Postitused: 603
Teemad: 39
Liitus: Apr 2009
Maine:
10
Aga alati on ka mäestarteri või mõne muu masinaga käima-ajamisvõimalus.
Mina näiteks tõmban koguaeg oma 80-t Toyota-ga käima- pole häda midagi.
Aga ikkagi tahaks käivitusmootori tööle saada - vanamees eelmine aasta nikerdas - aga ei saanud vist korda. Ja starteri pealepanek poleks ka tegelt paha mõte.
Postitused: 820
Teemad: 42
Liitus: Jun 2006
Maine:
5
Huvitav küll,et kõik kes siin kirjutavad on sattunud mingite raibete otsa,mina küll pole kunagi mitte ühegi käivitusmootoriga mingit vaeva näinud,kui jossi oma välja arvata ja see oli ka siis kui esimest korda seda näppisin.
Postitused: 839
Teemad: 13
Liitus: Sep 2009
Maine:
12
jah teema vana.Kuid ise vaevlesin ka 3-4 aastat tagasi sama probleemiga.Kuid jah panin käivitusmootorile kah lõpuka sapaka starteri peale ja aitas tegelikult (magneeto-oli vist õige nimi)vahetus.Maksis miski vähest hinda Küsida saab Uhtna talu tehnikast-6701060)ja nüüd siiamaani käib kenasti juba mitu aastat.Mul oli kah säde selline ,et tapab ennast ära kuid jah käima ei läinud.Alguses kah kuivatasin ahju peal jne.kuid tühi töö.(see siis jutt 80)
Postitused: 69
Teemad: 6
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
25-10-2009, 02:23 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-10-2009, 16:40 PM ja muutjaks oli
MägiAivar2.)
Kuna tegu on korduma kippuva probleemiga siis panen ka mõne rea kirja.Kui endal meelest kipubki minema siis siit hea lugedagi.
Kui kahtlus, et süüde vale üldse, siis regulaator koos kaanega eemaldada, kontrollida, et vahehammasrattad oleks korras ja ilma lõtkuta.Need kipuvad seal kuluma.
Hammasratastel on märgid K ja M.See K märk iga 4 täispöörde järel peab olema hambumises -K jääb siis kahe M hamba vahele.
Samas peab jälgima seda, et magneeto vilka ei läheks 180 kraadi valesti.
Mis eelsüütenurka puudutab siis see on 27 kraadi.
Ennem ÜSS 3 mm võib ka panna, väga hea
Kontaktivahe on 0.3
Sädevahe 0.8
Magneetost niipalju veel, et reaalselt ei teki säde küünla vahel siis kui kontakt avaneb vaid siis kui sulgub.Et siin sassi ei aja midagi.
Karburaatorist.Membraan kipub otsi andma , nõela otsa tihend ära minestama.Remontkomplekt on poes olemas täitsa.Maksab Ca 30 eeku
Käivitusmootori enda juures võiks jälgida silindri tihendit -just alumist, see kipub lisaõhku andma.
Kui pikemat aega seisnud ja säde hea , siis siiski ei aita muud kui sikutada nöörist.Kui juba käima saad siis hakkab käima ka kui midagi viga ei ole
Seguklapp lahti(seal küljes on regulaatori hoob)
Õhuklapile väike vahe sisse(see avaneb käivitudes ise)
Ja kui külmalt käivitudes ei taha hästi pöördesse minna ja puterdab seal siis
lihtsalt õhuklappi koomale ja mängida sellega.Küll käima hakkab