jama siis selline et minsk hakkab suurematel tuuridel paukuma. lased vaiksemalt siis töötab aga kui ikka gaasi juurde keerad siis kaob jõud ära ja hakkab paukuma. esimese käiguga paugub kõige rohkem. aga teistega natukene vähem. milles viga võib olla.
Postitused: 138
Teemad: 15
Liitus: Aug 2004
Maine:
0
Süüde liiga varajane...Näpi süüde õigeks!
Postitused: 11
Teemad: 2
Liitus: Nov 2004
Maine:
0
Kondekas võib ka läbi olla.
aeg on raha ja raha on vähe
sassikas852
Registreerimata
Ja lisaõhku võib ka kuskilt võtta.
Postitused: 1,515
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
7
Kuskohast paugub?
Kui paugub sumpsis, siis on liiga rikas segu.
Kui lööb karpasse tagasi, siis on liiga lahja segu (võtab õhku kuskilt) või liiga hiline süüde.
susserdis
Registreerimata
kas minskil on yldse kondekas...
kyynal võib olla pekkis...st jätab vahele kytte segu võib ka vale olla....
susserdis
Registreerimata
minuarust oli minskil 14 V magneto..syytekas(ei tule t2pne termin meelde..) nagu minimopeedil...seal pole mingeid kontakte/kondekaid
Siiski peab kondekas olema. Muidu ei tekkiks sädet: impuls jääb liiga lühikeseks (kuna sädememoment sõltub siiski katkestuse hetkest), seega pole ka energiat. Kondekas salvestab selle energia ning kui kontakt avaneb, laseb energia uuesti vabaks: tekib säde.
Mõnel mopeedil on jah elektronsüüde, kuid siiski on selles karbis vastav kondekas/kondekad olemas.
Aga teemasse: Paukumise võivad põhjustada paljud asjad. Alustaks segu/karburaatori seadmisest/kontrollist ning süütest. Kontrolli ka kontaktide juures olev isolaator üle, et sealt üle ei peksaks.
susserdis
Registreerimata
oled kindel et elektron süüte puhul on seal karbikeses\"hallkarp\"(kommutaator) kondekad mis salvestab energiat...
see hoopis teise põhimõttega...
Kui piltlikult seletada siis see väike mähis väntab signaali signaali (säde) \"signaal\" jõuab kommutaatorisse seal juhib se signaal trosseli abil toidet (toide tuleb suurest mähisest) mis oma korda läheb süütepooli ...jne.
To susserdis: Soovitan lugeda A Palu raamatut \"Mootorrattad - ehitus, ekspluatatsioon ja sõidutehnika\" lehekülgedelt 93 - 100. Igal süütesüsteemil on ära märgitud kondensaator. Lk 97 on juttu ka türistorsüütest e \"hõbkarbist\" :
Türistoriplokk koosneb kontaktitut katkestust tagavast türistorist ja suure mahtuvusega kondensaatorist. Püsimagnetitega hooratta pöörlemisel indutseeritakse süüteseadme toitemähises 2 vahelduva suunaga vooluimpulsid. Hooratta ühe pöörde vältel laevad need kondensaatori 200... 250-V pingeni. Hetkel, kui hooratta magnetpooluse keeleke möödub anduri südamikust, indutseeritakse selle mähises 5...8-V pingega vooluimpulss. Viimase negatiivne poolperiood sulgub läbi dioodi , positiivne aga tekitab türistori tüürahelas voolu. Türistor avaneb ja kondensaator saadab läbi süütepooli primaarmähise tugeva tühjenemisvoolu, mis põhjustab sekundaarmähises 15000... 16000-V kõrgepinge tekkimise ja võimsa sädeme süüteküünlas.
Edasi palun PT kaudu, ei tahaks teemat risustada.
sellere nitrole et elektron süütel ei ole sellist asja nagu kondekas, elektron süütel on sellejaoks plokk mis võimendab ja jagab kõik need asjad ära. ja kui kellegi arust läheb sinna kondekas siis seletage mulle ära kuhu see kondekas läheb.
paugab seepärast et kontaktivahe on liiga väike. pane suuremaks-kui on kontakt süütega
elktron süütega lihtsalt liiguta tatsikut(väike junn kahe mutriga kinni)