v-50 mootori karburaatori reguleerimine - Shadow of Me - 26-06-2004
äkki oskab keegi seletada, kuidas küttesegu rikkamaks keerata saaks?
RE: v-50 mootori karburaatori reguleerimine -
isandpauk - 26-06-2004
alumist kruvi lahti keerata
RE: v-50 mootori karburaatori reguleerimine - doyou - 25-09-2004
Aga kui käima ei lähe???
RE: v-50 mootori karburaatori reguleerimine - ressu - 25-09-2004
siis kas ei saa kätte,või on süüde vale,või saab palju kätte,vaata kas küünal mär,.kui märg keera kruvi kinni,kui kuiv keera kruvi paar tiiru lahti
RE: v-50 mootori karburaatori reguleerimine - doyou - 26-09-2004
märg ja lähen kohe õue kinni poole keerama
RE: v-50 mootori karburaatori reguleerimine - uluk007 - 29-12-2004
Kasutan siis oma probleemile vastuse saamiseks vanat teemat...
Igatahes mul siis sellised probleemid vajaks lahendust:
1)mootor ei taha hästi käivituda soojalt(tõmbab täis)
2)tühikäigul käib ainult tooreklapp suletult (kui tooreklapp on lahti siis tundub nagu ei saaks piisavalt kätte, pea igas segukruvi asendis millega käima saab)
3)kui sõita natuke ja siis kohapeale jääda ning gaas lahti lasta (et käiks tühikäigul), sureb mootor kohe välja (küünal märg), kuid kui ennem gaasirutska vabastamist tooreklapp kinni panna jääb käima(käib ilusti madalate ühtlaste pööretega)
Endale tundus et järsku asi külmas(sest need kolm probleemi koos ei ole nagu eriti normaalsed)...
RE: v-50 mootori karburaatori reguleerimine -
BlueDog - 01-01-2005
Point arvatavasti selles ,et sul on mootor juba parajaks veskiks(hõredaks) aetud...
RE: v-50 mootori karburaatori reguleerimine -
overspeed - 01-01-2005
hmmm, huvitavad arvamused. Pakuks siis oma ka. See kruvi sääl karba küljel, alumine, see on tühikäigu segu reguleerimiseks, ülemine töstab mehhaaniliselt siibrit, et pöördeid juurde saada. Kui on soov saada rikkam segu söidu ajal, tuleb karba maha vötta, alt korpus ära keerata ning alumine peadüüs suurem panna. Düüsi pääle on graveeritud tema augu läbimööt, kui on suurem panna numbrite järgi, kui mitte, siis tuleb auk ÖRNALT ja algul HÄSTI NATUKE suuremaks hööritseda. selleks tehke vanast katkisest rauasaelehest käia peal terava otsaga höörits, millega örnalt siis auku suurendada. Kontrollida , et muud kanalid ka puhtad olex.
RE: RE: v-50 mootori karburaatori reguleerimine -
overspeed - 01-01-2005
uluk007 Kirjutas:Kasutan siis oma probleemile vastuse saamiseks vanat teemat...
Igatahes mul siis sellised probleemid vajaks lahendust:
1)mootor ei taha hästi käivituda soojalt(tõmbab täis)
2)tühikäigul käib ainult tooreklapp suletult (kui tooreklapp on lahti siis tundub nagu ei saaks piisavalt kätte, pea igas segukruvi asendis millega käima saab)
3)kui sõita natuke ja siis kohapeale jääda ning gaas lahti lasta (et käiks tühikäigul), sureb mootor kohe välja (küünal märg), kuid kui ennem gaasirutska vabastamist tooreklapp kinni panna jääb käima(käib ilusti madalate ühtlaste pööretega)
Endale tundus et järsku asi külmas(sest need kolm probleemi koos ei ole nagu eriti normaalsed)...
Kontrolli peadüüsi puhtust, et sääl mingit puru kinni poleks jäänd, ja kontrolli ka seda, ega vesi karbas pole, seda saad teha nii:
Keera kraan kinni, las bents jääb karbasse, ära masinat külili pane. eemalda öhupuhasti, gaasitross koos karbakaanega, benavoolik. keera karba mootori küljest lahti ning eemalda ta mootorist ilma kallutamata, et jääks püstiasendisse. siis, hoides karbat ühe käega püstiasendis, teise käega keera alt ära karba ujukikambrikausi poldid, ettevaatlikult eemalda see karbas, peaasi, et sa bena säält alusest välja ei vala. kui vesi oli karbas, siis on seda näha (kuna bena jäi ka kaussi, vesi on selline klimp sääl pöhjas (kuna ta on benast raskem). kui sellise klimbi leiad, on viga ka leitud. keera ära ka peadüüs, ning vaata vastu valgust läbi, et puru sees ei olex.
Kui sul vesi karbas on, ning öues külmaks (miinused) läheb, külmub see karbas bena sees ära, ja unista siis edasi, et ta käima läheb.
RE: RE: v-50 mootori karburaatori reguleerimine - uluk007 - 08-01-2005
overspeed Kirjutas:hmmm, huvitavad arvamused. Pakuks siis oma ka. See kruvi sääl karba küljel, alumine, see on tühikäigu segu reguleerimiseks, ülemine töstab mehhaaniliselt siibrit, et pöördeid juurde saada. Kui on soov saada rikkam segu söidu ajal, tuleb karba maha vötta, alt korpus ära keerata ning alumine peadüüs suurem panna. Düüsi pääle on graveeritud tema augu läbimööt, kui on suurem panna numbrite järgi, kui mitte, siis tuleb auk ÖRNALT ja algul HÄSTI NATUKE suuremaks hööritseda. selleks tehke vanast katkisest rauasaelehest käia peal terava otsaga höörits, millega örnalt siis auku suurendada. Kontrollida , et muud kanalid ka puhtad olex.
No vett mul küll karpas ei ole(mitu korda maha võetud ja uuesti tagasi pandud), tüüs on ka nagu puhas...
niiet arvan et probleem milleski muus...
BlueDog Kirjutas:Point arvatavasti selles ,et sul on mootor juba parajaks veskiks(hõredaks) aetud...
no mootor on mul põhimõtteliselt veel uus, üritan hetkel sissesõitu läbi viia, kuid kui ta hästi töötada ei taha on suht raske seda teha...