära!
(millegi pärast ei saa lisada Pilti,,, panen siis ainult lingid)
http://www.zone.ee/kuban/rekord_1.jpg
http://www.zone.ee/kuban/rekord_2.jpg
-
Jansa - 04-05-2002
need väikesed tagumised küljeaknad käivad ka alla?
siis oleks nagu eriliselt sheff hardtop!
krt, raha läheb sul üksjagu vist, aga kui kiiret pole, siis pole ullu.
krt, nahkkatus ja puha!
-
wax - 06-05-2002
Väga kõva Rekord
Võrus seisab üks poolik Commodore, pildid
SIIN
-
unu - 06-05-2002
Seda Võru pilti olen näinud. Päris hullus korras
Omal mul ka enam pärast orig. Rekord ei ole. Ka Commodore esisild, tagasild - isegi rool ja tagaiste! Praegu aga proj. seisab- ootan küljekarpe ja koopaääri. Oli ka kere kavas laastupritsi alla viia, teevad vanast värvist-pahtlist puhta töö. Tea kas siis üldse midagi järgi jääb. Selle suvega tahaks kere tipp-topp korda saada, siis saab hakata muud rämpsu külge koguma. Tagatuled näiteks on täiesti heledaks pleekinud, esiklaas ei paista üldse läbi, juhtmed tuleb uued vedada (sain ka el. skeemi!) Autol on all veel orig. amordid!?
ehee!... need lähevad vahetusse ja siis veel tööd kui palju!
http://www.gsi.hu/gallery/de/006/a187/DCP00658.jpg
VEERMIK -
unu - 10-05-2002
Oleks aeg vist varuda veermiku jaoks osi, kuna autot peab millegi peal liigutama ja vana veermik tulek ära vahetada Commodore oma vastu. Põhiline küsimus, mis tekib on see, et kui tahaks auto madalamaks lasta, missugune vedru- amordi komplekt sobib Commodore A esisilda?... Tagasild läheb hiljem vahetusse Omega oma vastu (mootori- silla konduktori koostöö) ja sellega ei tohiks probleemi tekkida (kataloogides vist olemas). Kui keegi teab head nõu kust vaadata või kui kellelgi on komplekt sobivaid keerdvedrusi - üle... aitäh!
Siis veel kavas soetada veljed: Panin paar linki väljavalitud stiilidest. Arvan, et 15 tolli aitab küll. Siis saab veel inimese moodi sõita. Kahjuks pole aimugi, kas on mingi teisendus tabel millised USA süsteemi veljed sobiksid auguvahele 5 x 110 ???
http://www.bronco-usa.com/images/supreme48.jpg
http://www.bronco-usa.com/images/superspoke46.jpg
http://www.colorworksmotorsport.com/images/wheels/uswheels/usw02.jpg
Või kui kellelgi on sarnaseid kroomvelgi kusagil soodsalt saada... andke teada.
Põhjanaabrite keelt mõistvatel Rekord C / Commo A huvilistel ehk huvitav lugeda... -
pppp - 12-07-2002
http://porinapata.penti.org/viewtopic.php?topic=1217&forum=1
Foorum ise (siis Soome Opel \'60-s \'70-s Club-i foorum):
http://porinapata.penti.org/index.php
väike tõlkimine asjahuvilistele Rekordiomanikele - hiq - 08-08-2002
Rekord C/Commodore A:
Kohtuulliset etuvilkkupohjat + uudet lasit 14e
Suunatuled, esimesed uute klaasidega 14 Eurumit (220 krooni)
Kojelaudan yläpehmuste + alapehmusteet 15e
Armatuurlaua polster (üla-ala) 15 eurumit
(235 krooni)
Kojelaudan yläpehmuste 10e
Commodore A GS vanhempi
natuke vanem gs polster 10 eur
kierroslukumittari (pieni pyöreä) + huono km/h-mittari + tupakansytytin 35e
tahho + kehv spido + sigaretisüütaja
Ovenaukaisukahvan ympärille tulevia kromirinkuloita 1e/kpl
ukselingi kroomalused?
Tupakansytytin kojelautaan 2e
Konepellin/takaluukun Opel-merkit 1e/kpl
Opeli märgid odavalt..
Lukkonuppipari 2d/4d sedaniin 2e
Ukselukunuppude paar
Takahattuhylly Coupeen, ehjä ja siisti kaikinpuolin, väriltään musta. 50e
Tagaaknariiul ilus ja korralik(nagu kõik
teisedki asjad.. oleks vaja üle vaadata )
lisaks veel..
soome gsm 050-5956270
Saku
ahjaa - hiq - 08-08-2002
asjad ise asuvad
Vantaalla Tikkurilan lähellä
edu...
veel midagi huvitavat.. - hiq - 08-08-2002
Tühjendatakse ladusid ja romulat ning sealt leitakse
Philips - monoradio 15,- kuin uusi, -70-luvun lopun -80 -luvun alun Opelin ensiasennus radio
Opeli originaalraadio.. 15 eur
Oulus
040-7455407
Aquilonv8@yahoo.com
Opel REKORD 1,9 HT Coupe -68 - hiq - 08-08-2002
sattusin vist hoogu.. aga nagu põhjanaabrid ütlevad.. ei se midän
Alkuperäinen hitsaamaton kori,moottori täyskunnostettu aj. n.10tkm(mm Weber korvauskaasutin). Met.rusk.alkuper.maali.
KATS.7/-02.Hinta 650.- puh.0400-626 772 TURKU
ehk siis originaalmasin 10000 krooni eest..
tagatuled - hiq - 08-08-2002
C-reku/A commodore sedan/coupe takavalot
(Pohjat välttävät lasit hyvät) 15 E/kpl
korralike klaasidega
Takapuskuri Hyvä (kävyt välttävät) 50 e
tagumine kaitseraud.. korralik???
0400-482218/Vesse
RE: Opel Rekord C Coupe -
GS/E - 30-01-2005
mina magasin ühe rekord coupe maha, seisis teine liisama tartu küljeall, vana tahtis saada 1K. dok olemas 69aasta, nüüd on kadunud. oli teine veel spirit variant. 1,9moto. tartus muidu sisab veel üks 2,8 commo ka aga see mingi 72 aasta täiesti sõidukõlblik, vana aga ära ei müü. tartus veel üks coupe rex, aga ka seda ei taha poiss müüa, seisab vesi jookseb tihenditevahelt sisse, varsti nii kõdu, et pole enam midagi teha. süda jookseb verd selliste püsside peale