minu TRIKE -
MeanMachine - 27-09-2004

ca 3 aastat tagasi ostsin endale kellegi isetehtud kolmerattalise

see oli muravei kärbitud raamile ehitatud TUULA 200ccm-se mootoriga omapärane ja ainulaadne iseliikur. Rehvid on formeli (estonia) šhlikid, k.a. esimene, mis teeb roolikeeramise veidi raskemaks, kuid see on väike miinus. Aku on auto oma, ja see on ainus asi mis masinal elektrit tekitab, sest generaator ei tööta. Kaas on võrri oma, sest originaali võtsin ma lahti ja nii jäi see mul seisa kuskil kaheks aastaks (rohkem polegi vist vaja selgitada

). pärast kahte aastat seismis tuli vaim jälle peale, ja sai masin lõpuks käima pandud ning sai ka külgedele rauad keevitatud et oleks kaas sõitjal kus jalgu hoida. Masinal on differentsiaal ja tagasild on pööratav s.t. lülitades kangi liigub masin tagurmidi (

sama kiiresti kui ka edaspidi

)
projekt on veel pooleli, on vaja uut mootori, uut istet, uut kaasi, jalareste, esipiduri, võimaluse korral uut kahvlit ja kitsamat esiratast...
NB! siinjuures tahaxingi rahva arvamust küsida, et mis olex järgmise sammuna mõtekam ja efektsem, kas kyljeraudade peale panna 1.leht-rest, või 2.alumiiniumleht
Samas ootan ka pakkumisi igalt kas IZ-i või JAWA 350ccm-se mootori müüalt, sest 200ccm ei ole vähe, aga tahaks rohkem...

---palun kommenteerige, lisage soovitusi ja PAKKUMISI
RE: minu TRIKE -
Molotov51 - 27-09-2004
Seda et esiratas pane kohe kindlasti midagi kitsamat ja kumerat, sest ega sellega on sul praegu raske keerata ja otse hakkab ka masin suht kergelt jooksma... Aga mõte on hea!
RE: minu TRIKE -
Hõljuk - 27-09-2004
See masin mulle meeldib! Minu soovitused: esiratta jätaks ma sama, niiehknii pikki otsi sellisega ei sõida.Raudade peale paneks resti.
Aga jah, avatar tee väiksemaks ja proovi korralikumalt kirjutada.
IZhi mootori osas saan aidata, võta privas ühendust.
RE: minu TRIKE -
isandpauk - 27-09-2004
See masin on hea kuni esimese politseini.
Seetõttu pole oluline millega midagi katad. Mina sinu asemel ei kasutaks niipalju foorumi \"vingeid\" omadusi esimeses postituses ning kataks need asjad esimese kätteulatuva materjaliga.
Ja edaspidi kasuta seda eesti keelt nii nagu hr. oldmoped õpetas.
Muide see sinu avatar on liiga suur ning see sai kahjutuks tehtud.
RE: minu TRIKE -
MeanMachine - 27-09-2004
eii... nii see ei käi (oma masinat peab armastama,) mingeid planke ma sinna peale lööma ei hakka ja teoorias on võimalik sellele masinale ka paberid teha, aga sinna on samapikk tee ees kui ameerikasse....
mentide kohapealt, et 1 kord seisin bussijaama kõrva tsikkliga, ja 2 subarumenti panid mööda ja lehvitasid mulle

, mõned tutvused politseis võivad kah kasuks tulla
RE: RE: minu TRIKE -
korgits - 27-09-2004
Kuna ma olen eriti tihti käinud ARK\'is tsikli asjus .....siis võin sulle kohe kindlasti öelda...seda asja ei ole võimalik arvele võtta ...ei teoorias ega praktikas
MeanMachine Kirjutas:eii... nii see ei käi (oma masinat peab armastama,) mingeid planke ma sinna peale lööma ei hakka ja teoorias on võimalik sellele masinale ka paberid teha, aga sinna on samapikk tee ees kui ameerikasse....
RE: minu TRIKE -
korgits - 27-09-2004
ajaa....unustasin küsida....
Kelle jaoks sa seda ehitad , enda või rahva ?
Ära kysi selliseid kysimusi ,et kuidas ta näeks paremini välja ja mis teile rohkem meeldib ...jne jne ...
Sest ehitad ju endale ikka ....ja enda maitse on kõige tähtsam ;-)
Nõu küsitakse teiste käest ,et mida kuidas teostada . =)
RE: minu TRIKE -
MeanMachine - 27-09-2004
ehh.. rahvaarvamus seepoolest tähtis et äkki tuleb häid nõuandeid

-btw. kle pallu Iz sport mootor maksab ca.

paari tuttava kaudu saaksin ka paberid parimal juhul joonde
RE: minu TRIKE -
Erik - 28-09-2004
mind huvitab see, et mis amordid seal taga on. küsin lihtsalt et endal ka sellised vedelemas ja siis saaks jälle teada, et kuhu need läivad.
RE: minu TRIKE -
oldmoped - 28-09-2004
Igasuguse mõtte sellele masinale mingi muu ja võimsam/suurema väändemomendiga mootor peale panna saavitaksin küll ruttu unustada - rõõm sõitmisest jääb kahjuks üürikeseks. Need õnnetud murovei tagasillad ei pea tavaliselt isegi originaalmootoriga ja raskema ekspluatatsiooni korral väga kaua vastu... aga vaadates sinu masinat ja tal all olevaid rattaid/kumme siis ohtu, et kui sidurit natukene äkilisemalt lahti lasta, siis korraliku teekatte puhul, ratas all ringikäima hakkaks, ei ole... ja kui mootoril võimu kah piisavalt... siis kuskilt peab ju järgi andma.
Ja tunnistan ausalt, mulle meeldib see masin just sellise stiilina, nagu ta on!
RE: minu TRIKE -
JyrkaEE - 29-09-2004
minu arvates on tegu üsnagi \"mad maxiliku\" asjaga. seepärast soovitaksin ka lehtrest jalatoeks panna. läheb stiiligagi väga hästi kokku.
igasugustes poristes oludes kukub kõik sodi mõnusalt läbi resti ning ka alus ei lähe libedaks
RE: minu TRIKE -
MeanMachine - 01-10-2004
kedagi huvitava videod mu masinast, siis vaadake
www.zone.ee/MeanMachine ,
www.zone.ee/MeanMachine1 , .../MeanMachine2 jne.
RE: minu TRIKE -
vootele - 02-10-2004
kuna all on slickid, siis on väga vinge asfaldipill, äkki peaks ringrajal seda proovima?
Muravei mootor muidugi üle 80 eriti vist ei lähe, aga kangema mootoriga võiks ju üritada
RE: RE: minu TRIKE -
munk - 02-10-2004
vootele Kirjutas:kuna all on slickid, siis on väga vinge asfaldipill, äkki peaks ringrajal seda proovima?
Muravei mootor muidugi üle 80 eriti vist ei lähe, aga kangema mootoriga võiks ju üritada
Nagu ennist juba \"oldmoped\" ütles, siis ei ole sellel eriti mõtet, sest see tagumine reduktor on ikka küllaltki nõrk. Võibolla mingi 1 pütane IZi mootor veel, aga kui juba midagi võimsamat sinna vahele panna, siis saab sellest reduktorist ruttu lahti. Mul sõbral oli pandud IZi raamile muravei tagasild külga ja peal oli planeeta 3 mootor. Ja ta sõitis juba selle mootoriga neid tagureduktorid puruks.