automoto.ee foorumid
Daihatsu Cuore -1988 - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanatehnika Projektipäevikud (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=31)
+--- Teema: Daihatsu Cuore -1988 (/showthread.php?tid=59864)

Lehed: 1 2


Daihatsu Cuore -1988 - 90Deville - 02-03-2018

Sai höumeri teemas mainitud, et ehk teeb väiksest värdautost siia igaksjuhuks teema kah
Andmed vöiksid olla siis midagi sellist:
Mootor 3 silindrit ja 850 kuupi, kahe edasikäiguga tomatkast, tühikaal passi järgi 595kg

Ostetud pildita kuulutuse ja söbra kaasabil tartukandist, kuna oli tunne et seda on vaja teha.

Üllatuseks, möne nädala pärast löpuks autot eluväiksuses nähes, selgus et tegu ei olegi pekkiroostetanud pöllurallikaga, vaid täitsa roostevaba autoga. Millel küll on mölke üksjagu, a las siis olla
Samuti ,vastupidiselt reklaamitule, ei tundu käigukast pekkis olema (kurdeti mingite puuduvate käikude üle), a kuna tehaseski polnud sellal rohkem pakkuda kui kaks käiku siis ma ei hakanud ülejäänusid otsimagi.
Ühtlasi oli kaasas veel üks osandatud mootor ja ka teine tomatkast
Pekkis oli aku, ja raadio ei mängi, samuti on keegi salongis uhkelt pellamoori tömmanud, mönikord aeg-ajalt püksi sittudes(vähemalt selline mulje jääb istmekatetest). Ehk aitab salongipesu, mönel soojemal aastaajal.
Ülevaatusele katsub kah rohkem suvepoole minna, kuna all on korralikud suverehvid(traditsiooniliselt 12tolli) ja vahetusvelgesid ei ole liigalihtne leida-nimelt kasutati vähelevinud 4x110 poldivalemit.
Kui kellelgi on mingeid selle valemiga valuvelgesid (pain brothers, po anglisski) pakkuda, siis tehke seda. Vöivad ka 13 tolli olla, keegi ei pahanda.

Küsige kui midagi segaseks jäi.

Slaidid:
[Pilt: 1][Pilt: 1][Pilt: 1][Pilt: 1][Pilt: 1][Pilt: 3?1519991796]


RE: Daihatsu Cuore -1988 - DevilDeVille - 02-03-2018

Lihtsalt remargi korras - mululaator sai tekitatud vileuus Varta, mis loodetavasti nüüd mõned ajad vastulööb. Eks peale sisepesu saab ka mingi flakiga spidoola installitud jne.


RE: Daihatsu Cuore -1988 - cesium - 02-03-2018

Tunduks justkui, et selline Dai-hotšu oli naabrite VAZ/KamAZ/SeAZ 1111 otsene eeskuju.


RE: Daihatsu Cuore -1988 - Marko - 02-03-2018

Loe need käigud siiski korra veel üle!


RE: Daihatsu Cuore -1988 - Edel - 02-03-2018

Sellel isendil pildilt paistab automaatkäigukast olema? Wikipedia andmetel on 850 mootoriga isendil 2-ne automaat
https://de.wikipedia.org/wiki/Daihatsu_Cuore


RE: Daihatsu Cuore -1988 - impreza - 02-03-2018

(02-03-2018, 15:52 PM)Marko Kirjutas:  Loe need käigud siiski korra veel üle!

Peaks ikka kolm olema.....


RE: Daihatsu Cuore -1988 - Marko - 02-03-2018

Sel saksakeelsel Wikil on jah kahest mainitud, kõik ülejäänud lehed, mis leidsin, räägivad kolmesest.


RE: Daihatsu Cuore -1988 - MeelisV - 02-03-2018

https://en.wikipedia.org/wiki/Daihatsu_Mira

ka siin räägitakse kahest


RE: Daihatsu Cuore -1988 - olevtoom - 02-03-2018

(02-03-2018, 16:07 PM)impreza Kirjutas:  
(02-03-2018, 15:52 PM)Marko Kirjutas:  Loe need käigud siiski korra veel üle!
Peaks ikka kolm olema.....

