MTZ-52 projekt -
Paksumaksu - 01-06-2025
Sai hoovipeale üks projekt toodud mida omajagu otsitud,tegemist MTZ-52 ga millel mootori defekt,esialgselt oligi mootoriga teised plaanid aga kodus selgus,et tegemist 240 plokiga siis võimalik,et mootor läheb taastamiseks.
Hetkel murekoht on hooratas sidurikorviga,kuna hooratas sidurikorviga on mtz50 oma,sidurikorvi surveplaat on praguline,hooratta pind ka suht kole,kas tasuks seda taastama hakata vüi tasuks uuematüübi hooratas koos uue korviga vaadata,kas kellegil kogemusi Hiina hoorattaga,tasub sellepeale mõelda või mitte?
RE: MTZ-52 projekt -
Sm.Samajev - 01-06-2025
Ma ise soovitaks minna üle uuemale sidurile ehk MTZ 80/82 omale. Sellele leidub veel poest osasid ja lammutajatelt. MTZ 50 sidurile eriti kui see on veel vanamalli plekist käppadega korv. Siis sellega pole praktikas enam midagi teha. Mõrasid ja kuuma pragusid täis hoorattast üldiselt midagi head ei saa.
Rahvas tahaks näha ilmselt, milline masin ise välja näeb.
RE: MTZ-52 projekt -
Paksumaksu - 01-06-2025
Hetkel selline
RE: MTZ-52 projekt -
Sm.Samajev - 01-06-2025
Hooratta kohapealt ütlen nii,et Hiina hoorattaga pole kokku puudet olnud. Kasutatud originaale liigub aga hind võib seal kohati kõikuda, olenevalt kellelt sa ostad seda.
Muidugi pildid üks asi, kõike parem on alati ise kohale minna ja vaadata, mida ostad pruugitud peast.
Tänapäeval on olemas ka võimalus käivitusmootori hoorattale otse starteri üleminekuks ei ole vaja mingeid vahe reduktoreid.
RE: MTZ-52 projekt -
Paksumaksu - 08-06-2025
Trakats sai pestud ja lahti võetud,probleemiks oli käigukasti võlli mutter oli lahti ja keeret juba rikkunud,terve võll läheb vahetusse.
Lisaks lähevad mõned laagrid vahetusse,kõiki ei hakka vahetama vast,loksud on suht minimaalsed.
RE: MTZ-52 projekt -
Paksumaksu - 13-06-2025
Vahekast saab kõik uued laagrid,lisaks läheb ka siduri võll vahetusse.
Vahepeal sai ka otsus tehtud mootori suhtes,mtz mootorit taastama ei hakka ja jään oma algse plaani juurde ja sai ka lõpuks kaua otsitud kandidaat koju toodud.
RE: MTZ-52 projekt -
v6sa - 14-06-2025
(13-06-2025, 23:03 PM)Paksumaksu Kirjutas: ...ja jään oma algse plaani juurde ja sai ka lõpuks kaua otsitud kandidaat koju toodud. ...
OM 352?
RE: MTZ-52 projekt -
I.A - 17-06-2025
Mul selline mõte, et kui tekis kunagi tahtmine huumorit teha nö traktorpullingus, siis paigaldaks juba bemmi toodangust 4.0 või 4.4 V8
Twin-turbo diisli...väga mõistliku kütusekuluga mootor muide(viimane on 242kw). Vääne on juba tehasest igal pöördel sisse kodeeritud. Ilmselgelt lihtsam on sebida koos doonorautoga.
RE: MTZ-52 projekt -
Paksumaksu - 03-07-2025
Mootor on siis OM314,otsisin 364 e aga kahjuks Eestist sellist ei leidnud.
Vahepeal sai siis käigukast kõik uued laagrid ja võlli millel mutter peal käib,tagasillal sai vasakul pool käis maha võetud ja pooltelje laagrid ära vahetatud,vasaku piduri võlli laager,vahekastis kõik laagrid ja sidurivõll.
Edaspidi peaks mootori lahti võtma ja sisse piiluma mis seal mind ees ootab,siis saab hakata mootorit vahekasti külge proovima ja aretama.
RE: MTZ-52 projekt -
Paksumaksu - 05-08-2025
Vahepeal pikalt toimetatud,pole aega olnud materjali siia postitada,talvel kui rohkem aega,vast panen kogu info siia.
Viimasel ajal sai mootoriga toimetatud,mootoriga oli suht ebaõnn kuna üks saale oli seal korralikku pahandust teinud,hetkel mootor kokku pandud,
Sai ka korraks vahekasti külge tõstetud,et siduri lahendusega tegeleda,kui sidur valmis ükskord saab siis saab poolraami ja mootori kinnitusega tegelema hakata.