Start_stop süsteem. -
linnuke - 07-07-2017
Oskab keegi öelda ,nii kahe sõnaga ,mis põhimõttel see käivitmine käib.Mingi tavaline starter ei peaks sellele valule vastu.Kas ehk hooratas mootoriks tehtud

.Vanakooli automehaanikud jäid igatahes vastuse võlgu.
RE: Start_stop süsteem. -
maisalup - 07-07-2017
täiesti tavaline starter on seal...
RE: Start_stop süsteem. -
linnuke - 07-07-2017
(07-07-2017, 20:12 PM)maisalup Kirjutas: täiesti tavaline starter on seal...
Meil siin ummikud tunniajased ,iga jumala paarikümne meetri järgi laksab jälle.Kaua see nii kestab.Ilma selletagi lagunevad.
RE: Start_stop süsteem. -
alfredo - 07-07-2017
Kuskilt on jäänud kõrva, et osadel sellistel on genekas ja starter üheks tehtud. Ja särts tuleb superkondekast. Võib-olla nägin unes seda kõike, ei mäletagi täpselt.
RE: Start_stop süsteem. -
linnuke - 07-07-2017
(07-07-2017, 20:20 PM)alfredo Kirjutas: Kuskilt on jäänud kõrva, et osadel sellistel on genekas ja starter üheks tehtud. Ja särts tuleb superkondekast. Võib-olla nägin unes seda kõike, ei mäletagi täpselt.
Genekas ju rihmaveoga.See küll pada käima ei vea .....ehk.
RE: Start_stop süsteem. -
pontu6 - 07-07-2017
Täiesti tavaline starter. Lihtsalt uued autod käivituvad niivõrd kergesti.
RE: Start_stop süsteem. -
Daff - 07-07-2017
Päris tavaline see starter ikka ei ole vaid spetsiaalselt seleks tihedaks käivitamiseks ehitatud. Kui viitsite otsida siis sellest on palju kirjutatud.
Volkar oli algul hädas, starteri puksid lendasid ju laiali. Nüüd kui loodi tugevdatud konstruiga starter on mured kadunud.
Ja käivitamiseks on neil tavalisest suurem aku peal.
Mul 1,2l bensiini Fabia aku on 95 Ah. Samas kui 1.9 diisel Audi on 75Ah akuga.
Muidugi midagi on selled süsteemis teistmoodi sest kapoti all on eraldi miinus klemm käivitusabi tarbeks. Aku peale käivitusabi ühendada on keelatud. Pidi süsteemi loojakarja saatma.
RE: Start_stop süsteem. -
cesium - 07-07-2017
Aku pealt käib kogu see auto edasi kui kone seismas, mõnel juhul ka genekas "lahti ühendatud" kuni aku kriitilise piirini, sellest ka suuremad akud.
Eks neid lahendusi erinevaid olemas.
RE: Start_stop süsteem. -
MartinL - 07-07-2017
Aku - klemmi juures aku andur, seepärast klemmidelt käivitusabiga käivitada ei tohigi.
Väntvõlli andureid on kaks, et kiiremini käivituks.
Starter põhimõtteliselt tavaline.
RE: Start_stop süsteem. -
linnuke - 07-07-2017
Huvi tekitas lihtsalt see ,et tavalisel starteril ikka aegajalt hambad maas ,pendiks p....s jne.Selle süsteemi juures saab kogu see mant ju 100 x rohkem valu.
RE: Start_stop süsteem. -
Simson0077 - 07-07-2017
Ka selline variant olemas, kus starterit pole vajagi. Oletame, et mootori x silindris on töötakt, sinna pihustada kütust ja anda sädet ning mootor turtsatabki tööle...
Teoorias ja praktikas muidugi asi märksa keerulisem
RE: Start_stop süsteem. -
linnuke - 07-07-2017
(07-07-2017, 23:39 PM)Simson0077 Kirjutas: Ka selline variant olemas, kus starterit pole vajagi. Oletame, et mootori x silindris on töötakt, sinna pihustada kütust ja anda sädet ning mootor turtsatabki tööle...
Oli see nüüd lambist mõte ,või tõsiselt.

Samas . kuidas toimib sel juhul dislapada .
RE: Start_stop süsteem. -
lauren - 07-07-2017
(07-07-2017, 23:39 PM)Simson0077 Kirjutas: Ka selline variant olemas, kus starterit pole vajagi. Oletame, et mootori x silindris on töötakt, sinna pihustada kütust ja anda sädet ning mootor turtsatabki tööle...
Teoorias ja praktikas muidugi asi märksa keerulisem
Omasin 1.6 karburaatormootoriga sierrat. Palaval suveilmal hakkasin tollega poodi minema ning ajasin ta aiataha, imestusest vajus suu maani kui 5 minutipärast võtit süüteasendisse keerates pill käima läks, tükkaega mõtlesin, et starter ei teinud plõksugi aga käib
RE: Start_stop süsteem. -
linnuke - 08-07-2017
(07-07-2017, 23:54 PM)lauren Kirjutas: (07-07-2017, 23:39 PM)Simson0077 Kirjutas: Ka selline variant olemas, kus starterit pole vajagi. Oletame, et mootori x silindris on töötakt, sinna pihustada kütust ja anda sädet ning mootor turtsatabki tööle...
