automoto.ee foorumid
K-750 taastamine - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanatehnika Projektipäevikud (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=31)
+--- Teema: K-750 taastamine (/showthread.php?tid=7326)



K-750 taastamine - Olaf - 04-08-2004

Käsil siis praegu K-750 taastamine mõningate andmete kohaselt täpsemalt K-750i aga pole selles kindel kuna papreid pole ja esimene plekks loojakarja läinud vanadusest. Kuna veel pilte pole siis natuke kirjeldust: asjal on hoobadega kahvel, juhtraual on otstes kinnituvad hoovad, ilma visiirita tule võru 160-se spidomeetriga, tagumine vedrustus on dnepri tüüpi, peaülekande korpus on kompaktsem, mootoril on kolme triibuga plokikaaned, külgkorv on kadilise poritiivaga pikliku lambiga, lahti käiva taga luugi ja leht vedrudega. Rattad on alumiinium rummudega. Tsikli on esimene poritiiv alt laienev ja tagumine poritiiv hingel liikuv, mis erineb K-650 omast sadula aluse raami torude kinnitus koha poolest - plekk on torude juures pisut väljapoole pressitud. Mootor ise on täitsa uus, õnnestus odava raha eest kätte saada tuntud soovipoe nöörijalt orissaares. Huvitav oleks teada saada selle masina originaal koosseis ja mis marki, tootmis ajad ja arvud. Taastamisel oleks suureks abiks kui leiaks kuskilt juhtraua originaal hoovad kuna üks on kadunud ja teine on ka pool pidune. Loodetavasti saab üsna pea ka asjakohased pildid üles riputada.


RE: K-750 taastamine - Steelrider - 05-08-2004

Külka peaks olema M 72 oma, sikkel ise kas mitmest kokku ehitatud (esihark tundub olema samuti M-72 oma), või siis militaarversioon. Kui on huvi kahvli vahetamise kohapealt, siis võin K oma vastu anda, kuna ise otsin just M 72 esiharki.


RE: K-750 taastamine - Väravamehaanik - 05-08-2004

Sõbrad! Pidage nüüd hoogu, mulle tundub see kirjelduse järgi üsnagi originaalne olevat. Muidugi juhul kui on tegemist K-750 -ga, mida aetakse tihti segamini K-750M -ga. M tähendab \"modernizirovannõi\", puhas K-750 peabki meenutama rohkem M-72 -te, sest on viimase otsene Kiievi tehase järeltulija.


RE: K-750 taastamine - Steelrider - 05-08-2004

Vaatasin targast lektüürist järgi- nii ongi. K-750, tootmisaastad 1959-63, peakski olema kitsejalaga. Samas, mu enda 1962. a K-750 on tavalise uuetüübilise teleskoobiga, paralleelselt toodetud M-72 M ja M-72 K versioonidel on vanatüübiline teleskoophark, M-72 H aga samuti kitsejalaga.
Samas K-750 M läks tootmisse 1963, selle on aga juba teise tüübi generaator ja relee (minul on vanad).


RE: K-750 taastamine - Olaf - 08-08-2004

                   

Nüüd siis mõned pildid ka masinast.


RE: K-750 taastamine - ala310 - 18-08-2004

tore kuulda olaf et ka tsiklitele leidnud aega Wink muidu ikka autod ja villis Big Grin


RE: K-750 taastamine - Olaf - 18-08-2004

Eks ma ikka püüan, praegu sai just zaz 965A valmis ja veel aitan sõbral gaz 21 liikuma panna, aga tsikkel hakkab ka vaikselt juba ilmet võtma.


RE: K-750 taastamine - yamu xj650 - 01-04-2005

tere mul on selline alt laienev poritiib kodus mida ma ei kasuta ja veel mõned M 72 jupid mida ei kasuta äkki annab mingit kaupa teha kui kellegil on huvi?????