automoto.ee foorumid
Tuvastuseks huvitavad detailid - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanamootorrattad (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=83)
+--- Teema: Tuvastuseks huvitavad detailid (/showthread.php?tid=54978)



Tuvastuseks huvitavad detailid - PitchBlack - 08-05-2016

Tere foorumi rahvas. Paluks taaskord teie abi tuvastusel.

Äkki keegi tunneb ära piltidelt olevad detailid ja jagab infot.

Tänud juba ette.

Silinder (neid on 2tk ja samasugused) tunduvad uued ja kolvil peal täht P

[Pilt: IMG_20160508_112423.jpg]

[Pilt: IMG_20160508_112349.jpg]

[Pilt: IMG_20160508_112402.jpg]

Esihark

[Pilt: IMG_20160508_112525.jpg]

[Pilt: IMG_20160508_112542.jpg]

[Pilt: IMG_20160508_112550.jpg]

Tagumised amordid

[Pilt: IMG_20160508_141834.jpg]

Ratas

[Pilt: IMG_20160508_142158.jpg]


Jupiteri? mida tähendab see küljekaanel M seal. Justkui ei leidnud googlest sellise tähega varjanti.

[Pilt: IMG_20160508_142346.jpg]


Marko


RE: Tuvastuseks huvitavad detailid - Berglund - 09-05-2016

Ribe poltidega esihark peaks kuuluma DKW KS/KM 200-le.

Parimat,
Berg


RE: Tuvastuseks huvitavad detailid - grahv - 09-05-2016

DKW SB 200 mudelile peaks ka sobima see hark vist.


RE: Tuvastuseks huvitavad detailid - USSR V4 - 09-05-2016

Silindrid on 40 hj 1200 cc Zaporozetsi omad, ratas peaks kuuluma Pannoniale.


RE: Tuvastuseks huvitavad detailid - PitchBlack - 09-05-2016

Kellel nende detailide vastu huvi, võib märku anda.

Ja tänud vastuste eest.

Marko


RE: Tuvastuseks huvitavad detailid - Berglund - 10-05-2016

On jah SB, küljel olevad augud on teised.

Parimat,
Berg