02-01-2003, 17:17 PM
Tere,
sattusid mulle kätte Pobeda M-20 1949. aasta isendi (masstoodangu esimene
modifikatsioon, põrandakangiga käigukastiga) jäänused, plaan on see
algsena restaureerida.
Puudu on senini hulk juppe; täpne nimekiri on saadaval foorumi uunikumide
lehel: http://forum.automoto.ee/viewthread.php?tid=1127
Kuna palju juppe on Volga GAZ 21-ga samad, panin viite oma sealsele
artiklile ka siia.
Samas on mulle kätte tulnud osa tükke mitmekordselt, võimalik on vahetus.
Parimat,
Valdo
loodab kunagi 6545. tehasest välja vuranud Pobi taas autoks teha
sattusid mulle kätte Pobeda M-20 1949. aasta isendi (masstoodangu esimene
modifikatsioon, põrandakangiga käigukastiga) jäänused, plaan on see
algsena restaureerida.
Puudu on senini hulk juppe; täpne nimekiri on saadaval foorumi uunikumide
lehel: http://forum.automoto.ee/viewthread.php?tid=1127
Kuna palju juppe on Volga GAZ 21-ga samad, panin viite oma sealsele
artiklile ka siia.
Samas on mulle kätte tulnud osa tükke mitmekordselt, võimalik on vahetus.
Parimat,
Valdo
loodab kunagi 6545. tehasest välja vuranud Pobi taas autoks teha
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel