Hüdrosilinder, kas ühepoolne? - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Varia (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Foorum: Vaba teema (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=16)
+--- Teema: Hüdrosilinder, kas ühepoolne? (
/showthread.php?tid=54592)
Hüdrosilinder, kas ühepoolne? -
altraditional - 23-03-2016
Oleks vaja kahepoolse liikumisega silindrit, käik vähemalt 600mm. Piisab ka kõige peenemast.
Saadaval on taolise kõrgele-tõstu-rocla silinder:
Aga jäi kummitama variant et seal on ühepoolne silinder, et tõstab küll aga alla peab oma raskusega vajuma.
Alumises otsas on suure vooliku ava, üleval palju peenem, kuskil 1/4". Kas on võimalik kuidagi veenduda, kas midagi oleks halvasti, kui sinna üles peenesse avasse ka rõhk peale lasta? (Proovimisvõimalust muidugi ei ole ja isegi kui oleks, et tahaks ka puruks lasta seda).
Mõtteid?
RE: Hüdrosilinder, kas ühepoolne? -
2715 - 23-03-2016
Loogiline mõtlemine ehk abiks?
Eeldatavalt on sellise tõstemehhanismi silindri sein 6-8mm paks.
Seega kui kolvivarre läbimõõt oleks näiteks 50mm ja silindri toru läbimõõt jääb alla 68-70mm siis ongi silindri toru sama jäme kui silindri ava ja kahepoolse töötamise efekti ei ole võimalik saavutada.
RE: Hüdrosilinder, kas ühepoolne? -
oop123 - 24-03-2016
Peenem ava peaks olema rõhutasandi, ning minema tagasi otse hüdropaaki. Selles torus normaaloludes survet ei ole. Mõlematpidi töölepanemiseks tuleks silinder ikkagi lahti võtta ja veenduda, et seda teha on võimalik. Tõenäoliselt tuleks vahetada kolvitihendid, veenduda korgi survetihendi olemasolus, silinder võib sisaldada kaitseklappi survevooliku purunemise puhuks (tuleks eemaldada), kui usaldusväärne tundub peenema vooliku ühendus silindri külge....
Tõenäolislt oleks lihtsam hankida sobiv silinder kui hakata aretama....