automoto.ee foorumid
Dnepri peaülekande temperatuur - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanamootorrattad (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=83)
+--- Teema: Dnepri peaülekande temperatuur (/showthread.php?tid=6914)



Dnepri peaülekande temperatuur - wabatman - 03-07-2004

Peale mõningast sõitu kuumeneb Dnepril tagareduktor. Terve tagumise velje rumm on nii piisavalt kuum, et vaevalt kätt vastas hoida kannatab. Laagrid ei ole liiga peale keeratud, pidurid kah mitte. Ülekandes endas vahutab piisav kogus (käigukasti)õli. See, et hõõrdumisel tekib energiat, on selge, aga kas kirjeldatud kuumenemist võib pidada normaalseks?


RE: Dnepri peaülekande temperatuur - motamees - 03-07-2004

See ei ole ikka normaalne. Kui ratta rumm juba kuum on siis võib viga olla ikkagi pidurites. Reduktori ja rummu ühenduspind väga väike (nuudi osa ja laagri otsad), et sealt nii palju kuumust saab rummu minna.


RE: Dnepri peaülekande temperatuur - isandpauk - 04-07-2004

Kui oled liiga palju õli sissekallanud, võib ka nii juhtuda, kuid tõenäoliselt on probleem ikka pidurites.
Ve asukoha saad teada nii:
Tõmba käru keskhargile keera tagaratas küljest ning \"sõida\" 4nda käiguga paar kilomeetrit.


RE: Dnepri peaülekande temperatuur - Urrr - 04-07-2004

Jap nii ta on õli palju pidurid üle vaadata(omal lasin rummud nii kuumaks et värv läks tumedaks) Ma sõitsin ringi, vahepeal pidasin kinni katsusin kui kuumaks läks keerasin pidurit maha. Dnepritel oli ka mingi nikats piduri ajam mis halva hooldause korral vist eriti liikuda ei tahtnud et, nagu peale pigurdust ei läinud hoob enam tahasi ja klotsid hakkasid vasta käima. Ega sa seda ülekannet lahti pole võtnud ja mõne vajaliku vidina välja ei unustanud(hambumise reguleerimiseks oletame)
siin pole muud aja asi soojaks võta kohe ratas alt ära, vaata pidureid, ratta laagreid(äkki käivad nii sama võllipeal ring).


RE: Dnepri peaülekande temperatuur - Olaf - 04-07-2004

Arvatavasti ikka asi pidurites, see hoob vahel nii raskelt liigub et päris õieti tagasi ei tule ja siis hakkavad klotsid kuumenema aga üks selline lugu võib veel olla et sõites ei pane tähele seda et varvas vaikselt piduri kergelt peale vajutab, dnepril selle piduri hoova ja jalatoe vahe hirmus pisike.


RE: Dnepri peaülekande temperatuur - rennu - 17-08-2004

Aga järsku on teo ja taldriku vahe liiga väike. Külmalt peab väike loks vahel olema. Kui seda pole, pole ka paisumisruumi ning pinged kasvavad ja hõõrdumine suurensb.