Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Mina pole lahti võtnud, kuid kõigi eelduste kohaselt on see seal lihtsalt pinguga sees, nagu simmerid ikka. Mulon olemas kataloogid/ehituse kirjeldused Pobi/51 kohta, neil on nii.
Välja peaks selle (jäänuse) saama nii, et võtad karbi laiali (algul kaanega koos sektor/teoratas välja ja siis külgkaas maha ning sammas/tigu välja).
Siis võtad läbi karbi sisemuse miski varda moodi odjamuse ja togid temaga lihtsalt simmeri välja ringiratast ümber perimeetri. Kui vaja, siis teed odjamuse otsa enne kõveraks.
Kui karp väga roostes väljast, siis on võib-olla vaja MoS2-ga leotada. Karbiõli ei ole võibolla selle rõnga vahel piisavalt.
Tervelt seda simmerit niiehknii vast minu hinnangul kätte ei saa, vaid räbalatena. St välja on mõtet vana siis togida, kui vana on riknenud (õli ei pea) ja uus on olemas.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 756
Teemad: 23
Liitus: Sep 2004
Maine:
13
Roolikarpi laiali lammutama ei pea, küll aga tuleb eemaldada roolihoob võlli nuutidelt uue simmeri paigaldamiseks. Mõnel margil on keskkoha leidmiseks kriipsukesed või kärnid kohakuti nii võllil kui hooval, kui ei ole märke, tuleks kärnid ise peale lüüa, et hoob tagasi paigaldada samasse nuuti.
Vana tihend tuleb lihtsalt välja kangutada, tervelt või tükkidena, hoida ei ole seal enam midagi. Uue tihendi paigaldamiseks oleks abi torust, mille siseläbimõõt on suurem kui võll ja välismõõt 1-2 mm väiksem tihendi välismõõdust. Toru pikkus peaks mõistagi olema nats pikem roolivõlli väljaulatuvast otsast.