automoto.ee foorumid
Treipingi remont ja tolerantsid-reguleeringud? - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Varia (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Foorum: Vaba teema (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=16)
+--- Teema: Treipingi remont ja tolerantsid-reguleeringud? (/showthread.php?tid=59953)



Treipingi remont ja tolerantsid-reguleeringud? - 2715 - 18-03-2018

Selline mure.
Käsil treipingi sängi-suportide kaabitsemine ja sellega seoses paar küsimust tarkadele:
Teatavasti peaks olema suporti liugpinnad kergelt nõgusad et liikuv suport ei hõljuks otstest õlikile peal üleval, mis ei luba seda viimast täpsust saavutada.
Palju see nõgusus võiks olla 500mm kohta?
Teiseks pole ristisuporti liikumise telg spindlivõlli teljega täpselt 90 kraadise nurga all vaid igal pingil on see number erinev.
See see on pingi konstruktsiooniline läbipaindumine mis spindlivõll läbi paindub koos igasuguste õlilõtkude ja isegi sängi läbipaindega et detail tuleks silindriline mitte koonus.
Kunagi olid kaks venekeelt kõnelevat vana, kes tulid kuskilt Virumaalt ja tegid kohapeal sõbra pingile remondi.
See pink on seniajani iga treiali unistus ja siis vanad rääkisid teooriast, kuid mitte konkreetsetest numbritest sest see on nende leib.
Valdab keegi seda teemat ja on nõus seletama-juhendama?


RE: Treipingi remont ja tolerantsid-reguleeringud? - aavu - 18-03-2018

ремонт токарьного станка
Selle otsinguga tuleb küll, kas neist abi on, seda pead ise otsustama.


RE: Treipingi remont ja tolerantsid-reguleeringud? - Envir - 18-03-2018

Palju Ida-Viru spetsid remondist võtsid ja kaua neil aega kulus?


RE: Treipingi remont ja tolerantsid-reguleeringud? - _rein_ - 18-03-2018

(18-03-2018, 14:58 PM)2715 Kirjutas:  Selline mure.
Käsil treipingi sängi-suportide kaabitsemine ja sellega seoses paar küsimust tarkadele:
Teatavasti peaks olema suporti liugpinnad kergelt nõgusad et liikuv suport ei hõljuks otstest õlikile peal üleval, mis ei luba seda viimast täpsust saavutada.
Palju see nõgusus võiks olla 500mm kohta?
Teiseks pole ristisuporti liikumise telg spindlivõlli teljega täpselt 90 kraadise nurga all vaid igal pingil on see number erinev.
See see on pingi konstruktsiooniline läbipaindumine mis spindlivõll läbi paindub koos igasuguste õlilõtkude ja isegi sängi läbipaindega et detail tuleks silindriline mitte koonus.
Kunagi olid kaks venekeelt kõnelevat vana, kes tulid kuskilt Virumaalt ja tegid kohapeal sõbra pingile remondi.
See pink on seniajani iga treiali unistus ja siis vanad rääkisid teooriast, kuid mitte konkreetsetest numbritest sest see on nende leib.
Valdab keegi seda teemat ja on nõus seletama-juhendama?
Üldiselt on see teooria,hea kui pinnad sirgeks saad.Millega neid tuhandike ja kraadi sekundeid mõõdad.


RE: Treipingi remont ja tolerantsid-reguleeringud? - traatjalg - 18-03-2018

Kui pink on tõesti selline millele saab või on mõtekas sellist remonti teha võite võtta ühendust võtta kasutaja Sidorov. Midagi väga võimatut ei ole Näiteks ise nühkisin ühte uut pinki  kolm kuud,vee lei tea kas keerasin .....Igale  pingile on antud mõõdud kui palju ja kui viltu jne.Kui vene pink saad need andmed kas või https://www.chipmaker.ru/ hea tehniline vene keel vajalik. Ei teeks paha pingi margi avalikustamine.Pingi mark ei teeks paha .Mida olete juba teinud? Kuidas mõõtsite,loodisite .


RE: Treipingi remont ja tolerantsid-reguleeringud? - viplala - 19-03-2018

(18-03-2018, 21:35 PM)_rein_ Kirjutas:  
(18-03-2018, 14:58 PM)2715 Kirjutas:  Selline mure.
Käsil treipingi sängi-suportide kaabitsemine ja sellega seoses paar küsimust tarkadele:
Teatavasti peaks olema suporti liugpinnad kergelt nõgusad et liikuv suport ei hõljuks otstest õlikile peal üleval, mis ei luba seda viimast täpsust saavutada.

Kaabitsa jälg on rämedam kui igasugune õlikile paksus. Sa oled vist üle lugenud ja mõelnud asju. Kaabi pinnad sirgeks värvi ja latiga, ning unusta igasugune muu jama. Kui sa juba sellise asjaga hakkama saad, on kõik hästi. Kui tahad hakata taga ajama sajandikke pikkadel pindadel õlikile paksuse kaasamisega, siis unusta oma kaabitsad, kirved ja suured haamrid, sest need on täiesti erinevad maailmad.


RE: Treipingi remont ja tolerantsid-reguleeringud? - 2715 - 19-03-2018

See on küll täiesti õige jutt et kaabitsaga on võimalik teha sügavamad jäljed kui õlikile paksus.
Peab saavutama ühtlase kandvate punktide mustri kus vähemalt üks punkt on ruutsentimeetri kohta niipalju tean ja päris meisli ja vasaraga ei tee.
On kättesaadavad ka vastavad rihtlatid ja pikad reguleeritavad luisud millega need kandvad punktid ühtlaselt siledaks saab ja millel saab kumerust ja nõgusust reguleerida seepärast ka sellised vinti üle keeravad küsimused.
Kunagi olen seda protsessi pealt näinud, kuid siis olid teised huvid ja väga ei süvenenud peenematesse nüanssidesse, mis oli viga sest tegijateks olid mehed kes käisid üle liidu 1 klassi pinke remontimas ja olid profid.
Keegi küsis nende meeste kohta, kuid see oli krooniajal ja see töö maksis 10 000 krooni ning tulemus oli superhea pink.
Juba siis olid onud seitsmekümnendates aastates ja vaevalt enam tegutsevad.
Pingi mark on 1K62N.