automoto.ee foorumid
Peugeot 106 - 1992 - 1,1 44 kw - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanatehnika Projektipäevikud (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=31)
+--- Teema: Peugeot 106 - 1992 - 1,1 44 kw (/showthread.php?tid=64021)

Lehed: 1 2


Peugeot 106 - 1992 - 1,1 44 kw - Seiklusminister - 07-07-2020

Muinasjutt algas ilusal kevadisel mai hommikul kui avastasin, et hoovis pole ühtegi hobiautot. Viimasteks autodeks on olnud sapikad ja eelmise aasta masin oli Nissan NX 100. Kõik nad olid hooaja lõpuks maha müüdud ja nüüd ihkas hing ameeriklast. Vaadates autode müügikuulutusi andis rahakott häiret ja mõistus tuli koju. Varasem kogemus on näidanud, et kui hoovis on ka mõni uuem masin, siis ega hobiautoga sõiduks eriti aega ei jää. Lahendus oli kiirelt varnast võtta ja müüki läks mu Seiklusmobiil Renault Captur. 

Kuna nüüd oli majaesine täitsa tühi, siis tuli asuda tegutsema. Kammisin läbi nii Soovi, Okidoki, Kuldsebörsi ja Auto24, aga midagi põnevat silma ei jäänud. 5. mai hommikul jäi silm pidama ühel väikesel valgel putukal. Hind oli mõistlik, auto asus Tallinnas ning autol oli just tehtud pikk ülevaatus. Auto oli olnud ühe vanuri käsutuses, kes oma vanuse tõttu polnud viimased 8 aastat autoga liiklusse jõudnud. Kuna auto välimusega väga naistes lööki pole, siis polnud autole ka väga palju huvilisi. Minule ta omapärase kujuga sobis ja nii saigi auto koju toodud.

Omaniku lapselaps kiitis autot ja rääkis, et ainukesed probleemid on pikast seismisest peale jäävad esipidurid ja üks kinniolev amort tagasillas. Lasin selle ühest kõrvast sisse ja teisest välja, sest iga müüja kiidab ikka oma kaupa. Kodus perele rääkisin, et just sai uus auto soetatud ja lähme õhtul järele. Autoks on kahe-ukseline sportmasin ja näeb välja nagu Ferrari. Auto juurde jõudes ütles vanem laps tabavad sõnad: "See on ju täielik romu".

Auto nägi välja selline:

[attachment=82758][attachment=82759][attachment=82760][attachment=82761][attachment=82762][attachment=82763][attachment=82764][attachment=82765][attachment=82766]


RE: Peugeot 106 - 1992 - 1,1 44 kw - Seiklusminister - 07-07-2020

Tõin auto koju ja sõita oli tõsiselt ebamugav. Kõrvalistuja poolne tagaratas oli jumala kinni ja andis tunda igas konarlikumas kohas. Peale jäävad pidurid andsid tunda hõrgu aroomina salongis. Auto odomeetri näit oli ostuhetkel: 216220. Kodus selgus, et tagapidurid ja käsipidur ei võta üldse. Kuna auto oli tulnud kunagi Soomest, siis kere oli üllatavalt hea ja väidevalt pole auto Eestis talvel sõitnud. Seda viimast väidet ma kuidagi kinnitada ei saa. 

Kuna auto nägi tõesti kole välja, siis sai natuke interneti avarustest ispiratsiooni ammutatud. Silm jäi peale selle sama mudeli võimsale versioonile ja plaan on auto välimuselt sarnaseks teha:

[attachment=82769][attachment=82770][attachment=82771]


RE: Peugeot 106 - 1992 - 1,1 44 kw - Seiklusminister - 07-07-2020

Kuna plaan oli visuaalselt teha auto Peugeot 106 Rallye sarnaseks, siis esimese asjana alustasin stangede ja velgede värvimisest. Võin julgelt öelda, et tehnika pole minu tugevam külg ja nii jäid pidurid ja kinnine tagasild oma aega ootama. Eesmärk ei ole autole üüratuid summasid kulutada ja pigem koduste vahenditega katsetada. Seega käisin ära Motonetis ja tõin mõne purgi kruntvärvi, valget värvi ja lakki. Lisaks mõned rullid maalriteipi ja ühe kattekile. Leidsin Motonetist ka punase kleeppaela, mis sobis hästi stangele ja sai pandud laki alla.

