"Лань" ??? -
h2rra - 29-03-2017
https://youtu.be/eeBo6FTngP8
RE: "Лань" ??? -
hundu77 - 30-03-2017
(29-03-2017, 23:43 PM)h2rra Kirjutas: https://youtu.be/eeBo6FTngP8
see oleks nagu sama venelase tehtud kodus garaaziz, kes seal kõrval kõvatab
RE: "Лань" ??? -
motamees - 30-03-2017
(30-03-2017, 07:57 AM)hundu77 Kirjutas: see oleks nagu sama venelase tehtud kodus garaaziz, kes seal kõrval kõvatab 
Mida see lause nüüd peaks tähendama? Äkki seletaksid lahti.
See ju ongi inimese tehtud, kodus garaasis. Mis rahvusest ta just oli polegi oluline.
RE: "Лань" ??? -
tõnn - 30-03-2017
Kerejoon on äge, kuid kuna juppe pole korralikult kokku sobitatud, siis meenutab pigem Frankenšteini.
RE: "Лань" ??? -
stihl - 30-03-2017
No nüüd NLiidu mingi pärand ta küll ei ole.
Keegi kopsis olemasolevatest materjalidest kokku, väidetavalt 8 tk, aga rohkem pole neid säilinud.
Järelikult on see üks...
Venkud ise on sipsa pahased, et see üks, mis vahepeal tonniga oli müügis, on nüüd ülevärvituna (rehvid kaasa arvatud!) uuesti 4300-ga müügis. (venemaal on rahaühikuks dollar, kui keegi veel ei tea)
Jutt ise
siin.
Ja ega rohkem selle kohta mingit infot polegi.
Kahtlen, kas DKW kere peal mersu võred, audi mootor ja volkkari istmed oleks mingi saksa autotööstuse "pärand". Bemmi tagatuledega muidugi, mis pärit aastast "kilp ja mõõk" ja oleks ainukese selle auto juures midagigi mõjuvana võinud välja vahetada uute vastu. Need sapaka ovaalid ju pole kallid vast?
Aga vblla oleks ka...
.
RE: "Лань" ??? -
Sm.Autojuht - 30-03-2017
No vat parketist põrand maksab juba midagi!
RE: "Лань" ??? -
Alts - 30-03-2017
Möliseda võib aga paljud oleks nõuka ajal sellega ise hakkama saanud? Parketist põrand? Valisid nõukakaubandusest vastava te parameetritega hiirekarvast materjali, et seda ise vastavase vormi viia? Paljud tänäpäevalgi seda teevad? See parketimustriga vakstu seal on igati ajastukohane.
RE: "Лань" ??? -
Marko - 31-03-2017
Tol ajal olid võimalused väga piiratud. Kunagi väga ammu punusime Obaduse päälikuga midagi taolist kokku:
Toorikuks vana Jawa350. Raami kahvli nurka muutsime vastavalt topeltpikkadele esiamortidele, sadularaam koos seljatoega, nihutatud jalatoed, esihargi tugevdus jne. meetrikõrgune lenks oli vedelavõitu aga asus väga mugavas kohas kuna kaldenurk oli muutunud. Ega ta sõites eriti kriitikat kannatanud aga teeääres olevate inimeste näoilmed kompenseerisid selle kuhjaga


Ratas läks järgmise omaniku käest segastel asjaoludel kaduma, ega kusagilt midagi välja imbunud pole?
RE: "Лань" ??? -
tõnn - 31-03-2017
Midagi üles tunnistama ei hakka, kuid välja on ilmunud selline raam:
http://4.bp.blogspot.com/-axs4NCgDX6s/VNZMg5mKlDI/AAAAAAAAAjU/Y6wcSLFRLp4/s1600/SDC13649.JPG
Tegemist ikkagi käsitöö moonutusega ja hind on soolane, 1 miljon dollarit, sobivad ka zimbabwe omad.
RE: "Лань" ??? -
Marko - 31-03-2017
See pole see.
RE: "Лань" ??? -
Jansa - 31-03-2017
No vähemalt pole seda samodelkinit 'üle restaureeritud' nagu paljude vene autodega tänapäeval võib juhtuda.
RE: "Лань" ??? -
Mossemees - 01-04-2017
Ilus auto muidu. Minu arvates nõukaajal iseehitatute hulgas üks kenamaid. Ikka igasugu jubedusi on nähtud, mõni on kandiline nagu naelakast, mõnel kere proportsioonid igatepidi paigast ära jne.
RE: "Лань" ??? -
silks - 02-04-2017
https://www.youtube.com/watch?v=veWc6KHXnwc
Üks "Kolm ühes" on siin ka...no hoia mütsi