Statsionaarmootor - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Varia (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Foorum: Identifitseerimine (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=87)
+--- Teema: Statsionaarmootor (
/showthread.php?tid=53372)
Statsionaarmootor -
estiko12 - 15-10-2015
Sooviks teada millega tegu.
Mis aasta arvuga?
Ning igasuguseid pilte, joonised, juhiseid, raamatuid sellisest mootorist.
Kui kellegil on ka varuosi pakkuda, siis võib julgelt mulle PS. kirja saata.
Ette tänades!
Madis.
RE: Statsionaarmootor -
Suprudko - 16-10-2015
Tegemist peaks olema UD-1 mootoriga. Google ja УД-1 annab infot
RE: Statsionaarmootor -
estiko12 - 16-10-2015
(16-10-2015, 07:20 AM)Suprudko Kirjutas: Tegemist peaks olema UD-1 mootoriga. Google ja УД-1 annab infot
Tänud!
RE: Statsionaarmootor -
estiko12 - 17-10-2015
Mis tüüpi magneeto ja karbuss peal on?
RE: Statsionaarmootor -
henri323 - 08-11-2015
(17-10-2015, 22:19 PM)estiko12 Kirjutas: Mis tüüpi magneeto ja karbuss peal on?
Karburaator peaks K-16 olema- tüüpiline vene statsionaarmootorite oma. Kindlasti annab ka mõne muu peale aretada, mis on soovitatav, kuna originaal küllaltki hädine
RE: Statsionaarmootor -
Raudpats - 08-11-2015
(08-11-2015, 22:16 PM)henri323 Kirjutas: Karburaator peaks K-16 olema- tüüpiline vene statsionaarmootorite oma. Kindlasti annab ka mõne muu peale aretada, mis on soovitatav, kuna originaal küllaltki hädine 
Ma olen mõne statsionaari kah kogemata käima saanud ja siiamaani ei teadnudki, et K16 hädine on. Kui nõelklapp peab ja düüse reguleerida saab, siis ei tohiks probleeme olla. Ega seal ju mingeid erilisi kiirendus-režiime ei kasutata. Ökonoomsus muidugi ei ole sellise mootori juures eriti aktuaalne teema ja karburaatori vahetamisega kah imet ei tee.