Kas saab ka koduste vahenditega õigeks? Või kuidas see käib.
Keegi on vist liiga varaseks keeranud, et minek parem oleks. Aga nüüd suitseb ja diisli kulu suurem.
Postitused: 248
Teemad: 18
Liitus: Oct 2001
Maine:
2
Tuleb keerata nii kaua varasemaks,kuni diiselmootorile omane lõgin sisse tuleb.
Postitused: 2,679
Teemad: 268
Liitus: Mar 2004
Maine:
30
Tavaliselt saab keerata pumba asendit muutes.Kui tahad täpsemalt teha ,siis keera esimese silindri pihusti toru pumba küljest lahti ja pane selle asemele kummivooliku tükk ,selle sisse topi aga mingi läbipaistev toruke, näiteks med. tilguti vooliku jupp.Kogu see vigur ei tohiks olla pikem ,kui 7-8 cm.Siis otsi üles süüteseade märgid ja tee endale selgeks ,mis märk mida tähendab.Siis hakka ettevaatlikult väntvõlli võtmega keerama.Kui on näha ,et läbipaistvas torukeses hakkas kütte tasapind tõusma ,siis vaata ,mida näitavad märgid.Vajadusel korrigeeri kõrgsurvepumba asendit ja siis korda sedatoimingut otsast peale.Sedasi saad paika sissepritsemomendi, aga pumba juures on ka regulaatorid võimalik paigast ära keerata ja neid juba niisamalihtsalt koduste vahenditega paika ei säti.Eriti siis ,kui pumba ehitust täpselt ei tunne.
Postitused: 2,679
Teemad: 268
Liitus: Mar 2004
Maine:
30
ˇˇKas saab ka koduste vahenditega õigeks? Või kuidas see käib.
Keegi on vist liiga varaseks keeranud, et minek parem oleks. Aga nüüd suitseb ja diisli kulu suurem.ˇˇ
ma saan Nasa666 postitusest aru,et ta tahab kodus selle probleemi lahendada ja ei soovi töökodade abi kasutada.
Postitused: 248
Teemad: 18
Liitus: Oct 2001
Maine:
2
Oisu pumbameister ütles mulle,et pane pump veidi hiliseks ja siis keera kuni diielmootorile iseloomulik lõgin juurde tuleb,siis on paras.Olen kogu aeg ka nii teinud.Hammasrihm märkide järgi paika,siis reguleering hiline ja sealt hakkan varasemaks keerama.Ford Transitil (-83)ei lähe tavaliselt märgidki kokku,tahab saada hammas-paar varasemaks ja alles siis saab reguleerida lõginani.