Trippimine N-Liidus ? -
spitfire - 29-08-2019
Trehvasin lugema ühte reisikirjeldust, kus tegelane kirjeldab (ilmselt on jutt kusagil -70-nendatest), kuidas käis vene ajal legaalne trippimine.
Kusagilt osteti mingid talongid, mille nominaal oli 2kopsi = 10km ja anti või osteti veel mingi gostile vastav pöidlaküüdi stoppmärk

. Kõlab nagu nali, aga riiklikul sohvril oli kohustus vaba koha olemasolul selle märgi puhul peatuda , eraauto juht oli otsuses vaba. Sohver sai hiljem nende talongide eest mingeid loto pileteid, peavõit oli sigull, ehk siis iga autojuhi märg unenägu.
On keegi midagi sellest kuulnud ? Või oli see vaid teooria ja praktikas keegi neid talonkse ei ostnud vaid trippisid niisama laia kodumaa piires?
RE: Trippimine N-Liidus ? -
aavu - 29-08-2019
автостоп в ссср
Selle otsinguga tuleb palju juttu. Kuulnud olen, kasutanud mitte.
RE: Trippimine N-Liidus ? -
honkomees - 29-08-2019
(29-08-2019, 20:10 PM)spitfire Kirjutas: Trehvasin lugema ühte reisikirjeldust, kus tegelane kirjeldab (ilmselt on jutt kusagil -70-nendatest), kuidas käis vene ajal legaalne trippimine.
Kusagilt osteti mingid talongid, mille nominaal oli 2kopsi = 10km ja anti või osteti veel mingi gostile vastav pöidlaküüdi stoppmärk
. Kõlab nagu nali, aga riiklikul sohvril oli kohustus vaba koha olemasolul selle märgi puhul peatuda , eraauto juht oli otsuses vaba. Sohver sai hiljem nende talongide eest mingeid loto pileteid, peavõit oli sigull, ehk siis iga autojuhi märg unenägu.
On keegi midagi sellest kuulnud ? Või oli see vaid teooria ja praktikas keegi neid talonkse ei ostnud vaid trippisid niisama laia kodumaa piires?
meil oli kunagi lausa autostopi teemaline hooajanäitus, talongide, liikmeraamatutega kuhu need kleebiti, märkide jms mudru ning fotode ja mälestustega.
(29-08-2019, 20:10 PM)spitfire Kirjutas: ...Kusagilt osteti mingid talongid, mille nominaal oli 2kopsi = 10km ja anti või osteti veel mingi gostile vastav pöidlaküüdi stoppmärk
. Kõlab nagu nali, aga riiklikul sohvril oli kohustus vaba koha olemasolul selle märgi puhul peatuda ...
muide, sellised märgid olid olemas ka ametimeestel ametisõidukite asemel ja juht oli kohustatud peatuma ning oma marsruudi piires sõidutama, Olid sellised esimese vabariigi ajal
https://www.muis.ee/museaalview/2085164 ja ka nõuka ajal
https://www.muis.ee/museaalview/1168605, märgi teisel küljel oli asutuse tempel nt teedevalitsuse oma meie näitel.
RE: Trippimine N-Liidus ? -
spitfire - 30-08-2019
Isver-susver, see niikui pandoora laegas teiselt planeedilt ! Tõeline hipi ajastu. Vähe studeerisin neid saite ja aina hullemaks läks, a la kui trippisid grupiviisiliselt ja samal ajal andsid ka kontserdi, siis said putjovka sanatooriumi, kui trippised mitmekesi ja levitasid ka kommunistlikku propagandat said putjovka Kaukaasiasse. See oli lausa sport, ja parimaid trippijaid premeeriti järjekordse tuusikuga krt teab kuhu:
https://vk.com/@history_porn-kakim-byl-avtostop-v-sssr
a mis kasu "suur kodumaa" sellest pullist sai kui rahutud hinged mööda maad ringi tuiskasid ?
Öelge nüüd veel, et kui trehvasid "sovtransavto" pääle siis said sõita kuni talonge jätkus
RE: Trippimine N-Liidus ? -
TeeTL - 30-08-2019
(30-08-2019, 01:09 AM)spitfire Kirjutas: a mis kasu "suur kodumaa" sellest pullist sai kui rahutud hinged mööda maad ringi tuiskasid ?
20 kopikat 100km pealt polegi nii vähe. Suurel maal, kus pakkumist tekitasid ametimasinad, mis sõitsid aastas miljardeid tonnkilomeetreid. Ja nõudlust tekitas asjaolu et bussiühendatus polnud igalpool võrreldav ENSV tasemega
RE: Trippimine N-Liidus ? -
spitfire - 30-08-2019
Aastal 1961 oli 1 kop = 10 km ja millalgi hiljem siis ilmselt duubeldati.
RE: Trippimine N-Liidus ? -
Aspelund - 30-08-2019
Tean, et kodulinnas võitis juht loosimisel Jawa.
Teema aga vajus ajalukku vist pärast seda, kui juhtus paar õnnetust, kus kaassõitjad hukka said.
A.