Šveitslaste 1986. aasta kataloog ütleb automaatkäigukasti olevat kahekäigulise, ja tol ajal võis seda väljaannet enam-vähem pimesi uskuda.


RE: Daihatsu Cuore -1988 - 90Deville - 02-03-2018

Minujaoks piisab tõestuseks sellest, et valitsal on kaks asendit-D ja L


RE: Daihatsu Cuore -1988 - Marko - 02-03-2018

Vinge firma, mis 90ndatel 50ndate tehnoloogiat klientidele müüs Smile
Muudel (päris) autodel tulid sel ajal juba viiekäigulised konveieri pealt. Seepärast mul mõistus tõrkus uskumast seda kahe käigu juttu.


RE: Daihatsu Cuore -1988 - DevilDeVille - 02-03-2018

Suurturismiautudel on ikka ja alati kaks olnud. Nii Kuraarel, kui ka musta numbrit ootaval Sukimuki Altol. Eks nad võtsid mikihiirtelt õppust, seal ju teati juba ammu, et jõulise mootori otsa käib kahekäiguline Powerglide.


RE: Daihatsu Cuore -1988 - zazik - 02-03-2018

(02-03-2018, 16:54 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Suurturismiautudel on ikka ja alati kaks olnud. Nii Kuraarel, kui ka musta numbrit ootaval Sukimuki Altol. Eks nad võtsid mikihiirtelt õppust, seal ju teati juba ammu, et jõulise mootori otsa käib kahekäiguline Powerglide.

Venelased olid veel kõvemad tegelased, neil oli ju lausa kaugliini-turismibuss, urali mootoriga LiAZ 2-käigulise automaadiga (millest üks oli ilmselt poole ajast katki).


RE: Daihatsu Cuore -1988 - Jarmo - 02-03-2018

(02-03-2018, 15:21 PM)90Deville Kirjutas:  (12tolli) vähelevinud 4x110 poldivalemit.

Igaks juhuks juhin tähelepanu, et ka Moon Disc’e on saadaval mõõduvahemikus 10” kuni 18”, nii USA kui Jaapani osakonnast
http://www.mooneyesusa.com/MOON-Disc-Screw-on-p/md11-sc.htm


RE: Daihatsu Cuore -1988 - 90Deville - 02-03-2018

Neid ei saaks kasutada, velje keskosa on äärega vörreldes kövasti väljaulatuv.


RE: Daihatsu Cuore -1988 - olli - 02-03-2018

Tsitaat:Pekkis oli aku

Kui ma kümnendal veebruarikuu päeval kella 20.30 paiku Käärikule jõudsin, siis säras selle imeliku asjanduse salongivalgustus seal Homeri kastis igatahes uhkelt! Poolteist tundi hiljem, kui ma kodupoole sättima hakkasin, siis säras ta endiselt vähemalt sama eredalt. Ega ma sellest midagi suurt arvata ei osanud - mõtlesin, et ju eputamise pärast põlema sätitud. Või siis turva kaalutlustel - äkki vargad ei julge võtta kui tuli põleb?


RE: Daihatsu Cuore -1988 - 90Deville - 02-03-2018

Kindel, et kümnendal? Üheksandal ta töötas seal kastis hulk aega...kümnendal mäletamistmööda mitte.


RE: Daihatsu Cuore -1988 - olli - 02-03-2018

Ikka pärast rallit jaa, ma eelneva õhtu möllust osa ei võtnud.


RE: Daihatsu Cuore -1988 - zazik - 02-03-2018

(02-03-2018, 22:43 PM)90Deville Kirjutas:  Kindel, et kümnendal? Üheksandal ta töötas seal kastis hulk aega...kümnendal mäletamistmööda mitte.

Üheksandal kui ma oma õllekaste sealt kuudist välja kangutasin, oli seal igatahes pime nigu muti p***es.


RE: Daihatsu Cuore -1988 - 90Deville - 02-03-2018

Pand siis tuli pölema Smile

Eedit: Grupikas punastele
[Pilt: 1]