automoto.ee foorumid
Jalgrattaembleem. - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanade jalgrataste foorum (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=104)
+--- Teema: Jalgrattaembleem. (/showthread.php?tid=59910)



Jalgrattaembleem. - onumeelis - 09-03-2018

Millise tootja embleem?

[Pilt: P1012631.JPG]


RE: Jalgrattaembleem. - s2si - 09-03-2018

See punase taustaga Union Jack on mingitsorti tsiviilkaubalaevade teema. Igaüks võib ise siit targemaks saada. https://en.wikipedia.org/wiki/Red_Ensign
1937 aasta varastatud jalgrataste nimekirjas on jalgratas Perrany raaminumbriga 5597. Sellest võime järeldada, et 1937 oli üks Perrony Eestimaal olemas.

1942 aastal Saaremaalt rekvireeritud jalgrataste nimekirjas on naiste Perrang Cycle raaminumbriga 5673 ja võime oletada, et selleks hetkeks oli vähemalt kaks Perronyt ja üks kasutamata märk Eestis olemas. Kuna olen näinud veel ka ühte kasutatud märki, siis võib ka oletada, et vähemalt üks olemasolevatest Perronydest oli ka märgiga, teise ratta kohta on asi veel tõendamata!!

Lisaks sellele olevat 1930 aastal Peeter Pallo äri ka müünud jalgrattaid Perrony!  Pallo ise tootja ei olnud, küll aga ajas äri August Kaldega, kes omakorda Panksepaga ja segaduse tekitamiseks peaks ainest piisavalt olema. Ühtegi  tõestatud seost normaalmõistuslik inimene siit muidugi ei tee. Jälgede segamiseks lisan ka veel  ühe lehekuulutuse (Virumaa Teataja (1925-1940), nr. 43, 12 aprill 1939) 
Lühidalt sellega andmed piirduvad. On olemas võimalus, et olid mingi väljamaa Perronyd, keda siin kopeerima hakati, või siis algul tegi neid Kalde ja hiljem Are või keegi muu suurem tegija.  Kes on süüdi, seda ma ei tea. Eile Annika ei öelnud ka.