karbusside erinevused K-30/K-55 - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanamootorrattad (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=83)
+--- Teema: karbusside erinevused K-30/K-55 (
/showthread.php?tid=53513)
karbusside erinevused K-30/K-55 -
rainer - 30-10-2015
Tere,
Kas sellistel karbussi mudelitel nagu
K-30 (M1
X "Moskvalised") ja
K-55 (K-55...) on peale markeeringu olulisi erinevusi, või on kõik nende jupid (sj korpus) omavahel 1:1 ringivahetatavad ?
R
RE: karbusside erinevused K-30/K-55 -
Berglund - 30-10-2015
(30-10-2015, 19:42 PM)rainer Kirjutas: Tere,
Kas sellistel karbussi mudelitel nagu K-30 (M1X "Moskvalised") ja K-55 (K-55...) on peale markeeringu olulisi erinevusi, või on kõik nende jupid (sj korpus) omavahel 1:1 ringivahetatavad ?
R
K-30 silindri külge kinnituv ava on väiksem (K-30 u 20-21mm, K-55 25mm). Õhufiltri poolse otsa läbimõõt K-30 on 25 mm, K-55 aga 29 mm. "Siibrid" on ka erinevad- K-30 oma on palju väiksem (läbimõõt 19 mm) K-55 oma on aga 23 mm. "Siibrikambri" kaaned ei ole ka vahetatavad (see millest tross läbi läheb).
Parimat,
Berg
RE: karbusside erinevused K-30/K-55 -
rainer - 30-10-2015
Suur tänu!
R