Kulud kokku: 56 eurot

[attachment=82772][attachment=82773][attachment=82774][attachment=82775][attachment=82776][attachment=82777]


RE: Peugeot 106 - 1992 - 1,1 44 kw - tiitnato - 07-07-2020

Smile  
ilus ja väike


RE: Peugeot 106 - 1992 - 1,1 44 kw - Seiklusminister - 07-07-2020

19. mail sai käidud autoga Lustisõidul ja kõik pidas ilusti vastu. Hirmsasti hakkas häirima, et kapotilt puudub Peugeoti märk. Eestist on antud märki võimatu saada ja ka esindus ei oska aidata. Käepäraste vahenditega sai tehtud ise märk ja selleks oli vaja ajastukohane logo välja printida ja lamineerida-lamineerida-lamineerida. Kaugelt petab täitsa ära, aga õiget märki oleks sinna ikkagi vaja. Lisaks häirb ka katkine esistange ja lähitulevikus on plaan see välja vahetada uue vastu ja siis juba loodetavasti Rallye enda oma. 

28. mail nägi auto välja selline:

[attachment=82778]


RE: Peugeot 106 - 1992 - 1,1 44 kw - Seiklusminister - 07-07-2020

Kuna Seiklusministeeriumi põhiline auto sai maha müüdud, siis tuli Peugeotile 15. juunil tuli torusse panna ja siirduda Hiiumaale Saare Seikluse rada ettevalmistama. Kokku sai läbitud pea 700 kilomeetrit ja tagaamortide puudumine andis tõsiselt tunda. Õhtul Tallinnasse tagasi jõudes olid neerud nipa-napa omal kohal ja selg üpris valus. Lisaks avastasin Hiiumaale minnes, et bensiinipaagis on kuskil auk, sest soovides paaki täis panna, hakkas kuskilt üle ajama ja ülejääk nirises lihtsalt maha. Põnevust lisas ka aiateibaid näitav kütusenäidik, mis vahest näitab veerand paaki ja vahest on täitsa nullis. Peale jäävad esipidurid tegid kütusekulu ennustamise ettearvamatuks.

Hiiumaal sai igaljuhul ära käidud, rada ettevalmistatud ja peale seda reisi sai selgeks, et aeg on käsile võtta auto tehniline pool. Kuna mul puuduvad vastavad tööriistad, garaaz ja huvi, siis otsisin remondimeest, kes käiks üle pidurid, esi ja tagasilla, vahetaks rihma, õlid ja filtrid. Töö tegija leidsin Hiiumaalt ja plaan oli auto Jaanipäevaks uuesti saarele viia, et juuli algul see juba kätte saada. Plaaniks see aga jäigi...

[attachment=82779][attachment=82780][attachment=82781][attachment=82782]


RE: Peugeot 106 - 1992 - 1,1 44 kw - Seiklusminister - 07-07-2020

16. juunil sai käidud autoga hooaja teisel Lustisõidul ja teekond viis Atla mõisa. Sõit sujus hästi ja jäin autoga ka Pille tehtud fotole.

[attachment=82783]

Pildilt on näha, et autol on all suhteliselt kitsad "pizza-lõikur" rehvid. Rehvi laius oli 145. Lisaks olid need vanad ja edasiste probleemide vältimiseks oli soov need välja vahetada. Leidsin netiavarustest komplekti 3 auguga velgi ja sain need endale 30 euro eest. Soovisin neid liivapritsiga puhastada, värvida ja lakkida, aga kuna keegi seda enne Jaanipäeva teha ei tahtnud, siis jäid need oma järge ootama. Plaan oli need lasta laiemaks teha ja mõte oli 8 tollisteks. Ainuke hinnapakkumine, mille sain oli 35 eurot velje kohta, aga töösse võetakse need juuli lõpus. Seega jäid uued veljed ootele ja tegutsesin edasi vanadega.

Valisin rehve ja arvutasin kõrguse laiuse suhet ja tundus, et olin leidnud sobiva lahenduse. Leidsin Kummimehe valikust 175/50 r13 rehvid, maksin ära ja jäin ootama. Ootasin nädala ja ootasin kaks, aga ei miskit. Iga nädal võtsin ka kõne, et kaua võib minna. Lõpuks anti mõista, et sellist rehvi siiski mulle ei anta. Kuna olin kaua oodanud, siis pakuti laos olevaid rehve, mis olid 165/60 r13 ja otsustasin need autole alla panna.

