Crazydonkey
Registreerimata
ma olen jõudnud oma mopeediga siis moorotilt raamile. Nüüd sooviks
teha masinale uus väljanähgemine
Olemas on kompressir värvi pihusti ka selle otsa
----Kuidas segada värvi, millega----
----Mida peab vana pinnaga enne tegema----
neile kysmustele tahaks eraldi vastuseid
esiteks vana värv lihvi matiks.
siis lase grunt peale (või mingi suvaline värv).
ja hakka värvima.
ja kui on paagis mõlke siis pahtelda.
oleneb mis värv on. siis ka teab millega seda värvi segada.
Postitused: 822
Teemad: 57
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Oleneb kui head tulemust tahad.
Üks meeldiv tulemus kõva töö tagajärjel oleks selline:
Puhasta metallpinnad täielikult vanast värvist ja krundist.
Lihvi äärmiselt siledaks.Kui vaja pahtelda.Taas lihvi.
Krundi korralikult kõik pinnad ära.Kui on hästi kuivanud, tõmba kergelt üle
võibolla 1600ga (märjalt).Kuivata ja puhasta hästi ära.
Osta mingi sobiv värv ja poest antakse ka nõu kuidas segada ja millega (juhul kui müüjad ikka teavad millega nad tegelevad).Osta veel värvi filtreid.
Lisaks veel lakk ka.
Värvi pinnad ära.
Tee mitu kihti.Iga kiht lase korralikult ära kuivada.Siis tõmba korra 1600 või väiksemaga märjalt üle,puhasta hästi ja teine kiht, jne. kuni oled ise rahul.Pärast värvi korda sama lakiga.Mida rohkem lakki seda sügavam värv.Ära ainult liialda.
Kroomiga on rohkem tööd ja võibolla keegi viitsib selle töö kirjelduse
kirja panna.
Just a man!
Postitused: 57
Teemad: 7
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Õppides ise automaalriks võin kinnitada kalevipoja sõnu ,aga üks viga siiski on... Kohe ära mine 1600\'ga kallale ,muidu võib jääda veel kriime ja võib tulla peale värvimist kirsa effekt... Kõigepealt kasuta 800\'st ,millega vaatad ,et oleks enamvähem nii ,et palja silmaga kriime eriti näha ei oleks(kui jälgi ka ,et krundist päris läbi ei nühi)... Seejärel võta alles 1600 ,millega käi ainult õrnalt üle ,kuna siis ongi vaja ainult seda ,et 1600\'ga saaks välja 800\'se kriimud...
Ullem aretaja...
Postitused: 389
Teemad: 55
Liitus: Apr 2003
Maine:
0
...loll nagu ma olen....mis asjad need 1600-ne ja 800-ne on? Liivapaberi margid miskisugused vist?
Postitused: 784
Teemad: 63
Liitus: Oct 2003
Maine:
0
Ma ei ole mitte elusees karastanud pinda 1600 paberiga.....krt sellega saaks juba poleerida ju.
See on mõttetu !
Kõige targem on ikka võtta 80 paber ,et suurem pahtel maha lihvida ja anda kuju see järel võttaa 240 paber ....siledaks lihvida siis 400 paber ja siis 800 paber. Kasutada tuleb korraliku paberit !!! (mitte seda kollast mis ehituspoodides müüakse)
Segada on kõige parem puu pulgaga !!!
Üldsegi ...miks vaja värvida kusagil tolmuses garaazis ? Kvaliteet on ju siis pehmelt öeldes PASK. Tolmu jääb liiga palju värvile....jne
Pealegi kui ei ole kogemust värvimisel siis värv läheb ebaühtlaselt peale ning hakkab kindlasti igalpoolt jooksma.
Postitused: 12
Teemad: 4
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
18-03-2006, 23:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-03-2006, 14:17 PM ja muutjaks oli
Moskvamees.)
Teostada on vaja järgmised tööd.
1.Liiva või haavliprits.
2.Happekrundiga kergelt üle lasta(maalripüstoliga)
3.Teha keevitus ja plekitööd.
4.Katta krundiga(2 komponentne, maalripüstoliga).
5.Pahteldada siledaks.
6.Liivapaber 100-320(kuivlihv).
7.Kruntida.
8.Liivapaber 400-600(vesilihv).
9.Värvida(maalripüstoliga)
10.Pane kokku.
NB! Edu sulle!