#1

jawa 634 hakkab ohtlikult vibama kui üle saja lasta ,tagu ratta laager loksub veits aga muidu norm,kahekesti 120-nega ei vibanud.huvitab kas see laagri loks võib nii palju rolli mängida,tagu kiigel pole loksu üldse.SadSad
Vasta
#2

Sedavõrd suur kiirus nagu 100 km/h eeldab üldiselt nii ratta täpset reguleeringut kui ka korralikku tasakaalustatust.

Esiteks - ükski rehv/lohv ega ka velg ei ole valmistet nii homogeenselt, et ta oleks täpselt tasakaalus. Minu meelest Kloostrimetsal sai tsiklirattaid tasakaalustada.

Samasugust vibreerimise efekti põhjustab aga lisaks ka mingi (varjatud) kahjustus rehvil (rehvi koordipõhimikus), samuti velje pisimgi viskamine. Velje viskamine võib olla põhjustet näiteks miskist järsuservalisest august läbisõitmisest. Vahel saab seda kodaratest paika ajada (laugjad \"vämpsud\"), vahel on vaja aga oskuslikku õgvendamist vasaraga (järsud \"vämpsud\"), millele järgneb kodaratest timmimine. Ning - tihti ei saagi järskude vämpsudega velgedest enam ideaalset, vähemalt mitte kiirete sõitude jaoks. Muide - kui rehv on maas, siis on velje väiksemgi viskamine perfektselt näha...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#3

kontrolli ka tagakiige laagrit/puksi.
Vasta
#4

MA LOODAN ISE ET TAGUMISE RATTA LAAGRI VAHETAMISEST PIISAB.AITÄH
Vasta
#5

tann Kirjutas:MA LOODAN ISE ET TAGUMISE RATTA LAAGRI VAHETAMISEST PIISAB.AITÄH


Palun ära kirjuta läbivalt suurtähtedega - see võrdub netikeskkonnas karjumisega.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne