mootori soojendi remont -
tungla - 12-10-2024
Tere
Kas oskab soovitada eberspächer hydronic d5s remondi kohta(küünla vahetus).Soovitavalt kesk-eestis ,kui aeg ja hind sobib võib ka kaugemale tuua.Ahi autolt maas.
RE: mootori soojendi remont -
muska71 - 13-10-2024
Neid risusi et soovita remontida,mind visati kohe uksest välja kui seda nime soojendil nähti...Ja webasto läks asemele ja neid saab pruugitult juba 150 kätte...Samas küünla vahetus ju ei tohiks keeruline olla.
RE: mootori soojendi remont -
Janka - 13-10-2024
Kui poldid täies tükis kätte saab, pole keeruline jah. Maksimum päevake nikerdamist. Kui juba, siis tihendeid oleks ka viisakas uuendada.
Butlertechnik aitab skeemide ja varuosanumbritega. Varuosasid saab soodsamalt tegelikult teistest euroopa veebipoodidest. Eestis on ka, aga riiul na hõredavõitu.
Pole sel eberil häda midagi, pole siiani märganud mingeid eeliseid webasto ees. Konstruktsioonilt sarnased, vaid nimesildid erinevad ja riknevad samuti mõlemad ühtemoodi. Vingumise teema rohkem...
Putitatada on tulnud neid mõlemaid.
RE: mootori soojendi remont -
ivo86 - 13-10-2024
Ma lasin oma Volvo Ardicut remontida Mihkelautos. Väikse garaaz tähe tänaval, tüüp seal nokitseb.
Konkreetne vana, odav ka ei olnud, aga tundub, et jagab matsu.
RE: mootori soojendi remont -
muska71 - 14-10-2024
Kilulinnas kadaka teel olev lisaseadmete paigaldaja ja remont saatis küll koheselt pikalt...Ütles,et neid remonditud küll,aga garantiid anda ei julge ja nussi rohkem kui asi väärt ja enam aastaid ei tee.Samas webastot teeb.Kuna minu katel ei teinud tiuksugi ja saadetoi pikalt siis läkski rauda...
Webastol enda tarbeks teen küll kõik ise peale aju remondi...Asi olemuselt ääretult lihtne ja kodus põlve otsas kõik organid kontrolllitavad peale aju.
RE: mootori soojendi remont -
MeelisV - 14-10-2024
siin pakutakse teenust erinevatele seadmetele.
mõned aastad tagasi on seal saadud abi ka ise eberi remondil paari autoga mõned korrad
https://www.parkli.ee/tooted/soojendusseadmed-transpordivahenditele/
RE: mootori soojendi remont -
hulgus - 14-10-2024
Eberi ahjud on meistrite seas mitte väga heas kirjas just selle aju probleemide pärast, kui seade on loetud korrad ühe ohtliku vea leidnud ja neile tähelepanu ei pöörata, siis blokib sisteem kogu tegevuse ja tööle saab vaid orig. tarkvaraga. Selle tasu aastas olla ebamõistlik, info Rootsis asjaga tegelevast töökojast, kus poole tunniga tehti korda ahi, mille Eesti meistrid peale 3x aju vahetust surnuks tunnistasid. Vea põhjuseks vigane temp.andur.
RE: mootori soojendi remont -
Janka - 14-10-2024
Võib olla oleneb mõistuse margist, aga ma olen mõlemad oma eberid reanimeerinud ja ise käima ajanud ilma igasuguse tarkvara uuendamiseta olgu neid küünla vigu kasvõi sadu kordi auto mõistuses kuvatud.
Kusjuures see, et vcds näitab küünla viga, ei tähenda see veel, et küünal läbi on. Tuleb ahi maha võtta, juppidena lauale laotada, puhastada, visuaalne kontroll teostada ja takistused üle mõõta. Vigased elemendid välja vahetada ning kokku tagasi laduda. Midagi ülemõistuse keerulist ses pole, küll aga on mõne jaoks isegi gero mahavõtmine tohutu pingutus rääkimata asja kallal tähelepanelikust nokitsemisest. Siis tekivadki külajutud, mida tõe pähe võetakse.
RE: mootori soojendi remont -
muska71 - 15-10-2024
(14-10-2024, 17:55 PM)hulgus Kirjutas: Eberi ahjud on meistrite seas mitte väga heas kirjas just selle aju probleemide pärast, kui seade on loetud korrad ühe ohtliku vea leidnud ja neile tähelepanu ei pöörata, siis blokib sisteem kogu tegevuse ja tööle saab vaid orig. tarkvaraga.
Kas mette pole nii,et kui ahi on 3 korda üritanud käivituda ja käima ei lähe siis aju plokeerub sõltumata veast?
Sai8 paaki vahetatud ja küte vajus trassist välja ja kokku panekul jäi kapumba pistik kehvasti ja küttepumpa vool ei jõudnud.Aju tuvastas selle ja ahi ainult mingi x aja ventikas puhus ja seiskus...Tegin 2 katset ja siis loobusin ja mõtlesin et mis jama nüüd.Hakkasin kapote all ahju detaile testima ja küttepumbale akult otse vool,aga ei tiksu...Uuesti pumbale pistik külge ja nüüd tiksus ja võttis aega enne kui küte üles tuli ja ülevalt süstlaga lasin trassi ka veel.Mingi 4-5 korda sai ka kaitse eemaldatud peale kahte käivituskatset ja enne jonni ei jätnud kui ahi tööle hakkas ja ei ole mingit remondi töökoda vaja...
RE: mootori soojendi remont -
hulgus - 15-10-2024
(14-10-2024, 18:22 PM)Janka Kirjutas: Võib olla oleneb mõistuse margist, aga ma olen mõlemad oma eberid reanimeerinud ja ise käima ajanud ilma igasuguse tarkvara uuendamiseta olgu neid küünla vigu kasvõi sadu kordi auto mõistuses kuvatud.
Kusjuures see, et vcds näitab küünla viga, ei tähenda see veel, et küünal läbi on. Tuleb ahi maha võtta, juppidena lauale laotada, puhastada, visuaalne kontroll teostada ja takistused üle mõõta. Vigased elemendid välja vahetada ning kokku tagasi laduda. Midagi ülemõistuse keerulist ses pole, küll aga on mõne jaoks isegi gero mahavõtmine tohutu pingutus rääkimata asja kallal tähelepanelikust nokitsemisest. Siis tekivadki külajutud, mida tõe pähe võetakse.
Eks me kõik oleme (oma ala) parimad ja targad. Minu tagasihoidlik aruraasuke ei luba näppida asju, mis on jämme kaablipundiga sõiduki kliima ja ajuga seotud, aega on paar tundi ja edasi on juba €€€€. Kui asju remonditakse "enter" vajutades ja Eber´i aju on margipõhine, siis parem ei näpi.
temp.andur ja küünal on vist erinevad asjad?
RE: mootori soojendi remont -
Tegelane5 - 15-10-2024
(15-10-2024, 11:31 AM)hulgus Kirjutas: Eks me kõik oleme (oma ala) parimad ja targad. Minu tagasihoidlik aruraasuke ei luba näppida asju, mis on jämme kaablipundiga sõiduki kliima ja ajuga seotud, aega on paar tundi ja edasi on juba €€€€. Kui asju remonditakse "enter" vajutades ja Eber´i aju on margipõhine, siis parem ei näpi.
temp.andur ja küünal on vist erinevad asjad?
Omal kogemus ühe kiviaegse õhk-õhk Webastoga ja sellel temp andur oli "ainult" ülekuumenemise vastu. Aju see osa mis pumpa plõksutab saab üle selle toidet. Samuti on leegi andur mille järgi aju saab aru et tuli on süttinud. Peale mida lülitatakse küünal välja ja vent jääb tööle, muidu peale kahte katset vent huugab natuke edasi ja jääb kogu asi seisma.
Kui "automaatselt" autot kütta tahta siis peaks eraldi termostaat lüliti asemel olema. Umbes nagu elektri radikal.
Endal samas küsimus: Kas Eberil ja Webal on sama pump? Kuna ma tellisin Aliexpressist Eberi pumba siis muud moodi ma Weba tööle ei saanud kui tuli ca viis korda rohkem pulsse anda. Muidu oli kord sekundis plõks aga et süttiks pidi neid ca viis olema.
RE: mootori soojendi remont -
Janka - 15-10-2024
(15-10-2024, 17:59 PM)Tegelane5 Kirjutas: Endal samas küsimus: Kas Eberil ja Webal on sama pump? Kuna ma tellisin Aliexpressist Eberi pumba siis muud moodi ma Weba tööle ei saanud kui tuli ca viis korda rohkem pulsse anda. Muidu oli kord sekundis plõks aga et süttiks pidi neid ca viis olema.
Üsna tõenäoliselt mitte. Vajaliku pumba leiab soojendi margi järgi kataloogidest. Älist ostmine on ehku peale minek. Isegi suvalise weba pump ei sobi kõigile teistele webastodele. Eberitega on sama lugu. Ahju Kw ja pumba tootlikus ühes pulsis peavad samasse auku langema.
RE: mootori soojendi remont -
muska71 - 16-10-2024
(15-10-2024, 11:31 AM)hulgus Kirjutas: temp.andur ja küünal on vist erinevad asjad?
Vähemalt webasto puhul annab varuosana küünal-leegi kontroll ühe ja sama vidina ühe juhtme otsas
https://www.autostuudio.ee/webasto-eelsoojendid/webasto-p%C3%B5letikomplektid,-p%C3%B5letid,-tarvikud/thermo-top-c-e-p-z-p%C3%B5letid,-k%C3%BC%C3%BCnlad/k%C3%BC%C3%BCnal-leegikontroll-thermo-top-e-c-p-z-detail
' .Ja temperatuuri andur asub minuteadda aju küljes ja kinnitub torx peaga kruviga korpuse külge.