jawa 350
#1

väike probleem on et jawa mootor ei käivitu süüde on õige säde hea ja aint lubab
Vasta
#2

mul oli sama jama karpa oli bensust üle pumbatud ja kui käima sain läks lõhkuma ja peale puhastamist(engine flushiga töötlust) on siiamaani ok.
see on see täis gaasiga sõitmine tõmbab sõidu ajalgi täis
Vasta
#3

Puhasta ja reguleeri karbuss paika. Loodetavasti on su jawal õhufilter ka küljes, ilma selleta ei taha ka hästi töödata, eriti veel külmaga.

Kui karbuss üle ujutab, siis ujuki nõel lekkib või ujuki tase vale.

Vanematel jawadel oli selline probleem, et osad ujukid ei sobi osade karbussidega, sest osadel on nõel lühem ja seega tase liiga kõrge ning vaikselt voolab bensiin mootorisse.
Vasta
#4

kas peab just orginaal filter olema mul koonus filter


kui karpat puhastasid millega täpsemalt

mul karpa jumalast puhas muidu
Vasta
#5

sain kuidagi käima kah aga nii halavasti käib et iga hetk sureb välja pöörteid on vähem kui tühikäigul ja kaasi peab põhjas hoidma muidu sureb kohe välja
Vasta
#6

Tõsta nõela ühe astme võrra, vaata mis juhtub. Koonus peaks originaalfiltrist rohkem õhku läbi laskma, mistõttu jääb segu liiga lahjaks.
Vasta
#7

laseb jh
Vasta
#8

bufu Kirjutas:laseb jh

Lp kaasfoorumlane Bufu. Äkki püüad end siin foorumis väljendada siiski täislausetega ning kasutada muuhulgas ka suurt algustähte, komasid ja punkte? Nimelt teised võiksid siiski Sinu kirjapandust ka aru saada. Mina kõigest nt ei saa (nt postitusest #7, mida refereerisin).

Soovitan oma kirjutatu enne nupu "Postita" vajutamist 3-4 korda mõttega läbi lugeda veendumaks, et Sinu üllitatu vastab eeltoodud tingimustele. Arvesta, et Internet (sh see foorum) on massimeedium ja Sinu kirjatükki loeb sadu inimesi, kes selle järgi endale Sinust muljepildi loovad.

Tagatipuks saab igaüks oma postitatut ka hiljem muuta.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#9

Tundub, et su jawal on tsipa suurem viga (iseloomustus käimisest gaas põhjas) nimelt võib tegemist olla nn pukitihendi pihkumisega ehk kahe silindri vahel pole hermeetikat kontrollida seda kuidagi ei saa nii, et mootor lahti, vänt laiali ja vaheta ära.
Vasta
#10

Ei vaheta jah aga igal pool Eestis leidub treial kes selle väikse töö ära teeb ja siis juba kogu staf laager zimmerling kepsud tasakaalustamine ja rihtimine
Vasta
#11

Nasa666 Kirjutas:
taunot Kirjutas:....mootor lahti, vänt laiali ja vaheta ära.
Koduste vahenditega ikka väntvõlli keskmisi laagreid ja manseti ei vaheta.
Kunagi üks tarkpea üritas ja õnnestus. Ainult tüübil lendas mootor u70km/h sõites ribadeks, tegi avarii ja sattus haiglasse.


Hmm koduste vahenditega kohe kindlasti ei tee seda. Võtke loogiliselt. (vaja läheb: treipink, press, torujuppe, millega laagrid otsa suruda, tõmmitsat millega maha võtta, ja vinklit. siis pukki rakist, mille vahel sirgeks ajada kontrollida. Samas kui kõver on siis tina ja kellasid millega mõõta-- rohkem nagu polegi vaja )
Teiseks otsisin umbes 2kuud inimest, kes seda mulle teeks. Mina ei leidnud. Kellel ei ole aega kellel pole oskuseid. Lõpuks pidin ise ikka ära tegema.
Mis te loodate et see nii kerge on kui näiteks otsalaagrite vahetus. Siin ikka "po..ot" palju rohkem.
Teiseks tavahind sellise töö juures on tuhat eeki. Plus laagrid. UUemal 638 on 2 vanemal on vist üks- pole lammutanud vana.
Seega see lõbu läheb oma 1300 eeki maksma kuskil. Ja siis looda veel, et keegi selle ette võtaks, muidu otsi uus vänt. Olen 4 väntalaiali võtnud nendest 2 emexisse saatnud ja 2 on korraliku. Seega 50% saasta, sest kui laager on isegi läbi kuidas keskmine puks on ?? kas on ka toda kulutanud- kui on siis on aamen.

To Taunot - ma annan sulle paar vänta hakka otsima ja siis tee. SA ei ole asjaga vist üldse kursis ja siis tuled ütlema. Kasuta otsingut tegin sellise teema: kes vahetab keskmisi laagreid. Mitte keegi ei osanud öelda aidata.
Treial on vaid 2 komponente keda tuleb siin kasutada ja tema peab ka tasemel olema. Vaheplaadid peavad saama 0.05mm erinevusega. Teiseks materjal peaks olema ca sama tugev kui väntvõlli põsed.

Tagasi teema juurde. Mulle tundub selle masian juures veaks see, et mootor on ÕRE. St kolb logiseb silindris suurel määral ja ei võta kütet peale.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#12

Endal ka siis ei tõmba peale. Kolvid ka kahtlaselt logisevad, proovin siin ühte teist kolvide ja silindrite komplekti ning eks ma siis annan teada mis tulemused ka olid!

Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Vasta
#13

Mul endal oli sama probleem, et lubas ja kui k2ima läks siis töötas vaevaliselt.
Proovi vahetada kontaktiavamise nukki,endal oli see jumala valesti(kusjuures oli originaal).Ma k2iasin selle tifti maha, mis hoidis kohal,siis panin õieti ja keerasin kõvasti kinni,nyyd töötab h2sti ja k2ivitub iga ilmaga.

Kui tahad korralikku asja siis tuleb ikka ise teha!!!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne