automoto.ee foorumid
M-62 - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanatehnika Projektipäevikud (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=31)
+--- Teema: M-62 (/showthread.php?tid=7974)



M-62 - Steelrider - 09-09-2004

Sattus siis kätte selline haruldane asi, esimese asjana tahakski teada, kui palju selliseid isendeid üldse Eestis leidub.
Lähema aasta jooksul ei tohiks investeeringute paigutamisega probleemi tekkida Big Grin
Mõned pildid:
   
   
   
   


RE: M-62 - Raudpats - 09-09-2004

Mille järgi Sa need varemed M62 -ks identifitseerid?Sul võib muidugi ka õigus olla, aga esikahvel oleks justkui tiba uuema mudeli oma ja tagaots võib samahästi ka M72 olla.


RE: M-62 - Steelrider - 10-09-2004

Plaat tehasetähisega on alles, kuigi raskesti loetav, seal oli kirjas. Vaadates juuresolevat pilti ja võrreldes detaile olemasolevatega, tundub asi õige olevat.
   


RE: M-62 - Raudpats - 10-09-2004

Kui plaat andmetega on alles ,siis muidugi


RE: M-62 - Steelrider - 10-09-2004

Tegelikult oleksin huvitatud selle originaalse eksemplari omanikuga kontakti võtmisest, et paremini detailidesse süveneda. Ootan igasugust infot (u2u).


RE: M-62 - Steelrider - 12-09-2004

Täna sai kõik küljesolev raami küljest eemaldatud, enamik keermesliitmeid valmistasid seejuures meeldivaid üllatusi, hoolimata ebameeldivast (üliroostes) välimusest sai kõik mutrid poltidest ja need omakorda ülejäänud detailidest mõõdukalt jõudu kasutades eemaldada. Seejuures on näiteks porilaua plekid küllaltki tugevat tegu, kohtumine keevitusaparaadiga on kokku lepitud ainult tagumisel porilaual, mille sadula alune osa töölepingu üles ütles. Vahetusse lähvad veel tagavedrustuse katteplekid ning pidurihoob, ülejäänud raud võib oma kasulikku eksistentsi jätkata.


RE: M-62 - ala310 - 14-09-2004

tean kellel olid originaal M62 veljed, tutikad 2 tükki, värvis üle pulber värviga aga enam tal neid pole ja kus said kas emexi või andis ühele tüübile ära.


RE: M-62 - Steelrider - 14-09-2004

Samas.... mida ma hakkan peale teadmisega, et need OLID. Ärgem risustagem foorumit. Kui kellelgi ON ja ta seda müüb või vahetab, siis on see info teretulnud.


RE: M-62 - ala310 - 15-09-2004

tahtsin sind informeerida et M62 olid oma veljed ja seda ma ju ei tea kas sa teadsid seda või ei, ja pole tavalised karikakrad, M72 ega k veljed. Sarnasus on karikakar veljega, aga mingi väike erinevus oli.

Lihtsalt informeerisin foorumlast.


RE: M-62 - Steelrider - 15-09-2004

Mul on komplekt velgesid olemas, erinevustest olen täiesti teadlik.
Pigem huvitaks mõned detailid mootori juures, millised karburaatorid sellele masinale originaalis käivad, milline on tõukuri leevendi käepide, kas süütenurk on lenksult kangiga seatav (nagu M ja K)?


RE: M-62 - Steelrider - 07-10-2004

Nädalavahetusel sai Tagadist ka mootor hangitud, seega on komplektsus enam- vähem saavutatud.
Oskab keegi öelda, kas sellel isendil käib vana tüübi jämedate nuutidega kardaan või uuem, pikk ja peenikeste nuutidega?


RE: M-62 - Steelrider - 30-10-2004

Vahepeal on kogu kandmik viimse detailini osadeks lahutatud ning alustatud roostetõrje operatsiooniga.
Sai külastatud ka rahvusraamatukogu, kuid seal osat ainult käsi laiutada- nemad tehnilise kirjandusega ENAM ei tegele. Seega palve kõigile foorumlastele- kui teil on mingeidki kirjalikke andmeid kõnealuse masina kohta, oleksin igasuguse info eest siiralt tänulik.

Lugupidamisega

Steelrider