automoto.ee foorumid
Bensiinimootoriga survepesur - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Varia (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Foorum: Vaba teema (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=16)
+--- Teema: Bensiinimootoriga survepesur (/showthread.php?tid=62723)



Bensiinimootoriga survepesur - R.R - 09-08-2019

Tere

Kas kellegil on kogemusi sellise survekaga nagu seda on LAVOR 2800. Näitajad on täiesti arvestatavad aga kas päriselt ka nii võimekas on? Kuidas kestab? 
https://tooriistamarket.ee/et/survepesur-65hp-bensiinimootor


RE: Bensiinimootoriga survepesur - muska71 - 09-08-2019

mine küsi poes müüjalt.mulle küll öeldakse kohe kui mingi mänguasi või pask on ja suunatakse koheselt kvaliteet asja juurde või juhatatakse teise poodi.


RE: Bensiinimootoriga survepesur - h2rra - 09-08-2019

Bensiini mootoriga tööriistad on kasutusel enamasti seal, kus puudub elekter.  Samuti puudub ka seal vesi, mis on survestatud olekus, et pumpa siseneda. Kasutasin 1 tonnist "kuubikut"  bensu pesuri tarvis, kuid pesuri manuaalist tuleb täpselt välja lugeda, kas see mudel töötab ilma sisend surveta, ehk kuubiku veesurvega. samuti oli minu pesuril soovitus kasutada sisendil  max diameetriga voolikut ja sisend toru, ehk  3/4 tolli. 

Kuna minu pesur ei hakanud ka siis ise seisvalt vett võtma, tagastasin müüale läbi Tarbijakaitse. Raha sain lõpuks kätte täpselt aasta ja 1 kuu pärast. (Tallmac)

 Lugege väga täpdelt juhendit, mida te tahate selle seadmega teha


RE: Bensiinimootoriga survepesur - Laanekas - 09-08-2019

Olen nendega natuke kokku puutunud.
Võimekus on täitsa hea, seda muidugi raske võrrelda. Tonnisest mahutist vee võtmisega saab hakkama, eriti hea, kui see natuke kõrgemal on. Tööriistamarket käis niimoodi Rallikrossidel võistlusautosid pesemas selle pesuriga ja üks priitahtlike komando käib sellisega metsas ja rabas pinnases olevaid tulekoldeid kustutamas.
Vastupidavuselt on täiesti mõistlikud aparaadid. Mootor on nagu üks Honda GX'i kloon kunagi, töötab niikaua, kui õli sees, õhufilter küljes(ja puhas) ja karburaator sodi täis ei ole. Mõnikord ei taha peale pikka seismist käima minna, selle vastu aitab natuke bensiini õhupuhastajast sisse valada.
Pumpasid on neil olnud aegade jooksul vähemalt kolme erinevat ja kunagi ei tea, millist parasjagu tehases külge pannakse. Kõikidel omad iseärasused, aga tootlikkus ja vastupidavus sama. 
Püstol oma vahetatavate düüsidega on ka täitsa hea, peab lihtsalt kontrollima, et düüs kiirliitesse korralikult lukku jääb, muidu lendab päästiku vajutamisel kena kaarega võpsikusse.  Big Grin