17-03-2006, 21:47 PM
Mõtlesin lõpuks, et paneks enda auto üles, seda aga suunitlusega nõu saamise kohapealt... Sai siis ette võetud projekt BMW mootor mossele, sest liiga palju on tühja juttu olnud ja väikese uurimise ja mõõtmise järel muretsetud 3.5L E34 R6 mootor koos käigukasti, elektroonika jms pudi padiga.
Kõigepealt sai siis mossel nina pealt maha võetud ja ainult karbid jäetud, sest need tuleb niguinii vahetada või neid muuta. Endal tekkis selline mõte, et otsida sarnase laiusega auto, millelt võtta esimesed karbid ja vedrustus ning moskvichi plekkide kinnitused sinna külge sobitada. Kuid mis auto on jällegi sellele lähedane (õlivann ripub eespool sillatala) oma laiuse ja pikkuse poolest? Samu esimesi raame ei saa jätta ka ühelgi juhul, vähemalt sama kitsalt mitte, sest kollektorid ei mahu sealt vahelt alla jooksma. Vahetust tahab saada ka gardaani tunnel mis sai doonorauto kerelt välja lõigatud, kuid see ei ole pea probleemiks.
Peale selle esiosa raamide tekib palju tegemist ka veel elektroonikaga, summutiga, gardaani, tagasilla, vedrustuse jms aga neid ei saa probleemideks lugeda võrreldes selle esiosa sobitusega.
Nüüd siis natuke pildimaterjali:
mootor
mootor1
mootor2
eest
eest1
eest2
tagant
gardaani tunnel
tagasild
vedru kap
Kere on pärit algselt emeksist ja oli mõte teisest mosseliiga pill teha, selle suunitlusega on tal ka keevitustööd tehtud, aga mõnekohapealt mitte kõige ilusamini...
PS! Oodatud on kindlasti kõik kommentaarid ja eriti soovitused kuidas teha!
Kõigepealt sai siis mossel nina pealt maha võetud ja ainult karbid jäetud, sest need tuleb niguinii vahetada või neid muuta. Endal tekkis selline mõte, et otsida sarnase laiusega auto, millelt võtta esimesed karbid ja vedrustus ning moskvichi plekkide kinnitused sinna külge sobitada. Kuid mis auto on jällegi sellele lähedane (õlivann ripub eespool sillatala) oma laiuse ja pikkuse poolest? Samu esimesi raame ei saa jätta ka ühelgi juhul, vähemalt sama kitsalt mitte, sest kollektorid ei mahu sealt vahelt alla jooksma. Vahetust tahab saada ka gardaani tunnel mis sai doonorauto kerelt välja lõigatud, kuid see ei ole pea probleemiks.
Peale selle esiosa raamide tekib palju tegemist ka veel elektroonikaga, summutiga, gardaani, tagasilla, vedrustuse jms aga neid ei saa probleemideks lugeda võrreldes selle esiosa sobitusega.
Nüüd siis natuke pildimaterjali:
mootor
mootor1
mootor2
eest
eest1
eest2
tagant
gardaani tunnel
tagasild
vedru kap
Kere on pärit algselt emeksist ja oli mõte teisest mosseliiga pill teha, selle suunitlusega on tal ka keevitustööd tehtud, aga mõnekohapealt mitte kõige ilusamini...
PS! Oodatud on kindlasti kõik kommentaarid ja eriti soovitused kuidas teha!