Kogu kulu auto remondiks 28.06.20 seisuga: 246 eurot

1. Värvid, lakid, teibid: 56 eurot
2. Veljed 4 tk: 30 eurot
3. Rehvid 4 tk koos vahetusega: 160 eurot


RE: Peugeot 106 - 1992 - 1,1 44 kw - Seiklusminister - 07-07-2020

Sain autole uued rehvid alla ja rehvivahetusest lahkudes auto enam ei käivitu. Algne mõte oli, et bensiin on otsas, kuna näidik niikuinii midagi ei näita. Tõin 5 liitrit juurde, aga see mingit muutust ei toonud. Sain ainult jalad märjaks, kuna mu pudelist tehtud lehter ei toiminud ja osa bensiini voolas lihtsalt jalatsi sisse. Edasi uurisime kaitsmeid ja üks oli tõesti katki. Vahetasime selle välja ja ikka ei mingit muutust. Lõpuks selgus, et probleeme on bensiinipump, mis mõnel korral töötab ja mõnel mitte. Paar pauku põhja all andis tulemuseks töötava mootori. Ega ma päris kindel ei ole, et probleem on just bensiinipumbas. Vb on kuskil mõni ühendus, mis hästi voolu läbi lasta ei taha.

Sain rehvivahetust minema sõita, kui autosse oli tunda kummi kärsa haisu. Peatusin ja vaatasin, et kõik tundub ok ja jätkasin sõitu. Mõnisada meetrit enne kodu käis pauk ja olin oma uuest tagarehvist ilma. Probleeme põhjustas see sama kinnine tagasild, mis nüüd laiema rehviga koostöös rehvi sisekülje ära sõi.

Suure vihaga läksin internetti ja tellisin ära uue tagasilla, uued amordid ja kõik piduriosad. Lisaks sai tellitud uued esituled ja suunatuled. Õhtuks oli auto olukord selline:

[attachment=82784]

Paari päeva pärast olid osad kohal ja tuli vaid oodata ilusat ilma, et asjad ära vahetada.

[attachment=82785][attachment=82786][attachment=82787][attachment=82788]

Hetkeseisuga on auto taas ratastel ja liikumisvõimeline. Pidurisüsteem sai kõik uued osad ja töötab hästi. Tagasild on uus koos amortidega ja nauding on sõita. Auto sai külge uued esituled ja uued suunatuled

[attachment=82789]

Kogu kulu auto remondiks 07.07.20 seisuga: 1071 eurot



1. Värvid, lakid, teibid: 56 eurot
2. Veljed 4 tk: 30 eurot
3. Rehvid 4 tk koos vahetusega: 160 eurot
4. Piduriosad + amordid 370 eurot
5. Esituled + suunatuled 60 eurot
6. Uus tagasild 270 eurot
7. Uus aku 59 eurot
8. Kaks uut rehvi 66 eurot

Edasine plaan on asuda mootori kallale ja vahetada ära rihm, veepump, õlid, filtrid ja muud kuluosad, mis vahetamist vajavad


RE: Peugeot 106 - 1992 - 1,1 44 kw - tiitnato - 07-07-2020

Seiklusminister Kirjutas:Kogu kulu auto remondiks 07.07.20 seisuga: 1071 eurot



1. Värvid, lakid, teibid: 56 eurot
2. Veljed 4 tk: 30 eurot
3. Rehvid 4 tk koos vahetusega: 160 eurot
4. Piduriosad + amordid 370 eurot
5. Esituled + suunatuled 60 eurot
6. Uus tagasild 270 eurot
7. Uus aku 59 eurot
8. Kaks uut rehvi 66 eurot

Edasine plaan on asuda mootori kallale ja vahetada ära rihm, veepump, õlid, filtrid ja muud kuluosad, mis vahetamist vajavad
  See ju tavaline nali, hää soodne hobiauto..... algul on tore eputada väikeste numbritega ..... hiljem läheb juba tõeliseks hobiks kui raha hakkab nõudma Big Grin


RE: Peugeot 106 - 1992 - 1,1 44 kw - Raivo - 07-07-2020

(07-07-2020, 15:12 PM)Seiklusminister Kirjutas:  Lõpuks selgus, et probleeme on bensiinipump, mis mõnel korral töötab ja mõnel mitte. Paar pauku põhja all andis tulemuseks töötava mootori. Ega ma päris kindel ei ole, et probleem on just bensiinipumbas. Vb on kuskil mõni ühendus, mis hästi voolu läbi lasta ei taha.

