automoto.ee foorumid
delta tagu kiik - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanamootorrattad (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=83)
+--- Teema: delta tagu kiik (/showthread.php?tid=7969)



delta tagu kiik - ressu - 09-09-2004

ostsin wehiselt jupid ära ja mõtlesin teha deltatst krossariu,kuidas saaks taguotsa kõrgemaks,etamordid alt ja ülevalt täitsa otsde panna ,või kuidas siis aidake



RE: delta tagu kiik - Hõljuk - 09-09-2004

Lihtsalt pikemad amordid panna, juba see aitab.


RE: delta tagu kiik - I.A - 09-09-2004

ainult pe*se lenduajamisest ei piisa kui sa krossironti teha tahad.Siis vaja kõvasti suuremat tagumist veohammasratast,kärnkumme,töökindlamat sidurit,ja kindlasti ka raamitugevdust.Tee peale sul sellega siis enam asja pole-ma tahaks näha,kuidas sa selle kõrge lummutisega tee peal püsid.....


RE: delta tagu kiik - ressu - 10-09-2004

kõrgemaid amorte pole kahjuks,kui kellegil on pakkuda antke teada,sidur on uus,sportsidur,ette soppakas ja mingi bmx sarnane lenks,ning mõtlen ka teha taguotsaga midagi,andke nõu,millisex tagots teha,sumps tulrb ka teine, otsaga ülespoole,raam on tugevtatud juba


RE: delta tagu kiik - isandpauk - 10-09-2004

Seda teemat lugedes tuli meelde kuidas mõned jawa omanikud oma jawasid tuunisid: summist lõigati sektor välja ning painutati üles, iste painutati nii üles kui võimalik jne.
Ühesõnaga keerati kõik p....e.

Selle asemel, et summi ots üles keerata, kasuta mini leegitoru, minil tuli summ ju ülevalt. jääb tunduvalt ilusam kui mingi relaka ja keevitusega retsitud variant.

tagumine hammasratas peaks olema kõvasti suurem, samuti amortide käik. siis vajad veel ketipingutit.
Kui on käsikäigud siis viska see jurakas lenksuküljest ära ning asenda n. IZ dekompressiooniklapiga. see on parim käiguvaheti käsikäikude puhul.








RE: delta tagu kiik - ressu - 10-09-2004

kas sul on seda we,izi jubinat,mul pole ju


RE: delta tagu kiik - ressu - 10-09-2004

ootan veel vastuseid


RE: delta tagu kiik - andux - 10-09-2004

tagu otsa saad kõrgemaks ka nii kui võtad taga amordid alt ära, sis tõmbad amordi kinnituse augu juurest jupi maha ja keevitad sinna torujupi vahele(vaata et keevitaja oleks selline kes tunneb oma tööd ja on ka varem keevitanud, vastasel juhul võib see lihtsalt keevitusest lahti minna), kuid ära liiga pikka juppi pane muidu fekaal sõita kui p***e taevas..


andux..


RE: delta tagu kiik - Molotov51 - 30-09-2004

ma ei saa aru mis te tast tõstate... tal juba piisavalt pikk tagavedrustuse käik. Parem otsige korralikud Ižhi amordid ja asi ok (tavaliselt on kõik saadaolevad ižhi amordid õlist tühjad ja töötavad kui tava vedrud!)


RE: delta tagu kiik - zid50 - 30-09-2004

keevita vedrude kinnitused kiigel ette poole natuke........kas miitte kett ei hakka üle raami jooksma kui tõstad?pead siina ka siis hammasratta aretama kuidagi.


RE: delta tagu kiik - ressu - 01-10-2004

oli plaanis teha ju krossi delta,raam on juba koos