Turbodiisel - kord ta töötab, kord ta ei! -
weix1 - 17-02-2018
Selline tore lugu, et sõidan mina TDCI diiselmootoriga Ford Focusega millel 1.8 liitrit ja 85kw. Aga see ei ole praegu esmatähtis.
Tähtis on see, et ühel päeval lendab masin nagu lennuk edasi ja samastpaigast võib venida nagu tigu mööda märga m**ni.
Milles uba? Ma olen kuulnud (kindlasti oli see mõni ebausaldusväärne koht internetis
), et turbo kas töötab või ei tööta ja kui rakendumine toimub aegajalt ja millal jumal juhatab on jama mujal, kui turbos.
Ehk leidub näpunäiteid kuidas välja selgitada kas turbo on surmalaps või mitte?
RE: Turbodiisel - kord ta töötab, kord ta ei! -
AsTroSS - 17-02-2018
Kõlab rohkem kütuse poole probleemina.
RE: Turbodiisel - kord ta töötab, kord ta ei! -
Necro - 17-02-2018
Siit ehk saad turbole miskit näpunäiteid.
http://www.aa1car.com/library/turbo_repair.htm
Kunagi volksul sai sedasi testitud, et ebayst tellisin miskise 10 rublase boostikella viskasin külge ja vaatasin, kas toodab rõhku või mitte. Tootis küll. Järeldasin, et on korras.
Aga. Oled sa kindel, et asi turbos? Kütusega pole probleeme?
RE: Turbodiisel - kord ta töötab, kord ta ei! -
Walter - 17-02-2018
Üldiselt liigub tigu mööda märga m**ni päris nobedalt, kiiremini kui mööda kuiva m**ni.
RE: Turbodiisel - kord ta töötab, kord ta ei! -
weix1 - 17-02-2018
(17-02-2018, 22:08 PM)Necro Kirjutas: Siit ehk saad turbole miskit näpunäiteid.
http://www.aa1car.com/library/turbo_repair.htm
Kunagi volksul sai sedasi testitud, et ebayst tellisin miskise 10 rublase boostikella viskasin külge ja vaatasin, kas toodab rõhku või mitte. Tootis küll. Järeldasin, et on korras.
Aga. Oled sa kindel, et asi turbos? Kütusega pole probleeme?
Kütuse kättesaamist mõtlete või kvaliteeti?
Masin töötab muidu igati mahedalt, pöörded normis, ei puterda, ei aja sinist, ei viska tahmapilvi üles.
RE: Turbodiisel - kord ta töötab, kord ta ei! -
weix1 - 17-02-2018
(17-02-2018, 22:10 PM)Walter Kirjutas: Üldiselt liigub tigu mööda märga m**ni päris nobedalt, kiiremini kui mööda kuiva m**ni.
Õigupoolest oli selles õiges ütluses vist hoopis täi
RE: Turbodiisel - kord ta töötab, kord ta ei! -
diesel - 17-02-2018
kui tigude ja täide võiduajamine läbi saab, siis mine viska juhe külge. ehk kurdab fookusnik ise miskit.
RE: Turbodiisel - kord ta töötab, kord ta ei! -
Külahull - 17-02-2018
Egr klapp vigane? Omal olnud Psa 1,6tdci mootoriga Focusel sama jama, sai uus klapp ka tellitud, kuid geberniit jätkus. Abi sain lõplikult asja väljaprogemisest.
RE: Turbodiisel - kord ta töötab, kord ta ei! -
korvimees - 17-02-2018
Olnud kunagi samalaadne asi. Jõudsin mitu korda kütusefiltrit vahetada ja paagisõela puhastada. Lõpuks tuli juhuslikult välja, et kütusevoolikus, vahetult enne filtrit kapoti all, oli männiokas, mis liikus. Kuidas ta sinna sai pole aimugi, kuid peale eemaldamist oli probleem lahendatud.
RE: Turbodiisel - kord ta töötab, kord ta ei! -
Janka - 18-02-2018
(17-02-2018, 21:18 PM)weix1 Kirjutas: Selline tore lugu, et sõidan mina TDCI diiselmootoriga Ford Focusega millel 1.8 liitrit ja 85kw. Aga see ei ole praegu esmatähtis.
Vaata on ikka tähtis küll!
Ja selle masina tootmise aasta on ka tähtis, kui minusugune mitteigapäevaselt fookustega tegeleja tahaks nüüd kaugnägemise teel kuidagi kindlaks teha, et mis asi seda turbot sul seal juhib.
Turbo ei pea alati kohe surnud olema. Pigem ei jõua talle ajust antavad käsud pärale. Või ei jõua käsujagajale eelnevalt kogutavad vihjed kohale.
