Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
07-06-2010, 23:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-06-2010, 00:16 AM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Võtke oma raamaturiiulist prof. H.Lepiksoni "Masinaehitaja käsiraamat" II köide lk 723- 730. Iseasi muidugi kui seda raamatut või pole -riiulitki... Madal noolutamine 150-220, keskmine nooutamine 300-450 ja kõrge noolutamine 500-650 kraadi juures. Mõju sõltub terase margist, eelnevast termilisest töötlusest jne. Midagi hakkab toimuma, mis rallikale on tähtis aga sellise mul on, sul ei ole asja juures mittemärgatav või väga kasulikki (rooste eest kaitstud, noolutatud detailides vähenevad sisepinged, väheneb pragudetekkeoht kuid ka jäikus). Stihli osutatud Richardson tundub olevat tuuningufirma, mitte raamitootja, seega suunitlus teine. Sama teenuse hind Kiiul= det kaal X 10 eek.
Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: May 2010
Maine:
0
Buvanol on see riia imekeemia
Kasutatakse ka oksüdeerimist.Seda kihti lahti ei murra.Lihtsamalt seletades pidurdatakse metalli pindmistes kihtides hapnikuga jne seotud protsessid.Saad ilusa musta pinna.Kui keegi nüüd veel mäletab siis vene masinate poritiivad poodides(mustad)olid kõik musta oksiidi kihi all.Sellist oksüdeerimist kasutatakse ka tööstustes, tarvikute pinnakatted jne ja hea näitena saab tuua siinkohal relvad, mustad poldid näiteks kui poes trehvad oeh jne jne
Oksüdeerimine on iseenesest lihtne ja kemikaali segamine ei ole raketiteadus
Detaile "keedad"lahuses ca 120`C juures ca 30 min.Vaja läheb lahust, anumat, küttekeha, termomeetrit, (äädikat, vett-äädikalahust 5% detaili loputamiseks), respiraatorit, või gaasimaki
Võimalik ka sama meetodit kasutada alumiiniumi juures(näitena maglite taskulambid jne jne)
Kui on asja vastu huvi saad retsepti ja täpsema protsessi kirjelduse.
Ja eelnevalt roostest puhastatud pindasid puhasta oblikhappega.
Saad mesinike käest või vastavast mesindusega seotud poest.
Kui aus olla, mina kasutaks seda meetodit, krundiks ja valiks vastava värvi ja jätaks mootoriruumis üldse mastiksiga mökerdamise vahele ja kasutaks lisaks põhjakaitsmeid
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
08-06-2010, 07:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-06-2010, 08:00 AM ja muutjaks oli
Veteran.)
Lugupeetud Forged eksib " veidi", arvates, et vene autode varuplekid olid mustaks oksüdeeritud, nagu relvad. See oli ikka must kruntvärv.
Ning kuidas näeks välja mootoriruumi mustaks oksüdeerimine nimetatud lahuses ? Respiraator ja termomeeter on olemas...
Tervitab Veteran.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Karksi-Nuias hinnalt 115.- alandatud 45.- kroonini 375 ml potsikud Soome Maston`i firma roostetõrje kruntvärvi "Löwe AutoRost Primer". Põhjus- parim enne lõppes 31.03.10. Ettevaatlikuks teeb et tärpentiiniga vedeltatav ja pintsliga pealekantav ja vene keeles nimetatakse hoopis antik. aerosoolvärviks. On kellegil kogemusi autopõhja tegemisel? Või ei tasu lasta momendil soodsal hinnal ära meelitada?
Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: May 2010
Maine:
0
100% olid poritiivad oksiidi kihi all ka.Isegi leiaks kui otsida yhe sellise näidiseks.
Kuidas välja näeb see oksüdeerimine mootoriruumis.Eks ikka oksiidi vannis.
Aga jah, üldiselt ikka väiksemad detailid.Paras mässamaine on sellega.
Teema algataja küsimus oli.........
Ja autopõhja alla kui ei leia head kraami, pane suusatõrva, aja suht palavaks.Pintsliga alla ja rajale.Mööda kruusateed anna põhjagaasiga minna nii, et tolmupilv taga.Sõida tolm kinni põhja külge.Mingi aeg see asi natuke haiseb aga see on mööduv.
Niipalju kui mina neid vene masinaid näinud olen ja sinna alla suusatõrva pandud on, plekk on nagu eile vabrikust pandud seal.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Suusatõrv oli väga hea nii põhja alla kui poltidele keerme vahele, kuid kas samasugust, nagu omal ajal tuubides müüdi, mingil kujul saada on? Mu laiad Turist-puusuusad, millega metsas kooserdan, vajavad ka ammu tõrvamist. Sporditarvetes laiutatakse käsi. Ehitustarvetes on immutamiseks tõrvalahus- ka ei sobi ei auto põhja ega suusale.
Postitused: 4,445
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
50
(08-06-2010, 21:31 PM)pen.skar Kirjutas: Suusatõrv oli väga hea nii põhja alla kui poltidele keerme vahele, kuid kas samasugust, nagu omal ajal tuubides müüdi, mingil kujul saada on? Mu laiad Turist-puusuusad, millega metsas kooserdan, vajavad ka ammu tõrvamist. Sporditarvetes laiutatakse käsi. Ehitustarvetes on immutamiseks tõrvalahus- ka ei sobi ei auto põhja ega suusale.
Kusagilt lugesin tõrva saamise õpetust. Oli vist kinnises anumas kuumutada kaseklotse, no praktiliselt grillsöe tegemisel kõrvalsaadus.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: May 2010
Maine:
0
Suusatõrva saab vast saaremaa meeste käest, tõrvavad paate seal.
Pärnust leiab ka kui natuke otsida
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Kuumtsinkimine:
GALV-EST AS
Kuusalu vald 74604
Kiiu Harjumaa
Tel +372 60 35 770
galv-est@galv-est.ee
Klienditeenindus:
Tel +372 603 5773
GSM +372 53 33 0093
Postitused: 48
Teemad: 11
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
läheb vist siia teemasse..
buvanol - kas tootmine on lõpetatud? või on uued ja asjalikumad vedelikud peale tulnud? mitte kuskilt ei leia..
Postitused: 26
Teemad: 5
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
Tartus Sepa turul autopoes on buvanol olemas ja Viljandi mnt Raunexis samuti.