K: kas invakle saaks jawa mootorit peale panna - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Klassikalise auto ekspluateerimine (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Teema: K: kas invakle saaks jawa mootorit peale panna (
/showthread.php?tid=4994)
K: kas invakle saaks jawa mootorit peale panna -
tutt - 26-02-2004
mul süke küsimus kas invakale saaks 350 jawa mootorit peale panna.
- Taastaja - 26-02-2004
Teoorias oleks see võimalik aga soovitaks alguses proovida jawa 350 mootori karbussi iž\'i 350\'le peale panna. Mul on invaka põhja peale tehtud bagi ja on 350\'se jawa karbuss peal. Minek on igatahes parem kui originaal karbussiga. :yes Aga muidu kui tahad 350\'st jawa mootorit peale aretada siis peaks uued mootori kinnitused keevitama.
-
tutt - 26-02-2004
tänan nõuannede eest
- Taastaja - 02-03-2004
Pane ikka mõni pilt kah oma invakast
-
klaabu - 03-03-2004
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Taastaja
Teoorias oleks see võimalik aga soovitaks alguses proovida jawa 350 mootori karbussi iž\'i 350\'le peale panna. Mul on invaka põhja peale tehtud bagi ja on 350\'se jawa karbuss peal. Minek on igatahes parem kui originaal karbussiga. :yes Aga muidu kui tahad 350\'st jawa mootorit peale aretada siis peaks uued mootori kinnitused keevitama.
ei minu enda kogemused ega ka izhevski tehase teatmekirjandus väida, et jawa karburaator võimsust juurde annab (täpselt nii seal öeldud ongi). minu siklil vähenes vaid kütusekulu, mingit võimsusekasvu polnud kuskilt otsast paistmas. kõik sõltub ikka reguleerimisest.
- Taastaja - 03-03-2004
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: klaabu
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Taastaja
Teoorias oleks see võimalik aga soovitaks alguses proovida jawa 350 mootori karbussi iž\'i 350\'le peale panna. Mul on invaka põhja peale tehtud bagi ja on 350\'se jawa karbuss peal. Minek on igatahes parem kui originaal karbussiga. :yes Aga muidu kui tahad 350\'st jawa mootorit peale aretada siis peaks uued mootori kinnitused keevitama.
ei minu enda kogemused ega ka izhevski tehase teatmekirjandus väida, et jawa karburaator võimsust juurde annab (täpselt nii seal öeldud ongi). minu siklil vähenes vaid kütusekulu, mingit võimsusekasvu polnud kuskilt otsast paistmas. kõik sõltub ikka reguleerimisest.
Igatahes on võtab koha-pealt paremini ära.
Ja veel: sul on tsikkel, mul on bagi! :keersilm
-
klaabu - 04-03-2004
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Taastaja
Igatahes on võtab koha-pealt paremini ära.
Ja veel: sul on tsikkel, mul on bagi! :keersilm
mul on mootor ja sul on mootor. järelikult oli sul vana karbuss valesti seadistatud.
juba ammu on ju jutuks olnud see, et kui selliste väidetega välja käiakse, siis peab tõestusmaterjal ka olema. jäägu sulle su arvamus, aga ära seda fakti pähe realiseeri.
- Taastaja - 04-03-2004
\"Vana\" karbuss oli u. 50 aastat vana ka. :bounce
Aga võib-olla on sul õigus mis sest et mina seda ei usu
-
klaabu - 05-03-2004
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Taastaja
\"Vana\" karbuss oli u. 50 aastat vana ka. :bounce
Aga võib-olla on sul õigus mis sest et mina seda ei usu
nagu ma ütlesin, jäägu sulle su arvamus. mis sest, et sellel mingit mõistlikku selgitust taga pole.
- Taastaja - 05-03-2004
350\'se jawa karbuss on ka \"kasutajasõbralikum\" kui iž\'i oma kuna vana oli selline sitanikerdis :o (vähemalt minul oli nii)
-
klaabu - 05-03-2004
mis marki sul see vana oli siis? nii k-28 kui k-36 on ju suhteliselt kompaktsed ja mugavad. või milles see erinevus siis seisneb?
- Taastaja - 05-03-2004
seda ma oskan öelda umbes nädala pärast, kui ma sõitma lähen
RE: K: kas invakle saaks jawa mootorit peale panna - Taastaja - 16-03-2004
Ei oskagi öelda
ei läinudki sõitma