Randmevääne II -
korgits - 01-12-2004
http://raamat.delfi.ee/product.php/0997091
Kasulik asi

Mina vähemalt muretsen sellise asja koju
RE: Randmevääne II -
tsiklivend - 02-12-2004
Peaks mainima et vägagi hea jõulukingitus, nüüd teada kui keegi küsib mida jõuludeks tahad
RE: Randmevääne II - Lauks - 27-12-2004
Tegin pattu ja uurisin seda raamatut vastavatud Ekspressi raamatupoes pisut pikemalt, kui lihtsalt raamatuga tutvumiseks tarvis.
Silma hakkas, et raamat polnudki moraali täis, nagu enamik juhtimise-liiklemise õpetusi, vaid rääkis ikka otse ja omade sõnadega, kuidas tsiklit sihipäraselt kasutada (st kiiresti sõita) nii, et selle juures ka püsti või ellu jääda.
Tõlkija Heiti Kenderi panuse eest raamat muidugi plusspunkte ei saa
RE: Randmevääne II -
Sohne - 28-12-2004
olemas. täna ostsin, tähendab eile. tundub et asjalik ja vajaminev jutt
RE: Randmevääne II - Lauks - 28-12-2004
Äkki räägid lähemalt, midagi päris uut-üllatavat oli palju?
RE: Randmevääne II -
jurkman - 28-12-2004
\"Konn mätta otsas Kenderi\" tõlge ei ärata erilist usaldust, selle töö oleks võinud mõni asjatundja kätte võtta, mitte rahamees-tühikargaja.
Motomatkajate president ütleb ka tagasihoidlikult \"Rõhutaksin raamatu praktilist väärtust...\" seega ei rõhuta siis, praktilist väärtust polegi?
RE: Randmevääne II - harley - 28-12-2004
sai endalegi täna ostetud.. ja ei virise sees oleva texti pärast
tarka juttu on piisavalt (asju millest aimugi varem polnud)
pool on loetud.. rohkem korraga ei jõudnud, kiskus juhtme kokku
RE: Randmevääne II -
Väravamehaanik - 29-12-2004
Soetasin ka raamatu! Lugesin läbi ja sain vähemalt aru mis teeb keskmisest japsitsiklist hea ringraja tsikli ja sõitjast hea sõitja.
Enda puhul, põllumajandustsikliga sõites, pole muidugi erilist biketehnikat põhjust kasutada.
PS. Heiti Kender on tsikliga ka sõitnud ja saanud isegi mitmeid etapivõite omas klassis. Mingil põhjusel pole sellest ainult suuremat kroonikakära tehtud.
RE: Randmevääne II - FlammablE - 29-12-2004
Ostsin, lugesin. Palju head ja huvitavat, aga osa asju jääb ka arusaamatuks. Võiks rohkem puust ja punaseks olla tehtud. Saan asjast umbes nii aru, et enne tuleb ikka juba mingil tasemel osata sõita ning siis see raamat läbi lugeda, et tulemusi veelgi parandada. Kui mind bike selga lasta ja ma raamatust õpitut hakkaksin ise katsetama, siis arvatavasti oleks rohkem kui 1 laip taga. Kõigepealt peavad sõidutehnikad selged olema ning alles siis tuleb minna psühholoogiliste tõkete kallale. Tavalise vene tsikli puhul siiski paljud asjad päris nii ei taha toimida. Aga muidu raamat on huvitav ja soovitan kõigil lugeda.
Heiti Kenderi esinemisest ringrajal olen kuulnud, aga täpsemalt ei tea, kellega ja mis tehnikaga ta mõõtu on võtnud.
RE: Randmevääne II - harley - 30-12-2004
raamatu keskel kisub ära keeruliseks jah, mul võttis juhtme üsna kokku
oleks omal bike ja ringrada kus uhada, siis oleks asjast veits rohkem kasu.. saaks loetud näpunäiteid kohe ka proovida.
RE: Randmevääne II - HeitiKender - 30-09-2005
Varsti tuleb teine, parandatud trükk välja nüüd, kus esimene trükk peaaegu läbi müüdud. Trükikurat mängis lausa sedaviisi seekord, et läks üks versioon vanem, parandamata kirjavigadega trükimasinasse. Ja siis oli hilja ümber muuta kui tiraazhi kätte sain. Ärge palun väga tigedad olge ning väga tervitatav oleks vingumise asemel midagi ägedamat teha.
Kus te selle tigeduse küll võtate?
Teine trükk on koos Keith Code endaga sõna-sõnalt, lause-lauselt läbi töötatud ning kõik leitud kirja- mõtte- ja sõnastusvead parandatud. Samuti tuleb trükist Randmevääne I, neile, kellel II \"juhtme kokku võtab\" ning \"Täppisteadus ringrajasõidust\" neile, kes on rohkem kui \"tühikargajad\".
Flammable, mina õppisingi täpselt nii sõitma, et lugesin peatüki ja läksin kakerdasin pilliga õppeplatsil ja linnas ja maanteel. Ja siis lugesin järgmise ja läksin jälle. Ja nii terve raamat ja mitu korda. Raamat ongi sõidutehnoloogiast ning sõitja mõtlemisest. Kõigepealt õigesti, siis kiirus juurde. 75% täiuslik, nagu raamat õpetab
Ma olen seni ainult 2-l võistlusel saanud osaleda finantsilistel põhjustel, Riia, 2004 vihmasõit, C-1200 klassis III koht (polnud varem Riia rajal sõitnud ega vihmaga) ja Pärnu Sauga, 2004 C-1200 klassis I koht (4 päev Pärnu rajal sõita). Ning arvestades, et esimest korda elus sõitsin tsikliga 2003 juulis, siis ma võin käsi südamel väita, et raamatus toodu töötab. Kui minusugune äpu saab hakkama, saate teie ka