automoto.ee foorumid
T 100 käiguosa erinevusest - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanem Rasketehnika (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=47)
+--- Teema: T 100 käiguosa erinevusest (/showthread.php?tid=62265)



T 100 käiguosa erinevusest - karvane646 - 28-04-2019

Tere. Miks osadel vanadel jossidel on roomiku ülemisi kanderullikuid kaks, osadel aga vaid üks? Kas see viitab väljalaskeperioodidele või on mingi kavalam põhjus? Ja veel, kas keegi teab, kui palju T 100 kaalub koos U-esisahaga? Tänan, kes vastavad!


RE: T 100 käiguosa erinevusest - Maakas - 29-04-2019

Võin nüüd vähe ämbrisse astuda, kuid mingil jossilisel on tühikaal 10t ja sahaga 12t, millise sahaga ei tea.


RE: T 100 käiguosa erinevusest - krossifänn - 29-04-2019

(28-04-2019, 22:25 PM)karvane646 Kirjutas:  Tere. Miks osadel vanadel jossidel on roomiku ülemisi kanderullikuid kaks, osadel aga vaid üks? Kas see viitab väljalaskeperioodidele või on mingi kavalam põhjus? Ja veel, kas keegi teab, kui palju T 100 kaalub koos U-esisahaga? Tänan, kes vastavad!

Tehasest tulid kõik jossid kahe kanderullikuga aga kap.remondis asendati ühega.Seda nii meil eestis kui mujal n-liidus ning sama oli ka nn.uute jossidega(T-130). T-100M kaal sõltus sellest kas: soolojoss,vintsblokk buldooseriga,hüdraulikaga ees/taga,lailint versioon jne. Siin foorimis selline tore teema kus neid jossilisi ja palju muud palju lahatud.
https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=7655&page=13