Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 D GLX Comprex -
h2rra - 08-10-2025
Tere. Selline tänavapildis liikuv sõiduk otsib Eesti piirest endale saatusekaaslasi. Kas mõni nobenäpp ehk oskab kusagilt andmebaasist otsida, palju selliseid kompressor laadimisega Mazdasi veel hinges on?
https://www.auto-data.net/en/mazda-626-iv-hatchback-ge-2.0-d-glx-comprex-75hp-11284
Parimat h2rra
RE: Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 D GLX Comprex -
v6sa - 08-10-2025
Äge, et mõni rõhulaineülelaaduriga isend veel elus on

Mootori kood peaks olema RFT (või RF-T).
Need olid juba uuena kaunikesti kapriissed. Aga pea turboviiveta.
Rõhulaineülelaadurist lähemalt:
https://en.wikipedia.org/wiki/Pressure_wave_supercharger.
RE: Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 D GLX Comprex -
lamjak - 09-10-2025
Üks 1993. aasta oma on registris aktiivse kandega. Veel 20 on peatatud kandega.
RE: Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 D GLX Comprex -
h2rra - 04-11-2025
Tahan jälle teada! Nimelt selle liikuri kõrgsurve pumba ülemise kaane ja korpuse vahelt hakkas välja valguma diiselkütust. tagasivoolu stutser, mis kinnitub pumbale, omab enese sees veel filtrit ja imepeenikest auku, et survet pumbas hoida. See filter seal tagasi voolus, oli aga umbseks saanud ja tagasivool puudus, ehk surve pumbas tõusis suureks ja tihend ei pidanud vastu. kummaline et paaki tagasi voolu filtreeritakse sellisel viisil.
nüüd küsin, etkas keegi teab sellest tihendist midagi rääkida,et kust kohast otsida ja kes oleks pädev ja eelnevalt sellel mudelil vahetanud. Ise ei tahaks enam tegeleda, sest mine tea mitu väikest vedrukest või muud tähtsat sealt võib välja lennata-pudeneda. Pilte siia panna on minu jaoks tüütu ja ajab närvi mustaks....
Palun vastuseid kindlatelt teadjatelt, et foorumi solkijad seda teemat ei rikuks.
https://www.google.com/search?q=RFS5+13+800B+&sca_esv=e6851c063536d12d&sxsrf=AE3TifNXK67fntieMLLGlQd9bLg0OtpqAA%3A1762251510253&ei=9tIJadqWD-PawPAP5Zi-4QQ&ved=0ahUKEwja6Ze6otiQAxVjLRAIHWWML0wQ4dUDCBE&uact=5&oq=RFS5+13+800B+&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiDVJGUzUgMTMgODAwQiAyBBAjGCcyBBAjGCcyCBAAGIAEGKIEMgUQABjvBTIFEAAY7wUyBRAAGO8FMgUQABjvBUiTJ1DDCFiyF3ABeACQAQCYAcUBoAGKCqoBAzUuNrgBA8gBAPgBAZgCC6ACgQnCAggQABiwAxjvBcICCxAAGIAEGLADGKIEmAMAiAYBkAYFkgcFNC42LjGgB4YxsgcFMy42LjG4B_sIwgcFMC41LjbIByk&sclient=gws-wiz-serp
Parimat härra.
RE: Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 D GLX Comprex -
wax - 04-11-2025
Üks universaalkerega 2.0 Comprex seisab Tallinna külje all ühes garaazis. Universaal, hiljuti värvitud, suuremas osas ka kokku pandud. Aasta tagasi oli omanikul soov lahti saada, mul huvi puudus, ilmselt seisab edasi.
RE: Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 D GLX Comprex -
lauren - 04-11-2025
Tsitaat:kummaline et paaki tagasi voolu filtreeritakse sellisel viisil.
Filtreerib ikka kütusefilter enne pumpa, ju sealt sodi süsteemi lastud. See filter hoiab ära seda, et see pisike auk väikese tükipeale ei ummistuks, augu eesmärk on hoida eelrõhku pumbakorpuses.
RE: Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 D GLX Comprex -
v6sa - 04-11-2025
Siemann, Oisu diisel. 5270237.
Leiab ise varuosad.
Test-Rem Männikul tasub ka üle küsida 5515255.
RE: Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 D GLX Comprex -
Lauri_L - 05-11-2025
Sellisele harvaesinevale mootorile leiab VIN koodi alusel detailid (sh. ülelaadimisega seonduva) Partsouq.com.
Kui nüüd väga mööda ei pannud, siis
siia klikkides avaneb link, kus joonised 8, 9, 10 ja 11 kajastavad nimetatud KKP-d. Kui minu sisestatud ligikaudne info ei ole korrektne, siis võib uuesti korrektse VIN koodiga alustada.
Sealolevatelt joonistelt leiad vajaliku detaili ning sellele vastava varuosanumbri. Edasi teeb Google juba sinu eest töö ära.
Kaane tihend peaks olema seega
093324162 (Mazda 0933-24-162). Google pakub mitmeid võimalusi see detail omale soetada ja otse ukse taha tuua. Näiteks see ja see.
Oisu Enn teeb pumba ära küll nagu ksf Võsa mainis. Mehel aga vanust juba üksjagu turjal, ei tea kas tal seal palgalisi õpilasi ka toimetab. Praktikante ikka on olnud. Soovitan helistada, siis pump maha ja postiga sinna. Kui korras, saadetakse tagasi.
RE: Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 D GLX Comprex -
h2rra - 18-11-2025
(04-11-2025, 13:37 PM)wax Kirjutas: Üks universaalkerega 2.0 Comprex seisab Tallinna külje all ühes garaazis. Universaal, hiljuti värvitud, suuremas osas ka kokku pandud. Aasta tagasi oli omanikul soov lahti saada, mul huvi puudus, ilmselt seisab edasi.
Kas on mingi võimalus omanikuga suhtlemiseks, kui ta on nõus? Minu tel. on profiili pildil. Parimat h2rra