RE: Turbodiisel - kord ta töötab, kord ta ei! -
taavi - 18-02-2018
piisavalt tänapäevane masin võib jonnida iga pisiasja pärast. vanakooli omad käivad igas poosis edasi, aga tänapäevased hakkavad jonnma, kui adblue on otsas, dpf on umbes, egr ei tööta, temperatuuriandurid ei ole loogilise näiduga vms vms. kui on koht kus auto mõtteid lugeda, siis panna juhe külge ja uurida, mis auto ise räägib
RE: Turbodiisel - kord ta töötab, kord ta ei! -
weix1 - 18-02-2018
(18-02-2018, 02:16 AM)Janka Kirjutas: (17-02-2018, 21:18 PM)weix1 Kirjutas: Selline tore lugu, et sõidan mina TDCI diiselmootoriga Ford Focusega millel 1.8 liitrit ja 85kw. Aga see ei ole praegu esmatähtis.
Vaata on ikka tähtis küll!
Ja selle masina tootmise aasta on ka tähtis, kui minusugune mitteigapäevaselt fookustega tegeleja tahaks nüüd kaugnägemise teel kuidagi kindlaks teha, et mis asi seda turbot sul seal juhib.
Turbo ei pea alati kohe surnud olema. Pigem ei jõua talle ajust antavad käsud pärale. Või ei jõua käsujagajale eelnevalt kogutavad vihjed kohale.
2002.
Ja juhe on küljes käinud, siis sai vahetatud õhukulu mõõtur aga viga naasis.
Ilmselt tuleb diagnostikule külla taas minna aga kunagi ei tee paha arvamuste paljusus, ehk aitab mitu kogemust veale kiiremini jälile saada!
RE: Turbodiisel - kord ta töötab, kord ta ei! -
ivoalaska - 18-02-2018
MAF-i viga võis näidata, kuna EGR ei tööta korralikult, seetõttu polnud MAF-i vahetusest kasu. Ma kontrolliks sõidu ajal juhe taga EGR-i töö üle, tundub, et kiilub kinni aeg-ajalt.
RE: Turbodiisel - kord ta töötab, kord ta ei! -
vant - 18-02-2018
Interneti teel auto remont on üks peen teadus. Põhimõtteliselt jõutakse mingite nõuküsija kirjeldatud sümptomite põhjal diagnoos panna enam- vähem kõigele, mis ühel autol küljes on.
RE: Turbodiisel - kord ta töötab, kord ta ei! -
impreza - 18-02-2018
(18-02-2018, 13:01 PM)ivoalaska Kirjutas: MAF-i viga võis näidata, kuna EGR ei tööta korralikult, seetõttu polnud MAF-i vahetusest kasu. Ma kontrolliks sõidu ajal juhe taga EGR-i töö üle, tundub, et kiilub kinni aeg-ajalt.
Juhe ja inimene peavad oskama koostööd teha,tähendab seda et vahest tuleb päris
kövasti möelda mida see juhe tegelikult ütles...
Ja veel et erinevad juhtmed vahest räägivad erinevat juttu...
Aga kui kogu aeg oled sama juhtmega töödand hakkad löpuks seda juhet
päris hästi möistma
RE: Turbodiisel - kord ta töötab, kord ta ei! -
ivoalaska - 18-02-2018
Nõus aga ühe juhtmega ei saa töökojas hakkama, mul igapäevaselt kasutuses kolm erinevat, olenevalt margist. Aja jooksul on kõik kolm enam- vähem selgeks saanud, kuigi Boschi KTS pakub veel endiselt üllatusi
RE: Turbodiisel - kord ta töötab, kord ta ei! -
maisalup - 18-02-2018
Kas sa näed turbo regulaatorit( peaks olema muutuva geomeetriaga turbo) Tühikäigul jälgi kas see regulaator tõmbleb või seisab paigal.
Mul oli 1,6tdci sarnane viga, kord lendas kui rakett ja teinekord no ei saa kiirendus rajal hoogu üles.
Viga oli selles anduris kuhu läheb turbo regulaatori küljest vaakumvoolik, minu autol asus see tulemüüri ja mootori vahel all pool. See paneb seal villast kord töötab turbo ilusti, teinekord jälle kui vaja turbot järgi ei rakenda. Minu autol oli see junn miski 15 eur
RE: Turbodiisel - kord ta töötab, kord ta ei! -
v6sa - 19-02-2018
(17-02-2018, 22:22 PM)diesel Kirjutas: kui tigude ja täide võiduajamine läbi saab, siis mine viska juhe külge. ehk kurdab fookusnik ise miskit.
Täpselt nii - see on elektriauto ja kui auto käest ei uuri, siis jääbki ennustamiseks.
Klassikaliselt on "turbo mittetöötamise" põhjuseks EGR või mõni hõõrdunud juhe või lahtine pistik. Edukat otsimist!
RE: Turbodiisel - kord ta töötab, kord ta ei! -
volvo - 19-02-2018
Cooleri radikas ei või jääs olla?
RE: Turbodiisel - kord ta töötab, kord ta ei! -
Kult - 19-02-2018
Mul transit 2.0tdci ja sellel jebib turborõhuandur(kuskil on leke pärast turbot), läheb suht lihtsalt avariireziimi ehk lükkab turbo tagant ära. Vahepeal vilgub küünalde tuli et märku anda, samas enamus ajast ei vilgu midagi. Diagnostica näitas kohe rõhuanduri viga.