automoto.ee foorumid
Kraana - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Nõukogude Liidu autotööstuse pärand (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=26)
+--- Teema: Kraana (/showthread.php?tid=57389)



Kraana - h2rra - 14-03-2017

Kraanad , mis ehitati Tallinnas  tehases "Dvigatel"  väljatõmmatava sõrestik - trossidega noolega ja  käsitsi alla keritavate käppadega. Paigaldati neid KRAZ veokitele.  Enamus toodangust leidis tööplatsi tolleaegse suure kodumaa avarustes, kuid mõned eksemplarid  jäid ka Eestisse.  Töötamiseks vajas tööstusvoolu 380 v. kas seinast, või seadme enda generaatorilt.
  Küsimus:   1.  Mis võis olla selle kraanaseadme mark?
                   2.  mis võis olla selle 380 v. generaatori mark?


  Parimat  h2rra.


RE: Kraana - Mufff - 14-03-2017

Selle kraana mark on Kraz K162.

Internetiavarustes leidus selline teave:
http://www.techstory.ru/krans/avto/kraz_kran_k162.htm

Niimoodi otsides sai rohkem teavet: оборудования Кран Kraz K162


RE: Kraana - Mufff - 14-03-2017

Siin natuke tehnilisi andmeid:
http://stroy-technics.ru/article/kran-k-162


RE: Kraana - mrali - 14-03-2017

Dvigatelis tehti selliseid (MAZ-il baseeruvaid) asju kui SMK-7M. Vt ka http://www.techstory.ru/krans/avto/maz_kran_smk7m.htm


RE: Kraana - h2rra - 14-03-2017

(14-03-2017, 13:35 PM)Mufff Kirjutas:  Selle kraana mark on Kraz K162.

Internetiavarustes leidus selline teave:
http://www.techstory.ru/krans/avto/kraz_kran_k162.htm

Niimoodi otsides sai rohkem teavet: оборудования Кран Kraz K162

Tänud viidete eest ksf  MUFFF  ... sain andmeid, mida vajati.   otsitakse sellist generaatorit    ЕСС5-82-4М101 

Samas märgiksin, et need piltidel olevad kraanad on käsitsi monteeritavate noole pikendustega, kuid "Dvigatel" i kraanadel tõmmati nool pikemaks trossidega nagu teleskoop... üks sektsioon oli teise sees.


[Pilt: 1-generator-sinhronnyij-ess5-92-4u2-im-1001-75kv.jpg]


RE: Kraana - h2rra - 14-03-2017

(14-03-2017, 14:17 PM)mrali Kirjutas:  Dvigatelis tehti selliseid (MAZ-il baseeruvaid) asju kui SMK-7M. Vt ka http://www.techstory.ru/krans/avto/maz_kran_smk7m.htm
Tänud ka Teile.  just sellst noolt mõtlesingi.


RE: Kraana - Mufff - 15-03-2017

(14-03-2017, 14:21 PM)h2rra Kirjutas:  
(14-03-2017, 14:17 PM)mrali Kirjutas:  Dvigatelis tehti selliseid (MAZ-il baseeruvaid) asju kui SMK-7M. Vt ka http://www.techstory.ru/krans/avto/maz_kran_smk7m.htm
Tänud ka Teile.  just sellst noolt mõtlesingi.

Sellist sissetõmmatava sõrestikuga kraanat paigaldati minu meelest vaid Maz-idele ja Zil-idele. Kõnealuseid, tööstusvoolu pealt töötavaid, kraanasid paigaldati minu teada vaid Krazidele ja need olid kõik käsitsi pikendatavate sõrestikega. Krazidele paigaldati muidugi hulgaliselt ka teisi kraanasid.


RE: Kraana - muska71 - 15-03-2017

(14-03-2017, 14:21 PM)h2rra Kirjutas:  
(14-03-2017, 14:17 PM)mrali Kirjutas:  Dvigatelis tehti selliseid (MAZ-il baseeruvaid) asju kui SMK-7M. Vt ka http://www.techstory.ru/krans/avto/maz_kran_smk7m.htm
Tänud ka Teile.  just sellst noolt mõtlesingi.

selliseel isegi noorena tropitud.
sellistel hüdraulika sootuks puudus?sellest ka käpad käsitsi vändast keeratavad?


RE: Kraana - karvik - 15-03-2017

(15-03-2017, 20:04 PM)Mufff Kirjutas:  Sellist sissetõmmatava sõrestikuga kraanat paigaldati minu meelest vaid Maz-idele ja Zil-idele. Kõnealuseid, tööstusvoolu pealt töötavaid, kraanasid paigaldati minu teada vaid Krazidele ja need olid kõik käsitsi pikendatavate sõrestikega. Krazidele paigaldati muidugi hulgaliselt ka teisi kraanasid.

Ma küll ei saa 100% midagi kinnitada, et ei olnud varasemalt ümber ehitatud(Krazi pealt kraana võetus), aga masinatehases oli õuekraanaks MAZ millel mingi hetk gene maha küpses ja pandi tööstusvool sappa. Selleks ei tehtu muud kui toodi poest pikk kaabel.
Aasta oli siis umbes 2000 ja mida see masin täna teeb, ei ole teada.


RE: Kraana - AsTroSS - 15-03-2017

Mu sugulane alustas maja ehitust Maz kraaan ostuga.

Mazi enda mootorit oli vaja ainult masina liigutamiseks, tõstetöid tehti ainult pistiku otsast.