automoto.ee foorumid
Wartburg aastast 1957 - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanatehnika Aruteluala (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=55)
+--- Teema: Wartburg aastast 1957 (/showthread.php?tid=8770)



Wartburg aastast 1957 - Sillu - 31-10-2004

Üks väga stiilne auto Saksa DV autotööstuse toodangust:


RE: Wartburg aastast 1957 - mrali - 31-10-2004

DDRi autoehituse ilusam pool,sellele järgnes ju kuubikujuline W353.Mudeli 311 (mis ka pildil) baasil tehti 50.aastate lõpul muuhulgas ka päris ilusat kupeevarianti,mis aga osside jaoks liiga kallis ning wessidele oma 2-taktilise mootoriga liiga aeglane...


RE: Wartburg aastast 1957 - smolin - 31-10-2004

Ja selline 311 on Eestis? Originaalmootor ja puha. Aga miks kaks õhupuhastit?


RE: RE: Wartburg aastast 1957 - smolin - 31-10-2004

smolin Kirjutas:Ja selline 311 on Eestis? Originaalmootor ja puha. Aga miks kaks õhupuhastit?
Nagu siit näha, pole kumbki originaal.
[Pilt: s4-1.jpg]


RE: Wartburg aastast 1957 - andres22 - 31-10-2004

Kui ma ei eksi,siis seisis see sama auto Tartus Tammelinnas suvel natuke aega.


RE: Wartburg aastast 1957 - Keevitaja - 01-11-2004

Kapoti alt avaneb vaade, nagu oleks keegi täis peaga mootorit ehitanud. Kolm süütebooli???


RE: RE: Wartburg aastast 1957 - vana - 01-11-2004

See mootor on kahetaktiline, jagajat ei ole.

Keevitaja Kirjutas:Kolm süütebooli???



RE: Wartburg aastast 1957 - Väravamehaanik - 01-11-2004

Mul oleks sellele autole eraldada kaks korralikku DDR-i talvediagonaalrehvi \"Pneumant\" 5,60X15. Kuhu ma need postitada võiks?


RE: RE: Wartburg aastast 1957 - Sillu - 01-11-2004

Piibur Kirjutas:Mul oleks sellele autole eraldada kaks korralikku DDR-i talvediagonaalrehvi \"Pneumant\" 5,60X15. Kuhu ma need postitada võiks?
Püüan selle info omanikule edasi anda.


RE: RE: Wartburg aastast 1957 - 13piisab - 01-11-2004

kapotialune on tõesti huvitav. Huvitav on ka originaali ja \"kättesaadavatest vahenditest\" kokkuklopsitut võrrelda.
eitea, mille karbuss vahele pistetud on? Radika asukoht paneb küsima, kas see on järsku (salongi)soendus+jahutus üheskoos?


RE: RE: RE: Wartburg aastast 1957 - smolin - 01-11-2004

13piisab Kirjutas:eitea, mille karbuss vahele pistetud on? Radika asukoht paneb küsima, kas see on järsku (salongi)soendus+jahutus üheskoos?
Originaali horisontaalvoolukarbuss on jah asendatud mingise langevvoolu omaga. 1957 oli õhupuhasti \"purk\" veel eespool radiaatorit, hiljem kolis radiaatori taha, kus sellel eksemplaril on too teine õhupuhasti. Kütteseade on radiaatori taga olev kast, mille peal paistab kaks mutrivõtit. Odavam variant oli hoopis ilma kütteseadmeta. Saksa keele oskajad saavad siit lugeda päris palju Wartburgide kohta.


RE: Wartburg aastast 1957 - kalevpoeg - 02-11-2004

See põlvkond on kõige ilusamad Warred! Eriti kupee ja kabriolett!
Oleks veel neid Eestis!


RE: RE: RE: RE: Wartburg aastast 1957 - smolin - 02-11-2004

smolin Kirjutas:
13piisab Kirjutas:eitea, mille karbuss vahele pistetud on? Radika asukoht paneb küsima, kas see on järsku (salongi)soendus+jahutus üheskoos?
Originaali horisontaalvoolukarbuss on jah asendatud mingise langevvoolu omaga. 1957 oli õhupuhasti \"purk\" veel eespool radiaatorit, hiljem kolis radiaatori taha, kus sellel eksemplaril on too teine õhupuhasti. Kütteseade on radiaatori taga olev kast, mille peal paistab kaks mutrivõtit. Odavam variant oli hoopis ilma kütteseadmeta. Saksa keele oskajad saavad siit lugeda päris palju Wartburgide kohta.
Vahepeal natuke pilte uurind ja paistab, et karbuss on lihtsalt pisut hilisema Wartburgi oma. Pildil on näha ka jäme voolik kahe õhupuhasti vahel, nii et mõlemad tõesti tegevuses.