Moodsad autod ei taha, et paak tühjaks sõidetakse. Pump jääb kuivale ja kooleb jahutuse puudumise kätte.
Mul käis suht kähku, paar korda sain veel käima ja siis oli black out.


RE: Peugeot 106 - 1992 - 1,1 44 kw - Janka - 07-07-2020

(07-07-2020, 15:12 PM)Seiklusminister Kirjutas:  Edasine plaan on asuda mootori kallale ja vahetada ära rihm, veepump, õlid, filtrid ja muud kuluosad, mis vahetamist vajavad

Kas pole mõelnud üleüldse 1,6 moto paigaldusele? 
Saaks ju mutukast kohe tibake õigema auto.


RE: Peugeot 106 - 1992 - 1,1 44 kw - Marko - 08-07-2020

(07-07-2020, 23:04 PM)Raivo Kirjutas:  Moodsad autod ei taha, et paak tühjaks sõidetakse. Pump jääb kuivale ja kooleb jahutuse puudumise kätte.
Mul käis suht kähku, paar korda sain veel käima ja siis oli black out.

Aastakümneid tagasi sai sel teemal motamehega auto24s vaieldud, ta tegi loomkatse ja kuiv benapump kestis tunde käimist, pärast oli täiesti triksis-traksis. Seega on jutt paagi tühjakssaamise fataalsest mõjust õigustühised. Erandid muidugi vahest kinnitavad reeglit, aga harjavarrega elustatu puhul kahtlustaksin pigem kontakti.


RE: Peugeot 106 - 1992 - 1,1 44 kw - zazik - 08-07-2020

Tühjakssõitmisel võib ka kõiksugu essu paagipõhjast sõeladele või isegi sõeladest läbi imeda. See võib ka anomaaliaid põhjustada. Võibolla koputas hoopis essutüki kuskilt jalust ära.


RE: Peugeot 106 - 1992 - 1,1 44 kw - tiitnato - 09-07-2020

Marko Kirjutas:
Raivo Kirjutas:Moodsad autod ei taha, et paak tühjaks sõidetakse. Pump jääb kuivale ja kooleb jahutuse puudumise kätte.
Mul käis suht kähku, paar korda sain veel käima ja siis oli black out.

Aastakümneid tagasi sai sel teemal motamehega auto24s vaieldud, ta tegi loomkatse ja kuiv benapump kestis tunde käimist, pärast oli täiesti triksis-traksis. Seega on jutt paagi tühjakssaamise fataalsest mõjust õigustühised. Erandid muidugi vahest kinnitavad reeglit, aga harjavarrega elustatu puhul kahtlustaksin pigem kontakti.
Tavaliselt koputamine abistab kui on rootor ja harjad kulunud, põrutab uuesti ühendusse. Eks ta ajutine abi ole. 
106 on pandud ka 2,0 vts mootorit 120kw , seda küll ma ei tea mismoodi see ära mahutati või mis veovõllid... ja see loom tuleb ka kinni pidada pärast .   Kõige lihtsam on 1,6 tu mootor 16 klapiline.   80kw on olemas ja sellele kerele piisav, lisaks mootor peaks suht bolt on peale minema. Sumpsi peab muutma pisut .
Loomulikult kere poolest oleks 205 parem , seal pisut suurem kapotialune lihtsam suuri mootoreid mahutada Big Grin Big Grin
 Parim on see, et kodanik on õiget usku peugeot ikkagi Smile


RE: Peugeot 106 - 1992 - 1,1 44 kw - Seiklusminister - 22-07-2020

Viimasest postitusest on möödas 2 nädalat ja auto on siiamaani end ilusti üleval pidanud. Kilomeetreid on tulnud juurde ligi 500 ja bensiinipump pole enam vingerpussi mänginud. Uued pidurid toimetavad hästi ja uus tagasild teeb sõidu meeldivalt pehmeks. Täna saabus Iirimaalt väike pakk, mis sisaldas vajalike kleebiseid autole. Pakki avades tabas mind väike pettumus. Kuna kleepsud on mõeldud Rallye versioonile, millel on ka koopalaiendid, siis ei ulatu kleepsud tiiva ääreni. Tulevikus peab sellele masinale ka koopalaiendid ära tellima. Kas ja millal need Eestisse jõuavad, seda näitab aeg. Kleepsud tulid Iirimaalt 3 nädalat.

