bagi jt. - kass artur - 03-10-2004
Aegajalt ikka tunti huvi,et miks mul pole netis oma projektidest pilte... Nüüd on see siis ära tehtud.
http://www.hot.ee/muda333/
..arvestades mu laiskust,on see ikka suursaavutus
RE: bagi jt. -
nymmik - 04-10-2004
Tubli töö ja kõvasti aega maetud sinna. Mul oleks vist ammu võtmed nurka lennanud.
RE: RE: bagi jt. -
Kalle1 - 04-10-2004
to kass artur:
kui Sul vähegi viitsimist on, siis muretse ikka vähemalt 1,8-2,0 l mootor;
olgugi, et palju tuleb ringi ehitada, kuid ,minek selle eest parem; võid proovida
sellistelt esiveolistelt autodelt mootor+kast kombinatsiooni Ford Escort, Opel Kadett, Audi 80 jne; krossikas peab ikka võimsam olema, mis siis ,et toruraami peal; eks see ka ju kaalub midagi; edu !!!
RE: bagi jt. -
wax - 04-10-2004
väga tubli töö! - oleks vaid mul pealehakkamist ja vahendeid et kasvõi üks bagi valmis ehitada
RE: RE: RE: bagi jt. -
hulgus - 04-10-2004
Kalle1 Kirjutas:kui Sul vähegi viitsimist on, siis muretse ikka vähemalt 1,8-2,0 l mootor;
Sa tühimassi vaatasid?
Golf II GTI oma 1500 kg ja 1,8 mootoriga pakub rõõmu küllaga, ainult vedavate rataste pidamine seab parema jala liikumisele piirid.
Kui nüüd asi 3x kergem, siis ...?
Lisaks veel võistlusklassid oma reeglitega.
RE: RE: RE: bagi jt. - kass artur - 04-10-2004
Kalle1 Kirjutas:to kass artur:
kui Sul vähegi viitsimist on, siis muretse ikka vähemalt 1,8-2,0 l mootor;
olgugi, et palju tuleb ringi ehitada, kuid ,minek selle eest parem; võid proovida
sellistelt esiveolistelt autodelt mootor+kast kombinatsiooni Ford Escort, Opel Kadett, Audi 80 jne; krossikas peab ikka võimsam olema, mis siis ,et toruraami peal; eks see ka ju kaalub midagi; edu !!!
Samas niipalju kui mulle on bagisid jalgu jäänud, on nad ikka reeglina 1,5..1,6 l mootoritega. Muidugi kui vaadata
http://www.autocross-em.de/fotostechnik.html
,siis sõidetakse ka Audi V8 mootoritega(4l) +nelivedu ...uuh. Kuigi mul oleks iseenesest võimalus panna oma masinale ka topeltnukaga ford, seda ma ei tee. Praegu pole üldse oluline võimsus vaid hoopis vastupidavus. Ja ausaltöeldes olen sellest lõputust ümberehitusest tüdinud ka. Tahaks juba mõne uue projektiga pihta hakata
Kaaludest niipalju,et raam kaalub veidi alla 100kg, sõiduvalmis auto täpselt 500kg (5,8kg/hp)
...samas,kui mõtlema hakata.. 150hp oleks ikka lahe küll

.Aga üle 100hp minnes on nelivedu vist juba kohustuslik..
RE: bagi jt. - kass artur - 07-11-2004
ibiza-mootoriga bagi on lõpuks ometi sõiduvalmis:
http://www.hot.ee/muda333/pildid/tein-bagi/bugg05.jpg
http://www.hot.ee/muda333/pildid/tein-bagi/bugg03.jpg
nüüd käib katsetamine ja testimine. nt. et mis juhtub,kui poolass niimoodi kokku keevitada,et tugevdustoru peale ei pane... (kuna polnud õiges mõõdus toru käepärast) :
http://www.hot.ee/muda333/pildid/tein-bagi/dam003.jpg
tagamootoriga fiati projekt leidis oma lõpu. uutele masinatele on ruumi vaja:
http://www.hot.ee/muda333/pildid/kollane/015.jpg
jne
http://www.hot.ee/muda333/
RE: bagi jt. -
svenson - 10-11-2004
ibiza mootorist saab väikese vaevaga 100hp välja muide... aga see selleks.
lisaks siia teemasse veel offtopicuna, et kes BAGI asjandusega tõsisemalt tegeleda soovivad. st. võistelga ka ametlikel võistlustel siis võtke minuga ühendust, ma viin teid kokku selle ala inimestega ja saate paraja portsu know-howd, kuidas edasi tegutseda ja kuidas ehitada bagi, millega ka rajale tohib minna...
RE: bagi jt. - juss412 - 10-04-2005
kas sul ei oleks bagi mingisuguseid jooniseid pakkuda????
ehitaks isegi aga kuskilt oleks natuke abi vaja.