Mootor plärtsub - ahto - 10-05-2004
Muidu on küünal ilus pruun, seega võiks segu olla paigas, kuid kiirendades hakkab vahest plärtsuma ja turtsuma. Kui gaasi pikemalt all hoida, siis tõmbab karpast bena vist kuivale ja tahab välja surra. Kui gaasi tagasi lasta mingiks ajaks, siis hakkab jälle tööle.. Süüde on ka varasemapoolne. Milles võib olla plärtsumise põhjus ja kuidas sellest lahti saada?
Ette tänades
RE: Mootor plärtsub -
Kärnataja - 10-05-2004
mul oli enda jawal sama häda. Mul oli karbussi seadistus paigast ära....st et bensutase oli liiga madal ja segukruvi oli mul ka päris paigast ära.
RE: Mootor plärtsub - ahto - 10-05-2004
Tegu on Voshod 175cm3, karpa praegu k-36
RE: Mootor plärtsub -
Raigo - 11-05-2004
kui peksab karpasse siis keera süüde hilisemaks ja mul 56 (k 36 karpaga) teeb ka imeliiku häält külmast peast seega tuleks kasutada nn õhuklappi
RE: Mootor plärtsub -
I.A - 11-05-2004
56 käib kõige paremini originaalkarbussiga-vana hea K-28\'ga.
Ahto,sul on vist nõel oma õigest astmest ära nihkund,st ei saa kiirendusel vajalikku \"doosi\" kätte.
RE: Mootor plärtsub -
cyc - 11-05-2004
arvatavasti on küttesegu liiga lahja niisiis karbuss tahaks timmida
RE: Mootor plärtsub -
Raigo - 11-05-2004
ei ütleks et see k28 on parim,ise ikkagi usun et K62 oleks parem lahendus..
RE: Mootor plärtsub -
lööb tagasi - 11-05-2004
k-36 karbuss (voshod, iz jupiter .......) on minuarust ilgelt p**k,kõikidel tuttavatel kel tean olevat k-36 karpaga ratas, siis alailma on häda et tsikkel jääb nälga kiirendades, maru keeruliseks on ta kah aetud, näiteks k-55 või vanemate iz-e k-28 on lihtsad ja head.
Seda julgen väita ainult oma kogemuste ja nägemuste järgi.
RE: Mootor plärtsub - ahto - 12-05-2004
Niiet K-36 t ei saagi kuidagimoodi normaalselt tööle?
RE: Mootor plärtsub -
lööb tagasi - 12-05-2004
kui olemas, siis panonia karpa läheb k-36 asemele ja on päris hea
RE: RE: Mootor plärtsub -
Kärnataja - 12-05-2004
lööb tagasi Kirjutas:k-36 karbuss (voshod, iz jupiter .......) on minuarust ilgelt p**k,kõikidel tuttavatel kel tean olevat k-36 karpaga ratas, siis alailma on häda et tsikkel jääb nälga kiirendades, maru keeruliseks on ta kah aetud, näiteks k-55 või vanemate iz-e k-28 on lihtsad ja head.
Seda julgen väita ainult oma kogemuste ja nägemuste järgi.
Mul k36 karpaga kogemusi pole, kuid minul on jälle k28-saga probleeme olnud (võibolla lihtsalt minu isendi viga).
Ka üks tuttav tsiklimees ütles et k28 karbuss on sama, mis telliskivi, kuhu on 2 auku sisse puuritud
RE: Mootor plärtsub -
Olaf - 12-05-2004
Ma soovitan soojalt pange vhoshoodile jawa karpa peale (sobivad kuni 634 versiooni omad - \"bolt-on\") minek läheb hoopis paremaks ja kellel on vana ümara silindriga voshood, siis lihtsaim viis asjast kõvasti jõudu ja minekut kätte saada toimib nii kui panna uuema voshoodi (kandiline) plokikaan peale ja uute voshoodide omanikel soovitan panna vana voshoodi ümar silinder või originaal lühemaks teha ja te ei kahetse, olen ise mitu sellist voshoodi kokku lappinud. need soovitused kehtivad neile kes ei soovi enda masinat originaali jätta.
RE: Mootor plärtsub -
cyc - 13-05-2004
oojaa see on juba vana jama,et tsikkel k-36 karpaga korralikult ei käi
RE: Mootor plärtsub - ahto - 18-05-2004
Sain nüüd probleemist lahti. Vahetasin karpa ära K-62I vastu. Kuna mootor ei tahtnud ikkagi pöördesse minna ja plärtsus vastu ning säde tundus olevat nõrgavõitu, siis tegin kogu elektrimängu uuesti lahti ja panin kokku tagasi. Seejärel keerasin süüte ülivarajaseks ja sädeme ka enamvähem korda. Nüüd liigub teine nagu loom, hoia aind kinni