automoto.ee foorumid
võrrile suurem karburaator - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanamootorrattad (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=83)
+--- Teema: võrrile suurem karburaator (/showthread.php?tid=9252)



võrrile suurem karburaator - myya - 27-11-2004

kes teab milline suurem karburaator sobiks võrrile?


RE: võrrile suurem karburaator - mossepower - 27-11-2004

mopeedi oma või družba oma.


RE: võrrile suurem karburaator - myya - 27-11-2004

seda mopeedi oma ma olen proovind see jääb külje peale.
ja kinnitused ei sobi kokku.
druzba võtab palju bensu paljud räägivad.


RE: võrrile suurem karburaator - Raigo - 27-11-2004

Milline su eesmärk siis on ? See on ju loogiline et mida suurem karpa ,seda suurem küttekulu või mis.


RE: võrrile suurem karburaator - myya - 27-11-2004

seda jah aga see druzba on liiga hull


RE: võrrile suurem karburaator - w6rrimeez666 - 27-11-2004

Aga ikkagi, äkki seletad, mis põhjusel sa tahad teist karpat panna? Kas sellesk, et naabripoiste ees kõvem mees tunduda?

Päriselt ei ole ju mingit vahet, mis firma oma sa paned... enamus on täpsemini reguleeritavad kui võrri originaal. Tähtis, et lõõrimõõt oleks 12-18mm ja kütusedüüsid pead mootorile sobivad panema. Vahetükk ja sisselaske kanali kohendamine tuleb paigaldamiseks nagunii teha...

Ühegi karpaga ei saa vastata tõele väide, et sellega suureneb kütusekulu märgatavalt... sel juhul on tegu valede düüside ja regulatsiooniga...

Aga sul ei soovita küll karpat vahetama hakata... tundub, et ka see elementaarkarpa 1 segukuvi reguleerimine on liiga keeruline tegevus... mis veel siis saab kui neid regulkeerkohti ja võimalusi on raohkem...


RE: võrrile suurem karburaator - myya - 27-11-2004

aga see suurem karpa juurde ei annagi midagi?


RE: RE: võrrile suurem karburaator - olli - 27-11-2004

myya Kirjutas:aga see suurem karpa juurde ei annagi midagi?

Täpsema reguleeritavuse.
Ja teine kanal madalate pöörete jaoks on ka hea.


RE: võrrile suurem karburaator - w6rrimeez666 - 27-11-2004

ja mis on \"teine kanal\"?


RE: RE: võrrile suurem karburaator - olli - 27-11-2004

w6rrimeez666 Kirjutas:ja mis on \"teine kanal\"?

Eraldi segukruvi madalate pöörete jaoks.


RE: võrrile suurem karburaator - myya - 27-11-2004

siis pole erilist mõtet jamada


RE: RE: RE: võrrile suurem karburaator - w6rrimeez666 - 27-11-2004

olli Kirjutas:Eraldi segukruvi madalate pöörete jaoks.

aga seda ei ole ka \"mopeedikarpal\"


RE: võrrile suurem karburaator - olli - 27-11-2004

w6rrimeez666 Kirjutas:
olli Kirjutas:Eraldi segukruvi madalate pöörete jaoks.

aga seda ei ole ka \"mopeedikarpal\"

druzbal peaks küll olema.Wink Kindel ma muidugi selles pole.
Osadel lääne saagidel on isegi kuni neli erinevat kanalit erinevate pöörete jaoks. Võrrile annaks see päris tublisti juurde. Eriti veel talvel sõites.


RE: võrrile suurem karburaator - siimik - 24-01-2005

üks tuttav pani võrrile urali(mootorratas)karpa peale.võrr oleks peaaegu 100km/h peale võtnud aga enne viskas vända koos kepsuga kuljepealt välja.NB Jäta võrr originaali ja saad palju rohkem sõita kui peale mingit tuuningut


RE: RE: võrrile suurem karburaator - w6rrimeez666 - 24-01-2005

siim006 Kirjutas:üks tuttav pani võrrile urali(mootorratas)karpa peale.võrr oleks peaaegu 100km/h peale võtnud ...

Isegi valetamise ja ilustreerivate liialduste puhul võiks enamvähemgi reaalsuse piiridesse jääda....


RE: võrrile suurem karburaator - priidu - 26-01-2005

Ta võis saada 100 km/h kiirust sisse küll, aga unustas lisamata
et sõitis alla Suure munamäe tipust ja tuul oli ka tagant 20 m/s.
jube ette kujutus on ikka mõnel inimesel.


RE: võrrile suurem karburaator - isandpauk - 26-01-2005

Ma ei taha siia teemasse mitte midagi postitada aga kahjuks olen sunnitud:

Täiesti mõtetu teema, kuhu ei ole vaja enam mitte ühtegi arvamust teemal kas võrr võtab 100 sisse.

TEEMA LUKUS!