Projekt maastikukart -
Lomp - 13-10-2017
Masin 4x4, vedrutus sõltumatu ja kõik rattad keeravad.
õõtsadel kasutatud zili rooliotsasid(järgi testitud, et toimivad),
mootor om601 (vabalthingav veel)
vahekast uazilt ja diffrid mersult
masin peaks jääma kerge ja hea läbivusega fun masin, kindlasti saaks kergema teha aga siis eelarved ja jupid ulme...
nö kodu töid hakkab ka masin kindlasti tegema.
http://fotoalbum.ee/photos/Lomp15/sets/1471613
RE: Projekt maastikukart -
raivo45 - 13-10-2017
Võiks niiduki ka ette ehitada.
RE: Projekt maastikukart -
zurik - 13-10-2017
(13-10-2017, 22:12 PM)raivo45 Kirjutas: Võiks niiduki ka ette ehitada.
Ei saa küll sarkasmi põhjusest aru ? Võiks juba Mersuniidukil lasta rahus unustuste hõlma vajuda.
Aga üks foorumlane nimetas sellist looma bagiks ja tegi päris ilusa ja korraliku isendigi valmis, kui leian siin panen ka siia lingi ehk saab teemaalgataja natuke ehk mõtteid.
Seniks aga ei muud kui jõudu arengute kajastamisel
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=24239&page=1
Leidsingi lingi ja teema.Aga endiselt jõudu ja jaksu.
RE: Projekt maastikukart -
Marko - 13-10-2017
Sarkasm on tõesti asjatu. Pildid võiks muidugi siia panna, säilivad paremini.
Olen elu jooksul palju erinevaid sildasid näinud, reeglina on ülemine õõts alumisest lühem, just geomeetria pärast. Mis tingis standardeid ignoreeriva lahenduse?
RE: Projekt maastikukart -
Lomp - 14-10-2017
Ülemise õõtsa pikkus on reguleeritav, et saaks natuke rattakallet muuta kui vaja, õõtsad sai tehtud ühepikkusena kuna sai googeldatud ja moogeldatud ja piltidel tundusid olema ühepikkused ja ühepikkused õõtsad lihtsustasid ehitust.
kiiredus masin see ei ole seega ei tohiks väga hullu sellest olla.
RE: Projekt maastikukart -
41Degree - 15-10-2017
(13-10-2017, 22:47 PM)Marko Kirjutas: Olen elu jooksul palju erinevaid sildasid näinud, reeglina on ülemine õõts alumisest lühem, just geomeetria pärast. Mis tingis standardeid ignoreeriva lahenduse?
Külgkalle läbi kogu vedrustuse käigu, mida õõtsa pikkustega timmitakse, pole vast nii oluline, aga mille peale ehk oleks võinud mõelda, on see, et eesmiste õõtsade kinnituskohad keerata pikisuunas selliseks, et nt kivist üle sõitmisel tahaks vedrustus kokku minna, mitte õõtsasid raami küljest lahti tõmmata. Piisava tugevusvaru puhul pole muidugi see ka primaarne. Kui mõnes võistlussarjas kümnendikku püüdma ei lähe ja otttänak roolis pole, siis ma usun, et käib kah
RE: Projekt maastikukart -
Lomp - 15-10-2017
Algul sai mõeldud ka, et võiks nii ja naa olla aga siis hakkasin mõtlema, et masin rallit ja võistlusi sõitma ei hakka ja otsustasin lihtsuse kasuks.
RE: Projekt maastikukart -
Lomp - 29-10-2017
Tulemüûri osa hetkeks peaaegu valmis, mõned kinnitused ja pained vaja veel teha,
Roolipea kinnitus ja roolisammas on ka kokkupunktitud.
RE: Projekt maastikukart -
vootele - 30-10-2017
Miks see sõitja ümber olev puur nii suur ja kandiline on? Kas sinna tuleb selline bussijuhi isteasend?
RE: Projekt maastikukart -
Veteran - 31-10-2017
(30-10-2017, 18:15 PM)vootele Kirjutas: Miks see sõitja ümber olev puur nii suur ja kandiline on? Kas sinna tuleb selline bussijuhi isteasend?
Sellega sõidab rooma paavst.
RE: Projekt maastikukart -
Lomp - 31-10-2017
Puur tundub suur olema, tegelikkuses väga väiksemat ei kannatanud teha.
Sellelt pildilt saab natuke aimu kui sisutatud tuba saab olema + sinna tuleb veel pudinaid juurde.
http://fotoalbum.ee/photos/Lomp15/111330277/
Telefoniga ei õnnestunud otse pilti lisada.
RE: Projekt maastikukart -
Lomp - 13-11-2017
Vahepeal on lisandus kaasreisija taburett, pildiltt saab aru ka, et salongis üleliigset ruumi ei ole,
Teadmata on veel kuhu aku ära mahub.
http://fotoalbum.ee/photos/Lomp15/111343917/
Telefoniga ei õnnestunud siia otse pilte panna, mõni
it tark võib siia lisada need kui viitsib.
Lomp
RE: Projekt maastikukart -
raivo45 - 13-11-2017
Ette klaas ja katus ka tulevad? Sõber ikka räägib, et kui tema ATV ostab siis "kabiiniga".
RE: Projekt maastikukart -
Lomp - 13-11-2017
Kabiin jääb nö kinnine ehk katus, klaas ja uksed tulevad.
RE: Projekt maastikukart -
Lomp - 13-11-2017
Lõpuks õnnestus siia ka pildid saada tänu ksf hulgusele.
RE: Projekt maastikukart -
vootele - 18-11-2017
Ehk siis, ongi bussijuhi isteasend.
RE: Projekt maastikukart -
Lomp - 19-11-2017
Kuidas keegi nimetab osteasendit...
Puuri väiksemat ei saand teha sest siis
ei mahuks ise sinna enam ära.
RE: Projekt maastikukart -
Lomp - 12-01-2018
tagaotsa vedrutus paigas, esiots ootab kronsasid.
31 tänava at rehvid ka soetatud 2tk, et saaks edasi mõelda kere lahendusi.
RE: Projekt maastikukart -
Lomp - 08-02-2018
Masinal amordid paigas, vaja veel vedrudega mängida, liiga pehmed ja vajuvad kokku
Rehvid ja üks roolisilinder sai ka soetatud projektile.
Üldmulje õiges mõõdus ratastega
RE: Projekt maastikukart -
Lomp - 23-09-2018
Pole ammu teemat uuendanud,
Aga vahepeal sai roolisilindrid hangitud, mõlemad roolisilindrid t-40 omad(pmkaubamajast).
Nö karvasemad mudakad sai alla.
Mb radikas lridis ka omakohal koos volvo el. vendiga
Mõned peened pudinad on ka saand hangitud ja masin tagasi nö tööplatsile pandud.