Teoorias ja praktikas muidugi asi märksa keerulisem
Omasin 1.6 karburaatormootoriga sierrat. Palaval suveilmal hakkasin tollega poodi minema ning ajasin ta aiataha, imestusest vajus suu maani kui 5 minutipärast võtit süüteasendisse keerates pill käima läks, tükkaega mõtlesin, et starter ei teinud plõksugi aga käib
OK.Juhused võivad kah arvesse minna.Küssa lihtsalt selle ,kas keegi ikka 100% teab .(miskipärast seda tavalise starteri süsteemi justkui ei peaks nii töökindlaks)
RE: Start_stop süsteem. -
Daff - 08-07-2017
(07-07-2017, 21:53 PM)MartinL Kirjutas: Aku - klemmi juures aku andur, seepärast klemmidelt käivitusabiga käivitada ei tohigi.
Väntvõlli andureid on kaks, et kiiremini käivituks.
Starter põhimõtteliselt tavaline.
(07-07-2017, 22:19 PM)linnuke Kirjutas: Huvi tekitas lihtsalt see ,et tavalisel starteril ikka aegajalt hambad maas ,pendiks p....s jne.Selle süsteemi juures saab kogu see mant ju 100 x rohkem valu. 
Siin ongi see väike nipu,et start stopp starterid on ehitatud just start stopp tööd tegema. Pealt jah nagu starter aga sisu vähe tummisem. Neil ju isegi akud teised peal. Sellised mis kannatavad süvatühjenemist ja võtavad voolu kiiremini vastu.
RE: Start_stop süsteem. -
impreza - 08-07-2017
(08-07-2017, 00:02 AM)Daff Kirjutas: (07-07-2017, 21:53 PM)MartinL Kirjutas: Aku - klemmi juures aku andur, seepärast klemmidelt käivitusabiga käivitada ei tohigi.
Väntvõlli andureid on kaks, et kiiremini käivituks.
Starter põhimõtteliselt tavaline.
(07-07-2017, 22:19 PM)linnuke Kirjutas: Huvi tekitas lihtsalt see ,et tavalisel starteril ikka aegajalt hambad maas ,pendiks p....s jne.Selle süsteemi juures saab kogu see mant ju 100 x rohkem valu. 
Siin ongi see väike nipu,et start stopp starterid on ehitatud just start stopp tööd tegema. Pealt jah nagu starter aga sisu vähe tummisem. Neil ju isegi akud teised peal. Sellised mis kannatavad süvatühjenemist ja võtavad voolu kiiremini vastu.
Aku maksab 2korda rohkem
starter 3korda rohkem
asjal sisuliselt mingit kokkuhoidu pole .....
ainult söbralik müügi esindaja saab sulle ülikalli kolaka müüa...
RE: Start_stop süsteem. -
Marko - 08-07-2017
Starter - generaator - hooratas on väga ammu leiutatud. Kes viitsib, otsib üles. Miks ei kasutata teoorias igavesti töötavat asja kahjuks ei tea, kahtlustan autofirmade raamatupidajate karvast kätt.
EDIT: selguse huvides - kõi see kompott on mootori ja kasti vahel, ei mingeid harjasid ega pukse
ainult mähised ja pöörlevad rauatükid
RE: Start_stop süsteem. -
linnuke - 08-07-2017
(08-07-2017, 00:08 AM)impreza Kirjutas: (08-07-2017, 00:02 AM)Daff Kirjutas: (07-07-2017, 21:53 PM)MartinL Kirjutas: Aku - klemmi juures aku andur, seepärast klemmidelt käivitusabiga käivitada ei tohigi.
Väntvõlli andureid on kaks, et kiiremini käivituks.
Starter põhimõtteliselt tavaline.
(07-07-2017, 22:19 PM)linnuke Kirjutas: Huvi tekitas lihtsalt see ,et tavalisel starteril ikka aegajalt hambad maas ,pendiks p....s jne.Selle süsteemi juures saab kogu see mant ju 100 x rohkem valu. 
Siin ongi see väike nipu,et start stopp starterid on ehitatud just start stopp tööd tegema. Pealt jah nagu starter aga sisu vähe tummisem. Neil ju isegi akud teised peal. Sellised mis kannatavad süvatühjenemist ja võtavad voolu kiiremini vastu.
Aku maksab 2korda rohkem
starter 3korda rohkem
asjal sisuliselt mingit kokkuhoidu pole .....
ainult söbralik müügi esindaja saab sulle ülikalli kolaka müüa...
impreza.
Esialgu kipub Sinu teooria tõenäolisem olema.
PS:Aga ikkagi,100% kindlat versiooni ikkagi ei ole.
RE: Start_stop süsteem. -
pannkook - 08-07-2017
Seda nõmedust saab ju välja ka lülitada. Või?
RE: Start_stop süsteem. -
muska71 - 08-07-2017
(08-07-2017, 00:08 AM)impreza Kirjutas: Aku maksab 2korda rohkem
starter 3korda rohkem
asjal sisuliselt mingit kokkuhoidu pole .....
ainult söbralik müügi esindaja saab sulle ülikalli kolaka müüa...
lisaks kuskilt kõrva jäänud,et käivitamisel tarbivat mootor rohkem kütet kui mõni min tühikäigul tiksumist.võimalik,et linnalegend.