[attachment=82953]
[attachment=82954]
[attachment=82955]


RE: Peugeot 106 - 1992 - 1,1 44 kw - raulp - 25-07-2020

Ma paneks spets rallye veljed ka veel alla.


RE: Peugeot 106 - 1992 - 1,1 44 kw - Seiklusminister - 03-09-2020

Auto on vahepeal mõnuga kilomeetreid kogunud ja läbi on sõidetud erinevad Eesti nurgad. Lõpuks jõudsin ka õli ja rihmavahetuseni.

Endale märkeks: Rihma, rullikute, veepumba, õli, filtri vahetus läbisõidul 219000

[attachment=83379]
[attachment=83378]

Eile südaöösel saatis Allan mulle müügikuulutuse lingi, kus keegi müüb Peugeot 106 varuosadeks. Kiire suhtlus ja suht puusalt pakutud hind sobisid ja täna olin treilieriga auto juures. Miks treileriga? Keegi hea inimene on autolt eemaldanud rooli ja esiistme. Kuna sai ostetud põrsas kotis, siis nädalavahetusel läheb auto lahkamiseks. Minu jaoks on seal väärtuslikud detailid: loodetavasti korras bensiinipaak, bensiinitaseme andur, korralik esistange, uksed ja lukussüsteemid. Autol on lisana elektriaknad, mida minu autol ei ole. All on kolm valuvelge. Kuna neljandat ei ole, siis pole nendega eriti midagi teha oma 3 augulise poldivalemi pärast. Doonor masin on ise selline:

[attachment=83380]
[attachment=83381]
[attachment=83382]
[attachment=83383]
[attachment=83384]


RE: Peugeot 106 - 1992 - 1,1 44 kw - TeeTL - 03-09-2020

See on ainult kasuks, kui doonor on juba pädevalt lahtilõigatud. Siis ei teki kiusatust mõlemat korraga reanimeerida Smile


RE: Peugeot 106 - 1992 - 1,1 44 kw - Seiklusminister - 27-11-2020

Pisike putukas on rõõmsalt kilomeetreid mõõtnud nii metsas, kruusal kui asfaldil. Kahe viimase kuu jooksul on ta Eesti risti-põiki läbi sõitnud ja septembri algusega võrreldes on spidomeetrile juurde kerinud 4200 kilomeetrit. Septembri lõpus hakkas mootoriruumist kostma kahtlast kõrinat, mis vahepeal oli ja vahepeal kadus ära. Lisaks oli tunda, et auto esiots on vedel ja kolinaid kostab ka sillast. Kuna kasutan autot seiklusradade ettevalmistuseks, siis ühe ettevalmistuse käigus saab autost sisse ja välja käia rohkem kui 100 korda. Oma suure kerega olin ma ära istunud juhiistme ja see logises kahtlaselt. Lisaks kummitas mind auto ostust saati tõsine bensiinihais salongis. Ise arvasin, et auk paagis, sest üle 20 liitri tankida ei saanud, sest siis hakkas kuskilt välja voolama. 

Kui ajas tagasi minna siis augustis sai auto endale uue märgi

[attachment=84825]

Septembris sai käidud nii Haapsalus Nostalgiapäevadel kui ka viimasel Lustisõidul. Lustisõidul käid kaadrisse kolm muskelautot.

[attachment=84823][attachment=84824]

Septembris viibis auto ka ihuarsti juures, kes pani diagnoose ja ravis neid. Paari päevase ravikuuri järel käis auto nagu kell ja sai endale uue rihma, õli, veepumba ja rullikud. Lisaks sain kaasa soovitused tulevasteks töödeks, mis lähiajal peaks ettevõtma. Kuna auto ihuarst on ka Peugeot usku, siis jäid kaks sõpra ka tihti pildile.

