mosse süüde - Printerisõbralik versioon
+- automoto.ee foorumid (
https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Klassikalise auto ekspluateerimine (
https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Teema: mosse süüde (
/showthread.php?tid=6558)
mosse süüde - wanker - 06-06-2004
küsimus selline et kas mossel on võimalik mootorit paremini pöörde ajada kui süüde varasemaks panna? Et mõte selline et teha rallikas ja et süüde varasemaks. Mida arvate?! Kellel on kogemusi siis andge teada.
RE: mosse süüde - õlirull - 06-06-2004
liiga varasex ei saa ju kaa panna siis ei lähe ka pöördesse ja hakkab turtsuma....see keerataxe tunde järgi nimoodi on õige kuidas kõige paremini pöördesse läheb ja tglt karburaator vaja ka reguleerida nomoodi

keerad segukruvi parajax et lähex kõige kiiremini pöördesse ega rohkem ei olegi midagi erilist
RE: mosse süüde -
Mossemees - 15-07-2004
Süüte saad kõige täpsemalt paika panna huumlambi abil väntvõlli otsas oleva rihmaratta sälgu järgi. Lihtsam variant on töösooja mootoriga jagaja kergelt kinnitusest lahti keerata ja siis (mootor käib tühikäigu väikestel pööretel) jagajat väheke ühele ja teisele poole käega keerata. Süüde on kõige õigem jagaja sellise asendi korral, kus mootor kõige ilusamalt ja ühtlasemalt käib.
RE: mosse süüde -
Siller - 21-08-2004
Ja ja mina olen veel nii kuulnud ja näinud et tühikäigul peab hakkama mootor ühtlaselt tööle ja madamatel pööretel.Ja siis proovima minema.