automoto.ee foorumid
audi 80Td B4 - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Noorklassikute Aruteluala (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=22)
+--- Teema: audi 80Td B4 (/showthread.php?tid=617)



audi 80Td B4 - svenson - 30-06-2002

kas tasub osta Audi 80Td B4?
94 aasta oma.
kas teab keegi oskab nõu anda.. kas see on väga tuim loom?:???


- nasa13 - 30-06-2002

Peaks olema sama mootoriga, mis A4 1,9 TDI 66kw ehk 90 hj?

Ise sõitnud ei ole, aga sigaökonoomne peaks olema küll. --> tehasekeskmine A4 puhul 5,1 liitrit sajale.

13,3sek/100kmh ning 183kmh/max (Audi A4 1,9 TDI)

Ei tohiks jalgu jääda. Aga las keegi teadjam kommenteerib. Igatahes tõmme peaks päris norm olema Smile

1900 p/ 202Nm. ehk päris ülbe sellise mootori kohta. Max pöörded aga Ca 4000, ehk ikkagi diisel, mis diisel.

EDIT:

Väike lõik analoogse mootoriga Passatist:

\"...My car has the 90bhp (66kW) TDI electronically controlled direct injection engine. They were also available in Germany with the 110bhp (81kW) TDI engine, this uses a variable geometry turbo charger and no doubt some other tweaks to extract the extra power. 90bhp may not seem like a lot, but it is accompanied by 202Nm (150lb ft) of torque at just 1900rpm. The bottom line is that performance is probably similar to the 2.0 litre petrol model, but the fuel economy is simply in a different planet. 110bhp model must be nearer to VR6 performance with 235Nm (174lb ft) of torque again at just 1900rpm...\"

Viide: http://www.hatfieldheath.freeserve.co.uk/passat/vwindex.html