[attachment=84826]

September ja oktoober olid seikluste mõttes väga hullud kuud ja vabu päevi oli mõni üksik. Sellest tingituna hoidsin pöialt, et auto novembrini vastu peaks, et siis saab natuke rahulikumalt võtta. Üks päev sai autot näha Rakveres, teine päev Rõuges, kolmas päev viis Pärnusse.

[attachment=84827]

Lõpuks saabus rahulik november ja tellisin ära autole uued esisilla jupid. Vahetusse pidid minema amordid, vedrud, õõtshoovad, kõik puksid ja hunnik erinevaid kaikaid. Minu asi oli varuosad tellida ja auto ihuarst pidi asjad ära vahetama. Kuna minu sisetunne ütles, et kapotiall kõriseb genekas, siis tellisin kohe selle ka uue. Kokku läksid jupid maksma 386 eurot. Rõõmsalt pakiga remonti sõites sain õhtul teate, et osa juppe ei sobi. Näiteks uued ja vanad vedrud:

[attachment=84830]

Tugilaagri kinnitused sain mina kolme poldiga, autol oli kaks

[attachment=84829]

Egas midagi kui uuesti juppe tellima ja järgmine tellimus läks maksma 92 eurot ja sain autole vajaminevad jupid ja paari päeva pärast olid osad autol küljes ja sai sillastendis kõik paika reguleeritud.

[attachment=84828]

Lisaks sai keevitatud juhiiste ja tegeletud sai ka geneka raginaga. Tuli välja, et vana geneka ainukeseks probleemiks oli lahtine kinnituspolt. Kuna uus genekas oli juba olemas, siis leidis see uue koha vana asemel. Päeva lõpuks tegeleti ka bensiinipaagilt augu otsimisega. Auku polnud ja tuli välja, et eelmine omanik on jätnud bensiinipumba ja kütusetaseme anduri paagi külge keeramata ja need lihtsalt kõikusid paagis. Kütusetaseme andur nägi välja selline:

[attachment=84832]

See on ka põhjus, miks kütuse seier midagi ei näidanud. Kui kinnitusrõngas kinni keerati, siis kadus ka leke ja bensiinihais salongist. Läksin täna tanklasse ja sain rõõmsalt 40 liitrit paaki lasta ja tõdesin, et leket enam pole.

Eelmises postituses sai näidatud ka doonor autot. Kuna doonor autolt tahtsin ma saada esistanget ja bensiinipaaki, siis ülejäänud auto on pm saadaval.

Tähtsad numbrid 26.11.20 seisuga:

Spidomeetri näit 223223
Läbisõit ostuhetkest 7003 kilomeetrit
Remondile kulunud 2277,68 eurot


RE: Peugeot 106 - 1992 - 1,1 44 kw - Seiklusminister - 18-05-2021

Viimasest postitusest on möödas pea pool aastat ja auto on ennast eeskujulikult üleval pidanud. Läbisõitu on talvega tulnud ligi 10000 km. Masin on leidnud enamasti kasutust seiklusradade ettevalmistamisel nii lumes, kruusal kui metsaradadel. 

Eelmise aasta lõpus sai tegeletud velgedega ja kuna kiiret nendega polnud, siis sai teema uuesti kevadel päevakorda võetud. Veljed tulid 8 tolli laiad ja said selge 4 kihti värvi. Peale venitati 185 laiusega rehvid. Proovisin neid eile esimest korda auto alla ja ei meeldinud see vaatepilt. Välimus oli nagu oleks kena daam ilusüstidega liiale läinud.

Keerasin originaal veljed tagasi alla ja eks tulevik näita, mis neist laiendatud velgedest saab.

[attachment=88074][attachment=88075]

Talvel tellisin e-bayst ka väidetavalt õiged tiivalaiendid rallye mk1-le. Kinnitati, et kindlasti on esimene generatsioon ja nii need Eesti poole tulid. Kohale jõudes li näha, et originaaliga pole siin midagi tegemist. Esimesed laiendid sobivad kerega enamvähem, aga tagumisi peaks lõikama. Ka need vedelevad hetkel kuuris ja vaatab, mida tulevik toob. Esimesi sai koos laia veljega proovitud.

[attachment=88076]