Kuidas panna lada karpa zaz968m-ile? -
tutt - 13-08-2004
mul süke mure et kuidas panna lada karpa zaz968m-ile?
RE: Kuidas panna lada karpa zaz968m-ile? -
mossepower - 14-08-2004
Vahtükiga otseloomulikult ja see puuri välja ntx. poole cm paksusest plekist, raudplaadist ,soovitatav on ka kollektori avad suuremaks lihvida/puurida.
RE: Kuidas panna lada karpa zaz968m-ile? -
tutt - 14-08-2004
aga kus saaks selle jupi skeemi või sabloni vms ?
RE: Kuidas panna lada karpa zaz968m-ile? - siimuss - 22-09-2004
jah omal oleks sama soov et keegi võiks lähemalt infi anda kuda teha ja millest ja mõõdud jne
oleks mega tänulik
RE: Kuidas panna lada karpa zaz968m-ile? -
pppp - 23-09-2004
Mäletamist mööda oli mingis 80-ndate Tehnika ja Tootmises vastava vahetüki joonis olemas. Nii et tuleb väike raamatukogu külastus ette võtta.
RE: RE: Kuidas panna lada karpa zaz968m-ile? -
jurkman - 23-09-2004
mossepower Kirjutas:Vahtükiga otseloomulikult ja see puuri välja ntx. poole cm paksusest plekist, raudplaadist ,soovitatav on ka kollektori avad suuremaks lihvida/puurida.
vahetükk tehakse ikka tekstoliidist ja tikksaega
ei olegi joonist vaja, ise vaatad, et lõõrid ilusti kohakuti läheksid
Mõnikord ei ole vahetükki vajagi, panin kunagi Fiero monopritsungi asemele mosse karpa, tuli kollektorisse lõõrid sisse puurida/viilida ja kinnitusaugud puurida/keermestada.
RE: RE: Kuidas panna lada karpa zaz968m-ile? -
valdo - 23-09-2004
siimuss Kirjutas:jah omal oleks sama soov et keegi võiks lähemalt infi anda kuda teha ja millest ja mõõdud jne
oleks mega tänulik
1. Mõõdad ära kollektori (sapakas) ühendusääriku.
2. Mõõdad ära karburaatori (Ziguli) ühendusääriku.
3. Leiad karburaatorile koos õhupuhastiga sisselaskekollektori peal või läheduses mootoriruumis koha, kus ta kapoti sulgumist ei jää segama. Kriteeriumiks on seejuures kollektori ja karburaatori ääriku asetsemine võimalikult lähedal (et vahetükk ei tuleks väga pikk).
4. Kui koht leitud, siis mõõdad ära äärikute paiknemise üksteise suhtes (kõigi kolme telje suhtes).
5. Ääriku jooniste ja kahe ääriku omavahelise paiknemise jooniste põhjal visandad vahetüki kavandi. NB! Vahetüki \"toru\" ristlõige peab olema kogu pikkuses võrdne äärikute avadega.
6. Veidi metalli (lehtterast, torujuppe), lõikamist ja keevitust ja vahetükk saabki valmis
7. Vahetükk kohale panna, st karbuss vahetüki abil
8. Lahendada kõikide trosside, torude jm ühenduste probleem karburaatori külge.
Ja ongi kõik. Muide - eeltoodu on rakendatav kõikide automarkide korral.
Repliigiks veel niipalju, et minu Pobile oli säärase vahetüki abil pandud peale Lada 06 Weber-karpa (kes tahab, kingin ära) ja minu 51-le 52 sisselaskekollektor, millele 51 K-22G karburaatori pealepanekuks oli tehtud ka vahetükk...
RE: Kuidas panna lada karpa zaz968m-ile? - 3a3zaz - 14-11-2005
ma tahaks seda 06 karpussi
RE: Kuidas panna lada karpa zaz968m-ile? - tola - 25-11-2005
Aga te räägite 968m-ist. Siis segaks vahele ja uuriks kas kellegil on aimu kas zaz 968(1975) masina peale mahub vaz-karburaator ?(küsimus on just nimelt ruumi puuduses ?
RE: Kuidas panna lada karpa zaz968m-ile? -
kolz - 26-01-2006
Leidsin sellise skeemi vahetükist. Sapakal tuleb õhupuhasti ümber teha, originaal ei sobi vaz- karbussiga.
RE: Kuidas panna lada karpa zaz968m-ile? -
taruvaras - 28-01-2006
tola Kirjutas:Aga te räägite 968m-ist. Siis segaks vahele ja uuriks kas kellegil on aimu kas zaz 968(1975) masina peale mahub vaz-karburaator ?(küsimus on just nimelt ruumi puuduses ?
Umbes samal ajastul (1975) laskis tehas "Kommunaar" välja ka zaz 968A-sid, mille 45 h/jõulised (eksporttoodang) mootorid olid varustatud Vaz-i karburaatori ja kuivfilterelemendiga õhupuhastiga, aluseks võetud tavaline 40 hj mootor. Selliseid isendeid liikus ka maarjamaal. Võibolla tasuks ennem otsida antud mootori sisselaskekollektorit ja õhupuhastit, kui ise hakata aretama. Kuna 968M mootoriruum on sama suur kui 968A-l, ei tohiks ruumipuuduse pärast karta.
RE: Kuidas panna lada karpa zaz968m-ile? - Trike - 16-03-2006
Mul 968M kohta raamat, kus olemas 40 hj, 45 hj ja 50 hj mootorid. See 50 on 45 vaz karpaga, seal spets kollektor, paar aastat tagasi oli üks selline kollektor müügis siin samas ja see annab alust arvata, et 50 hj mootor jõudis kavandamisest ka tootmisesse ja vaz karpa puhul raamatus jah kuivfilter, aga sama moodi eemal nagu praegu märg filter zazil, karpa üpeal põlv mis keerav 90 kraadi ja sealt edasi oleks tänapäeval juba mõtekas panna koonus.